Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך להגדיל את צי הרכב במשאית במשקל כולל של 10- 12 טון.

רוב הנסיעות המתוכננות הן בינעירוניות (עליות לירושלים)

הרכב לא מתוכנן לגמוע הרבה ק"מ בשנה אבל הוא צריך להיות נוח ל3 אנשים (העדיפות היא אפילו לתא צוות אבל אין בנמצא בשוק המשומשות)

כל הכאילו משאיות נפסלו על הסף (איסוזו וכו')

המועמדים הם:

דאף 45/55

רנו מילניום (שזה בעצם דאף)

איווקו

מאן

מרצדס

 

התקציב הוא עד 150K אבל בשאיפה להישאר באיזור ה120K כולל ארגז סגור ורמפה הידראולית

הרכב צריך להיות כמה שיותר חדש (2001 ומעלה)

 

אומנם נהגתי לא מעט על משאיות אבל זה היה לפני יותר מעשור ומאז השתנו דברים.

 

השאלה היא:

איזו הכי מומלצת לקניה?

איזו תהייה הזולה לאחזקה?

או במילים אחרות, מה קונים???

 

בבקשה, רק מיודעי דבר ממקור ראשון ולא סיפורים בסגנון "שמעתי מבן דוד שלי שיש לו שכן שסבתא של אחותו..."

 

 

נ.ב.

איך הניסן? המחיר מפתה אבל היא לא מוכרת יותר מידי

 

 

יוני

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

רנו מילניום (שזה בעצם דאף)

 

על איזה רכב מדובר? יכול להיות שאתה מדבר על רנו מידלום?

 

בכל מקרה אם אתה מדבר על רנו, קח בחשבון שב2001 רנו נקנתה ע"י וולוו, ובישראל "מאיר" קיבלה אליה את היבוא שלהן, ואתה עלול להיתקל בבעיות תמיכה טכנית בכלים של טרום "מאיר" .

 

מתוך סקרנות אישית. למה לא הכנסת את וולוו לרשימה?

פורסם

חנן, היתה לי הרגשה שאתה תגיב:?

 

הוולוו לא נכנסה לרשימה בגלל מחירה, אין ספק שבתקציב יותר גדול היא היתה הנבחרת

 

ואכן הכוונה היתה לרנו מידלום (לא יודע למה יצא מילניום), ממה שאני הבנתי ומשיחה עם כמה שנוהגים עליה היא זהה לדאף 1ל 1 ורובם הגדול משתמש במסננים של דאף בטיפולים

 

 

דרך אגב, כמה מורשית האיסוזו שלך ואיך החיים ביום יום איתה בתוך הקבינה?

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

האיסוזו שלי היא 6.2 טון, מודל 97 עם כ280K ק"מ.

 

אני מאוד מרוצה מהאמינות שלה. למעט פעם אחת שהתגלתה נזילה ברדיאטור החימום הפנימי, נזילה שנעקפה ע"י מוסך מקומי תוך 20 דקות, הרכב לא הפסיד שום יום עבודה בשביל תיקונים או טיפולים במשך תשעת החודשים שהוא אצלנו. טיפול 10K נגמר בכ700 ש"ח בממוצע (עבודה עצמית), למרות שימוש במסננים מקוריים בלבד.

ידית ההילוכים שמתופעלת ע"י כבלים, מסורבלת וקשה להפעלה.

איסוזו החליטה משום מה לוותר על הבוסטר שהיה לדוושת המצמד עד המודל הזה, והתוצאה היא דוושת מצמד קשה מאוד, מה שגורם לנהג לוותר על לחיצה עד הסוף של המצמד ולחריקה בשילוב לרוורס וקושי בשילוב להילוכים אחרים. נראה מתי הגיר ייהרס מזה.

 

הסחיבה מצוינת (במיוחד יחסית להיילקס :-) ) .

פורסם

אני עם חנן, גם לי ישנה משאית איסוזו 2001 7.5 והרכב לפי דעתי מעולה.

 

חוץ מזה בסביבות ה150,000 אתה כן יכול לקחת וולוו 2001 12 טון.

 

תחפש טוב תמצא.

פורסם

הבעיה עם הוולוו שבדרכ מי שמשקיע קונה אותה גם מנצל אותה עד תום ולכן בלתי אפשרי למצוא כלים כאלה עם פחות מ300K ק"מ למודלים המדוברים

היו: CJ5, CJ6, סמוראי, גולף קבריו, טראנו, פרוזה, סופה, אונימוג, דיפנדר, דיסקברי

ועכשיו עו דיפנדר.... קשה להיגמל מהרגלים רעים

פורסם

אז מה? שתהיה עם 300K, זה לא אומר כלום.

אם הרכב טופל כראוי הוא יסע כמו שד 800K

מה שכן בדיגמי 2001 של וולוו תבדוק טוב משאבת סולר, יש לה נטייה להגיד ביי ביי.

פורסם

אני לא יכול להמליץ לטובה או לרעה כי אני לא נהג משאית.

מה שאני יודע זה שבחברה של אבא יש מאות משאיות (למעלה מ500 כולל טריילרים) - ותמיד נשמעות תלונות על השירות של מרצדס.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...