Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי שברולט קווליר שנת 97 נפח מנוע 2.2

אני רוצה לישאול איזה פילטר פתוח יעזור לאוטו להגיע לביצועים גבוהים?

ואם זה ביכלל נותן כוח לאוטו?

והאם הוא יעזור לי בכח שהמנוע לא יתחמם כל כך?(הוא מגיע ליפעמים ל 95 מעלות אפילו)

 

תודה לעוזרים:-D

פורסם

שלום לך

השתמש באופציית החיפוש לקבלת מידע, זהו נושא שדובר עליו רבות

בהצלחה

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לא יעזור כלום בהורדת טמפרטורת העבודה של המנוע.

עצתי לך, תקן את הדרוש תיקון, יישר קו למצב מכני טוב ורק אז חשוב על שיפורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טרמוסטט תפוס,יוניט חום תקול,מאורר תקול, ראדיאטור סתום וכו' וכו'.

המון אפשרויות, כנס למוסך לדיאגנוסטיקה מדויקת יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא לא תיקנתי זה בסוף היה חסר מים.

אז איזה פילטר פתוח אתם מציעים לי?

ואיפה מציעים לי להתקין את הפילטר פתוח באיזור הדרום(אשקלון-אשדוד)?

פורסם
שלום

יש לי שברולט קווליר שנת 97 נפח מנוע 2.2

אני רוצה לישאול איזה פילטר פתוח יעזור לאוטו להגיע לביצועים גבוהים?

 

שום פילטר לא יעזור לרכב שלך להגיע לביצועים גבוהים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא מכיר מקומות טובים להתקנה באיזור הדרום, אבל כל פילטר של חברה מוכרת יעשה את אותה העבודה +-

 

מה שחשוב זה איזור ההתקנה בתוך תא המנוע.

 

לי היו כבר SIMOTA וגם K&N, אני מרוצה משניהם.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא מכיר מקומות טובים להתקנה באיזור הדרום, אבל כל פילטר של חברה מוכרת יעשה את אותה העבודה +-

 

מה שחשוב זה איזור ההתקנה בתוך תא המנוע.

 

לי היו כבר SIMOTA וגם K&N, אני מרוצה משניהם.

 

ומאיזה פילטר הייתה מרוצה יותר?

הציעו לי יותר K&N אבל בפורום בכל זאת שואל כי יש פה אנשים שמבינים

פורסם

סדנאות שיפורים רבות בארה"ב לקאווליר ממליצות על (AEM (ADVANCED ENGINE MANEGMENT, חברה מצויינת, קניתי ממנה פילטר לסיוויק שלי שהורכב בסופו של דבר על סיוויק אחרת, מחיר לקיט כ 300 דולר, ממוקם מחוץ לאמבטיה, נותן כוח למנוע בטורים גבוהים, משפר תגובות דוושה.

 

SIMOTA זה כלום.

פורסם
סדנאות שיפורים רבות בארה"ב לקאווליר ממליצות על (AEM (ADVANCED ENGINE MANEGMENT, חברה מצויינת, קניתי ממנה פילטר לסיוויק שלי שהורכב בסופו של דבר על סיוויק אחרת, מחיר לקיט כ 300 דולר, ממוקם מחוץ לאמבטיה, נותן כוח למנוע בטורים גבוהים, משפר תגובות דוושה.

 

SIMOTA זה כלום.

 

אבל אני לא רוצה משהו כזה טוב

אני רוצה פשוט פילטר פתוח טוב

כי התקציב שלי זה עד 800 שקל

לפילטר פתוח עם התקנה

כמה עולה ההתקנה?

פורסם

לי היה AKA והוא סיפק אותי, במיוחד במחיר המגוכך של 250 שח נתן לי את הצליל שחיפשתי, את התגובת דוושה ואת השיפור הפסיכולוגי.

בקשר להתקנה, זה דיי פשוט אם אתה מבין טיפה במנוע, בעיקרון צריך לחבר אותו ישירות למצערת, אבל זה משתנה מאוטו לאוטו, כאלה עם חיישן אוויר צריכים צינור מיוחד, והמיקום של הפילטר צריך להיות באזור הכי "קר" שניתן.

:-) just smile
פורסם
סדנאות שיפורים רבות בארה"ב לקאווליר ממליצות על (AEM (ADVANCED ENGINE MANEGMENT, חברה מצויינת, קניתי ממנה פילטר לסיוויק שלי שהורכב בסופו של דבר על סיוויק אחרת, מחיר לקיט כ 300 דולר, ממוקם מחוץ לאמבטיה, נותן כוח למנוע בטורים גבוהים, משפר תגובות דוושה.

 

SIMOTA זה כלום.

 

מה 300$? תקנה פילטר סבבה ב300 ש"ח ותהנה...

לי יש סימוטה ואני מרוצה לחלוטין.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...