Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ס אני רק עכשיו נרשמתי לאתר למרות שאני קורא כמה וכמה דברים דרך גוגל באתר הזה והתרשמתי מהידע של הרוב פה..

אז ככה ### אתה לא מדבר עם החברים שלך ברחוב, אין צורך ב"אז ככה", השתמש בשפה תקנית בבקשה ### קניתי היום פולו שנת 2001 16V ויש לי כמה שאלות לגביה.. ### נקודה אחת תספיק ###

 

1. יש נורה אדומה שהיא לחיצה ליד הלחצן של הפעלת ביטול האדים בשמשה האחורית שמרוב סקרנות לחצתי עליה ועד שלא כיביתי את האוטו גם לאחר נסיעה של כמה דקות היא הבהבה ורציתי לדעת מה היא מסמלת?

 

2. בלוח שעונים ישנו שעון שאין לי מושג איך לכוון אותו + איפוס הקילומטרג' לא הכללי של האוטו אלא מה שמצוי בכל רכב לדעתי שאפשר לאפס מתי שרוצים

 

3. הקלאט'ש באוטו טיפה גבוהה כך טענו בבדיקה שנערכה ורציתי לדעת מה אפשר לעשות בנידון

 

4. באוטו יש קילופי צבע ואני מדגיש קילופים! בכל מיני אזורים באוטו ולפעמים גם מצטבר שם חלודה אבל זה לא כל כך נראה לעין, רציתי לדעת אם כדאי לעשות צבע כללי לאוטו או רק תיקוני צבע?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
אין צורך בציטוט של הודעה צמודה

 

 

המהבהב הזה יכול להיות הלחצן לביטול האזעקה (כנראה זו אזעקת צמפיון)

בנוגע לכיוון השעון, גם לי לקח זמן.יש מין"ברגים"סביב העיגול של מד המהירות נכון?אז שני ה"ברגים"מלמטה בצדדים הם אכן הלחצנים של כיוון השעון, בנוגע לקלאץ זה אופייני לכל רכבי VW או שפשוט תחליף כבל קלאץ, זה מה שאני עשיתי ונקודת ההפרדה מאז יותר נמוכה.

בנוגע לצבע זה לשיפוטך. מה שכן אני יודע שיש לVW אחריות ל12 שנה (פחות או יותר) על חלודה במרכב.

אתה יכול להתעניין במרכזי השירות של צמפיון ולקבל יותר אינפורמציה לגבי זה.

 

תתחדש, אחלה רכב ,זהו מנוע 1400 הכי חזק וחלק שפגשתי אי פעם.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
אין צורך בציטוט של הודעה צמודה .

כן זה היה לחצן של האזעקה משהו אין לי מושג מזה עושה אבל זה מהבהב כאשר האוטו נעול ומכובה ובנסיעה הוא לא דולק אלא אם כן אני לוחץ עליו.

בקשר לשעון, תודה אני יבדוק את זה מחר בבוקר. ### אבדוק. גוף ראשון עתיד, תחילת א' תמיד! ###

להחליף כבל? לי אמרו שרק צריך לגשת למוסך שהוא יקצר אותו זה הכל.. ### נקודה אחת בבקשה ### אם זה לא יסתדר נעבור לשלב הבא של להחליף כבל או כל דבר אחר שיפתור את "הבעיה"

אין לי חלודה במרכב זה כולה צבע שהתקלף בדלת ממש שפשוף קטן שיש בו חלודה ככה שלא נראה לי שהאחריות תקפה

אני רואה אז שגם לך יש פולו? איזה שנה? דגם?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

אם הוא דולק כשהאוטו סגור, סימן שהאזעקה פועלת -תקין.

הלחצן עצמו מיועד לבטל את האזעקה מסיבה כלשהי, ואתה יכול לבטל אותה ע"י קוד שאמור הבעלים הקודמים להביא לך.

זה כרטיס של צמפיון או של התקנות רדיו מילאנו עם מספר הקוד והסבר מפורט איך לנטרל את האזעקה.

 

שלי כמו שלך מאותו מודל רק שלי עם בקרת אקלים:lol: שזה נדיר למצוא בפולואים.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
אם הוא דולק כשהאוטו סגור, סימן שהאזעקה פועלת -תקין.

הלחצן עצמו מיועד לבטל את האזעקה מסיבה כלשהי, ואתה יכול לבטל אותה ע"י קוד שאמור הבעלים הקודמים להביא לך.

זה כרטיס של צמפיון או של התקנות רדיו מילאנו עם מספר הקוד והסבר מפורט איך לנטרל את האזעקה.

 

שלי כמו שלך מאותו מודל רק שלי עם בקרת אקלים:lol: שזה נדיר למצוא בפולואים.

הבעלים הקודמים לא הביא לי את הקוד :/

וגם אין לי מושג איך אני משנה את הקוד בקודנית איך אני יכול לדעת איך אני משנה?

ואיזה צבע האוטו?

ורק שתדע אני היום עשיתי ביטוח ועלה לי 7 אלף שקל אין לי מושג למה סעמק איזה זין אכלתי ### התזונה שלך לא מעניינת את חברי הפורום. לשיחות בענייני תזונה נסה כאן ###

במאזדה שלנו שילמתי פחות (4 ומשהו)

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
הבעלים הקודמים לא הביא לי את הקוד :/

וגם אין לי מושג איך אני משנה את הקוד בקודנית איך אני יכול לדעת איך אני משנה?

ואיזה צבע האוטו?

ורק שתדע אני היום עשיתי ביטוח ועלה לי 7 אלף שקל אין לי מושג למה סעמק איזה זין אכלתי

במאזדה שלנו שילמתי פחות (4 ומשהו)

 

תהנה..:-)

איזה כייף לי :)

פורסם
תהנה..:-)

אני מזה נהנה אל תשאל :/

דרך אגב קראתי פה חלק מהתגובות וממש נדהמתי

http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBack/CdaViewOpenTalkBack/0,11382,L-3155404-2,00.html

 

אז בסופו של דבר VW לא אוטו אמין?

אני מדבר על החלונות שנופלים.. אצלי בנתיים אין את זה ואני מקווה שגם לא יהיה

ולמי שאין כוח לקרוא אני יסכם

הרבה התלוננו שבאמצע הנסיעה בגלל האקלים החם החלונות יורדים בפתאומיות בלי סיבה וחלק טוענים שצ'מפיון תיקנו הבעיה בחינם וחלק טוענים שלא השאלה היא למי להאמין?

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
אני מזה נהנה אל תשאל :/

דרך אגב קראתי פה חלק מהתגובות וממש נדהמתי

http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBack/CdaViewOpenTalkBack/0,11382,L-3155404-2,00.html

 

אז בסופו של דבר VW לא אוטו אמין?

אני מדבר על החלונות שנופלים.. אצלי בנתיים אין את זה ואני מקווה שגם לא יהיה

ולמי שאין כוח לקרוא אני יסכם

הרבה התלוננו שבאמצע הנסיעה בגלל האקלים החם החלונות יורדים בפתאומיות בלי סיבה וחלק טוענים שצ'מפיון תיקנו הבעיה בחינם וחלק טוענים שלא השאלה היא למי להאמין?

 

כבעל פולקסווגן בזמנו קיבלתי מכתב מיבואן אחריות לחלונות 5 שנים או 150 אלף ק"מ. נסעתי 7 שנים ו 235 אלף-החלון לא נפל. תהנה מהאוטו ו תקרא פחות- זה יותר בריא

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כבעל פולקסווגן בזמנו קיבלתי מכתב מיבואן אחריות לחלונות 5 שנים או 150 אלף ק"מ. נסעתי 7 שנים ו 235 אלף-החלון לא נפל. תהנה מהאוטו ו תקרא פחות- זה יותר בריא

במיוחד תגובות כמו זה שמעליך..(?)

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם
אני מזה נהנה אל תשאל :/

דרך אגב קראתי פה חלק מהתגובות וממש נדהמתי

http://www.ynet.co.il/Ext/App/TalkBack/CdaViewOpenTalkBack/0,11382,L-3155404-2,00.html

 

אז בסופו של דבר VW לא אוטו אמין?

אני מדבר על החלונות שנופלים.. אצלי בנתיים אין את זה ואני מקווה שגם לא יהיה

ולמי שאין כוח לקרוא אני יסכם

הרבה התלוננו שבאמצע הנסיעה בגלל האקלים החם החלונות יורדים בפתאומיות בלי סיבה וחלק טוענים שצ'מפיון תיקנו הבעיה בחינם וחלק טוענים שלא השאלה היא למי להאמין?

 

 

למה לא אמין? אם הוא יגיע מאיזה ילד הוא יהיה לא אמין זה בטוח.

תתפלא אבל נושא החלונות קיים גם בגולפים אז מה? גם הם לא אמינים?

 

ומה אתה מחפש בעיות ואמינות? כבר קנית את הרכב לא? תהנה ממנו כי זה רכב מעולה לנפח מנוע שלו!

פורסם
למה לא אמין? אם הוא יגיע מאיזה ילד הוא יהיה לא אמין זה בטוח.

תתפלא אבל נושא החלונות קיים גם בגולפים אז מה? גם הם לא אמינים?

 

ומה אתה מחפש בעיות ואמינות? כבר קנית את הרכב לא? תהנה ממנו כי זה רכב מעולה לנפח מנוע שלו!

הוא הגיע מזוג זקנים שרק בחצי שנה האחרונה הבת שלהם בת 30 ומשהו נסעה ברכב

האוטו שמור בצורה שלא תיאמן.. שנת 2001 86 אלף קילומטר

אני מחפש לדעת אם האוטו אמין ויהיה לי איתו בעיות בעתיד.. בעיות ידועות שיש בסוג רכב הזה

וכן אני מאוד מרוצה בנתיים מהאוטו.. יציב, שקט, חזק, זריז יחסית ל1400

 

מישהו יודע איזה לחץ אוויר אני צריך בצמיגים? נדמה לי 29 אבל לא בטוח אני צריך ללכת לבדוק

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

פורסם

31 PSI מקדימה.

28 PSI מאחורה.

 

חוץ מהעיניין של המנגנון חלונות לי לא ידוע על בעיות ברכב הזה.

בלי עיין הרע יציב!

 

תעשה טיפולים בזמן תשתמש ברכב נכון ותהנה ממנו.

פורסם
31 PSI מקדימה.

28 PSI מאחורה.

 

חוץ מהעיניין של המנגנון חלונות לי לא ידוע על בעיות ברכב הזה.

בלי עיין הרע יציב!

 

תעשה טיפולים בזמן תשתמש ברכב נכון ותהנה ממנו.

PSI = ?

 

הבנתי שזה הלחץ אוויר אבל מה הפירוש של האותיות

טיפולים אני תמיד עושה בזמן ואפילו קצת לפני שצריך ובאמת שעד היום אין יותר מרוצה ומאושר ממני

בנתיים?

Panasonic CQC5401W

JBL GTO936 6*9

ההמשך יבוא...

×
×
  • תוכן חדש...