Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , יש לי סאב JBL וזוג קומפוננט ומגבר LOGIC 4 ערוצים ....

 

רציתי לשאול לגבי חיבורים :

GND זה לקבל החום שמחובר לגוף הכב "לאדמה"

BATT זה לבטרייה ,, והחוט הצהוב זה לשלט

עכשיו לגבי הרמקולים חיברתי לCH1+CH2 , ואת הסאב איך אני מחבר בגישור לCH3+4 ?

ולגבי HF וה LPF ...איך אני מכוון אותם ?

כי כשחיברתי הכל ונסעתי באוטו שמעתי רעשים , מה זה ?

 

תודה .

פורסם

לגבי הגישור:

לוקח + של סאב ושם בערוץ 4

לוקח - של סאב ושם בערוץ של 3.

 

זה גישור.

 

- לגבי הגישור תחכה לעוד תגובות, שיגידו אם נכון/לא.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

בדרך כלל מופיע מתחת לחיבורים כיצד לחבר בגישור

אתה צריך לכוון HP לקידמיים ו LP לסאב תנסה לכוון את התדרים לפי שמיעה

לגבי הרעשים לא אמרתה איזה רעשים אלה תסביר את עצמך יותר טוב ונדע לתת לך תשובה

פורסם

ה HPF וLPF זה לא קשור לרעשים. מה שהסבירו לך אמרו נכון, מגשרים בין הערוצים כך - של ערוץ אחד ו + של ערוץ שני. כך מגשרים אותם ביחד את הערוצים.

הרעשים זה ביגלל חיווט יכול ליהיות, בגלל המגבר, בגלל הרדיו דיסק, יש ים סיבות. יכול ליהיות שהגיין של המגבר פתוח יותר מידי. עם הוא יותר מחצי תוריד אותו בטוח.

תקצר את החוט מינוס כמה שיותר קצר. תוודע שהו מחוזק טוב המינוס ושיש לו מגע טוב לגוף של הרכב.

 

להוציא את הרעשים לגמרי זה לא ממש קל. תמיד נישאר משהו קטן. כמה שהמגבר יותר איכותי ויותר חזק כך אתה שומעה יותר רעש בטוויטר.

בקיצור צריך לחפש את הביעה.

פורסם

"כמה שהמגבר יותר איכותי ויותר חזק כך אתה שומע יותר רעש בטוויטר .." = למה ?

חשבתי שכשמגבר יותר איכותי אז יש פחות רעשי רקע לא רצויים..

אבל אולי לא הבנתי אותך נכון .. ואם אני טועה אשמח מאד להסבר..

תודה..

לא מתיימר להיות מומחה באודיו לרכב. אבל לומד כל יום משהו חדש..

פורסם

כשה מגבר חלש וזבל אז אתה מעבד שם ים של קטעי מוסיקה שהם פשוט כל כך עדינים שאתה לא שומעה אותם. כש דובר במגבר איכותי וחזק אז אתה שומע כל חלקיק קטן וביחד איתו הרעשים שאותם אתה מבדיל עוד יותר חזק. ועם תעלה את הגיין יותר מידי אז ביכלל. תלוי גם ברדיו דיסק וגם ביווט.

×
×
  • תוכן חדש...