Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה לי אותו דבר בחזרה מאילת עם רובר קבריולט לאחר אוברול(מנוע הונדה).

מנורת השמן פתאום נדלקה (בדקתי שמן לפני ואחריי היה שמן!)לא התייחסתי אחריי 5 שניות בדיוק התחילו קירקושים חזקים מהמנוע מייד עצרתי ,המנוע היה לוהט!(מחוג חום מנוע היה נורמאלי)בקיצור לאחר בדיקה הסתבר שהסיבה לתקלה היא משאבת שמן שהפסיקה לעבוד הנזק:שני טלטלים שבורים ושתיי בוכנות שבורות לא לקחתי צאנס בשיפוץ מנוע הזמנתי מנוע מיבוא.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום ושנה טובה,

 

גם אנחנו בעלי טויוטה קורולה 2003.

הרכב מטופל במוסך / סוכנות של טויוטה מיום עליתו על הכביש.

נדלקה נורית שמן תוך כדי נסיעה.

הכנסנו את הרכב מיידית למוסך שם מילאו שמן - המכל היה ריק.

לאחר כמה ימים הכנסנו את האוטו לטיפול 105K (כרגע יש 101K)

בנוסף לטיפול עשו תהליך שנקרא FLUSHING - שטיפה של המנוע.

לאחר הטיפול התחייבו בפנינו שאם התקלה תחזור בתוך שנה יוחלף המנוע על חשבון היבואן.

דיברתי עם אדם שהיתה לו טויוטה קורולה 2003 ואצלו החליפו את המנוע ב50K.

ניסיתי למצוא באינטרנט אם יש ריקול - RECALL אבל לא הצלחתי למצוא.

אני חייב לציין שלפני כשנה הוחלף ממיר קטליטי גם כן על-חשבון היבואן.

האם יש דרך לקבל תשובה מוסמכת אם יש RECALL?

 

ושוב שנה טובה לכולם

דרור ב

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי גם קורולה 2003 והמנוע עושה רעשים מפחידים. החלפתי שמן לאחר 7000 ק"מ ומסתבר שיש לה בעיה

של "בוצת שמן" השמן במנוע הופך להיות ג'לי (OIL SLUDGE). מסתבר שזה נפוץ בטויוטות, חפשו בגוגל ותראו.

החלפתי לשמן סינטטי ומסנן מקורי אבל אני חושש שהנזק כבר נעשה. אני מתלבט לגבי צעדי.....

פורסם

יש בעיה בתכנון של המנוע הזה ולהרבה בעלי קורולות החליפו את המנוע ללא תמורה כמו שהחליפו לפותח השירשור. גש למוסך מורשה ודרוש זאת מהם ועדיף לא לדחות זאת מכיוון שהם עלולים לדחות אותך מאוחר יותר ואולי אפילו היום.


×
×
  • תוכן חדש...