Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח על אי עצירה בעצור לנהג חדש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה

ובעבירות החמורות שם לא רשום אי ציות לתמרור

 

רשימת עבירות חמורות לנהג חדש

  • נהיגה ללא רישיון בתוקף, או שלא על פי תנאי הרישיון, כולל מתן רשות לאדם אחר לנהוג שלא כחוק ברכב שבאחריותכם
  • שימוש ברכב לביצוע עבירה
  • אי-עצירה לפני מסילת ברזל
  • אי-מתן זכות קדימה
  • נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים
  • עקיפה שלא כחוק
  • נהיגה במהירות העולה על המותר בחוק
  • חציית מסילת ברזל בדרך לא סלולה
  • אי-דיווח על תאונת דרכים
  • אי-מתן עזרה לנפגע תאונת דרכים
  • ביצוע עבירה שגרמה לתאונת דרכים בה נפגע אדם
  • ביצוע עבירה שבית המשפט גזר עליה פסילת רישיון בפועל ל-3 חודשים ויותר
  • נהיגה ללא מלווה

פורסם

עדיף לך לא לשלם בנתיים,העבירה נכנסת לתוקף מרגע ששילמת את הקנס, תחכה שימגר לך הנהג החדש ואז אתה לא מסתכן

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
תודה

ובעבירות החמורות שם לא רשום אי ציות לתמרור

 

אנחנו לא רשות הרישוי - אנחנו כאן יכולים לכל היותר לתת לך את דעתנו שלנו / את הבנתנו למקרא אותן שורות.

 

נכון - לא כתוב תמרור עצור.

(ולדעתי זה פיספוס גדול שהוא לא נכלל ברשימה, אבל לא זה הענין).

 

מצד שני, רשום" "אי מתן זכות קדימה".

 

האם השוטר רשם בפרטי המקרה, בין יתר הדברים, שלא נתת זכות קדימה בתמרור זה ?

 

אז נכון שזה לא רשום - ומבחינה תאורטית לפחות אתה צודק.

 

השאלה היא האם משרד הרישוי לא עושה מניפולציה על תמרור עצור ומכליל אותו תחת אי מתן זכות קדימה.

(האופציה הזאת קיימת, אם כי בהחלט יכול להיות שלא עצרת לחלוטין אבל גם לא היה למי לתת זכות קדימה)

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

סימול העבירה של אי מתן זכות קדימה שונה מסימול העבירה של אי-עצירה בתמרור עצור.

גם הקנס ומספר הנקודות שונה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

דיסקו,

אתה צודק, אני יודע זאת

עוד לא יצא לי לבדוק בתקנות האם זה נרשם מילולית או לפי מספרי סעיפים.

כי מילולית יכול להיות פתוח לפרשנויות.

אם זה מספרי סעיפים, בוודאי שהוא "מוגן".

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

יש 2 עבירות שקשורות לתמרור עצור: אי מתן זכות קדימה בתמרור עצור- עבירה חמורה (10 נקודות, 1000 שקל קנס, ואאל"ט גם זימון למשפט), ואי עצירה בתמרור עצור, העבירה שבה הואשם פותח השרשור, שמוגדרת כעבירה קלה ולכן עונשה הוא רק 250 ש"ח ו4 נקודות.

למיטב ידיעתי לא תתארך תקופת הנהג החדש לגביך, אז אין מניעה לשלם את הדו"ח עכשיו.

בשביל להיות בטוח, הייתי שולח בקשה לביטול הדו"ח למשרד הרישוי (בדואר רשום ושמור את הקבלה), וככה בעצם אתה מושך עוד קצת זמן לפני שאתה חייב לשלם ועבירה נרשמת, ואז אחרי שאתה כבר לא נהג חדש שלם את הדו"ח וזהו.

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

ובכן,

כך כתוב בפקודת התעבורה:

 

12 רישיון נהיגה לנוהג חדש (תיקון: התש"ם, התש"ן, התשנ"א, התשנ"ג, התשנ"ה, התשס"ז)

(א). רישיון נהיגה לנוהג חדש, יהא תוקפו מוגבל לשנתיים.

(ב). רשות הרישוי תחדש את רשיונו של נוהג חדש, אולם אם הוא הורשע באחת מן העבירות המנויות בתוספת השלישית, תתנה רשות הרישוי את חידוש רשיונו בבחינות ובבדיקות שתקבע, ומשחידשה כך את רשיונו אחרי קיום תנאים שהתנתה יחולו הוראות סעיף זה כאילו הוא רישיון כאמור בסעיף קטן (א).

(ג). האמור בסעיף זה אינו בא לגרוע מכל סמכות של רשות הרישוי לפי הוראה אחרת של פקודה זו.

 

תוספת שלישית (תיקון תש"ם) (סעיף 12א)

(1). עבירה לפי סעיפים 10, 43, 44, או 65 לפקודה זו.

(2). עבירה לפי תקנה 22 לתקנות התעבורה, התשכ"א-1961 לגבי אי-ציות נוהג רכב לרמזור ואי-מתן זכות קדימה, עבירה לפי תקנות 26(2), 47, 54(2) או 57 לתקנות האמורות, ועבירה לפי תקנה 144 לתקנות האמורות לגבי אי הודעה על תאונת דרכים או אי-הגשת עזרה לנפגע בתאונת דרכים.

(3). עבירה לפי פקודה זו או התקנות לפיה אשר גרמה לתאונת דרכים שבה נפגע אדם.

(4). עבירה שבית-המשפט גזר על מי שעבר אותה פסילה בפועל מהחזיק ברישיון נהיגה לתקופה של שלושה חודשים או יותר.

 

 

תקנה 22 ציות לתמרורים (תיקון התש"ל, התשל"א)

(א) עובר דרך חייב לקיים את ההוראות הניתנות בתמרור, ....

 

 

___________________________________

 

לאחר שקראתי, אני מגיע למסקנה שההתייחסות אינה בהכרח ספציפית לתמרור אחד, שכן אי מתן זכות קדימה יכול שיתבצע בעבירה על מספר תמרורים - עצור, תן זכות קדימה (משולש הפוך), תנועה במעגל, רכב הבא מימין, התמזגות עם כביש מהיר וכיו"ב. אילו רצה המחוקק לקבוע שזה מתייחס לתמרור מסויים, היה נוקב את מספרו.

________________________

תיקון למה שכתב X PLANE,

עירעור שולחים לתחנת המשטרה ששמה רשום בראש הדו"ח ולא למשרד הרישוי

 

אכן צודק לגבי ההבחנה בין שני המצבים לתמרור עצור.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...