Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן GSA - שיפוץ


odednn
שימו לב! השרשור הזה בן 2446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 351
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה תסבוכת של רכב :|:roll:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צינורות הידראוליים -

 

פורקו כל הצינורות החוזרים + המחברים/צמתים.

הצנרת המקורית סדוקה והיה צורך להחליפה.

 

המחברים של קטעי הצינורות בעיתיים משום שקוטר צד אחד גדול בהרבה מקוטר הצד האחר.

לדוגמא -

צינור הידראולי מתכתי בקוטר 3.5mm לצינור פלסטי 5.5mm או 9mm ל 11mm.

 

צינורות מקוריים לרוב אין בנמצא....מחברים קטנים מקוריים באורך 10 ס"מ נמכרים במחיר מופקע.

נסיון לעשות שימוש בצינור הידרואלי רגיל לא צלח היות ואינו גמיש מספיק.

ע"פ המלצת שני בעלי מקצוע ומנסיון של חבר פורום הומלץ על שימוש בצינורות דלק רגילים היות ועמידים בשמן מינרלי ובעלי גמישות מספקת.

 

בחיבור צינורות גומי למחברים ליפפתי בקצה מעט טפלון של אינסטלטורים למניעת נזילות.

שימוש בחובקים היכן שרק ניתן.

 

הרכבה.

19062011853.jpg

10062011850.jpg

08072011870.jpg

08072011872.jpg

22072011882.jpg

22072011883.jpg

22072011887.jpg

22072011888.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפויי מתכת בית גלגל -

לאחר הרכבת הבומבות + צינורות הידראוליים.

 

אומי בורג 5mm יחודיים. חלודה הוסרה באמצעות מקדח עם מברשת ברזל עדינה. צביעה.

הרכבת חיפויי המתכת ברווחים שבין חלל בית הגלגל לבית המנוע.

הרכבת מגן פלסטי למייצב הגובה הקדמי.

30072010481.jpg

22072011879.jpg

08072011873.jpg

22072011881.jpg

22072011884.jpg

22072011885.jpg

22072011891.jpg

12082011957.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציריות ובתי מיסב קדמיים -

 

להפתעתי (ולאכזבתי) גיליתי כי בתי המיסב שונים בין הצדדים.

מצד אחד בית מיסב של GSA ומצד שני של GS (הדגם הקודם).

ההבדל, עיקרו במיסב בעל קוטר גדול יותר בדגם החדש ומספר שיניים גדול יותר ביבור מוט הציריה לבית המיסב.

האום בית המיסב כמופיע בתמונה שייך לדגם ה GS (בדומה לאחיו הקטן הדהשבו).

 

תחילה פירוק -

תפוח הגה. קל לפרקו ללא צורך בחולץ תפוחים.

פירוק הבורג העליון, מתן "קונטרה" ומספר מכות פטיש משחרר את כל העסק...

13052011821.jpg

13052011823.jpg

17052011827.jpg

17052011828.jpg

17052011829.jpg

20072011878.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניקוי הציריות.

ניקוי המיסבים והמחטים (28 במספר בכל כדור).

ליטוש וצביעת הציריות.

 

גרמושקות -

צד פנימי (גיר) מיוחדות ואין בארץ - הוזמנו חדשות באיכות טובה מ Der fransos (גרמניה).

צד חיצוני (גלגל) הוזמנו מאנגליה מספק באנגליה דרך Ebay במחיר לא גבוה (איכות נמוכה מאוד).

בדיעבד, גרמושקה צד גלגל תמיד ניתן להתאים מההיצע הסטנדרטי הקיים בארץ.

23082011979.jpg

23082011982.jpg

23082011984.jpg

23082011985.jpg

160920111015.jpg

23082011977.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון אני משתדל לעשות כל מה שניתן בעצמי...

מה נותר...להרכיב את הגומיות (לשבור את האצבעות), גריז (ללכת לחפש ולקנות) וחובקים (למתוח חזזזזזזק).

החלטתי שהמאמץ לא שווה.

"דיסקל" ת"א, שלומי - אחראי ציריות, בחור מחוספס אבל נעים הליכות.

כבר בפגישתינו גילה (את מה שלא ידעתי) כי בתי הציריות שחוקים מפנים. שניהם. ראו בתמונה שקעים אדמוניים בבית הציריה.

ניתן לבצע מילוי וליטוש.

למזלי היו ברשותי שניים מרכב לחלפים (שנגנב לברזל). האחד טוב והאחר חלוד כפי שניתן לראות. החלודה לא הבהילה אותו.

גרשמוקות בית גלגל הותאמו במקום.

שבע רצון מהתוצאות.

הפניה לבעל מקצוע נמצאה כהחלטה נכונה.

230920111036.jpg

230920111031.jpg

230920111033.jpg

230920111043.jpg

230920111044.jpg

230920111045.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתי מיסב קדמיים -

 

נוקה פנים וחוץ. נצבע. גורז וממתין להרכבה.

סתם לידיעה...אם מעוניינים להחליף מיסב קדמי, קל יותר להחליף את כל בית המיסב מאשר לחלוץ את המיסב החוצה (לשם כך נדרשים מספר כלים ייחודיים ע"פ מדריך הרכב).

 

כאמור בית מיסב השני של GS וברצוני להחליפו בדגם החדש של GSA.

אשמח להיעזר במי שיכול להמליץ היכן להשיג נאבה קדמית/או מיקום של רכב נטוש או לחלקים.

הודעות ישנות בפורום אינן רלוונטיות עוד.

24052011844.jpg

230920111051.jpg

230920111046.jpg

230920111050.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...