Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות הקילומטר'ז הנמוך יחסית אני חושב שאי אפשר לדעת מה בדיוק רה שם.

הרי אם היה חסר והוסיפו שמן לכאורה היה צ"ל תקין.

כנראה,שהיה כשל כלשהו בלחץ השמן (משאבת שמן לא תקינה ,יוניט לחץ שמן הותקן לא מקורי) ואז פשוט מה שקרה:

בגלל שלא הגיע שימון למנוע התפוצץ הבלוק והמנוע הזה הולך לאחד משניים: לעולם שכולו טוב/לתרומה לגן ילדים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי טוב לבדוק כל שבוע בלי קשר לכמה קילומטר..

אני תמיד בודק ימי שישי או בזמן שאני שוטף את האוטו אז לפני שאני יוצא לבית או לפני שאני יוצא ביום שישי בלילה אני עושה את כל הבדיקות ונוסע לדרכי..

תמלא את הרכב במים מהסנרוף (עם צינור), תתכופף למטה ותראה מאיפה נוזל.
פורסם
אפילו לא רמזתי במי מדובר ואני בטוח ב- 100% שאתה מתכוון לאותו אחד שאני מכוון אליו.

 

על זה נאמר "טוב שם טוב משמן טוב"...

 

 

מצטער אבל אני לא מבין רמזים או את הקודים שלכם בפורום הזה.

פורסם
כמה יבואנים היו נוהגים כמו טויוטה ומחליפים מיד מנוע?

 

אני מכיר יבואן אחד שלהערכתי אין סיכוי שהמנוע היה מוחלף אצלו.

 

ואם בניחושים עסקינן, מעניין מה היה התגובות של הת'רד אם מדובר היה ברכב צרפתי ועוד של סיטרואן רחמנא לצלן.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

  • ספונסר פורום
פורסם
אז המוסך פשוט לוקח אחריות על ה"פאשלה" שלו?

 

לדעתי המוסך לא לוקח אחריות על "הפאשלה"(אם היתה כזו) שלו,אלה מפיל אותה על היבואן.

אורן

פורסם
המנוע הלך כי נסעו בלי שמן.

 

היה צריך לבדוק אחרי הטיפול אם שמו מספיק שמן - ובכלל, צריך לבדוק כל 1000 ק"מ לפחות.

 

הרכב עבר טיפול כשבוע לפני המקרה, אם לא היה שמן - המוסך לא שם את הכמות המספיקה. אז כן הייתה פה פאשלה של המוסך. האם רק חוסר בשמן גורם ללחץ שמן נמוך או גם גורמים אחרים?

פורסם

זה הכל קשירת קשר של חברי פורום, חובבי צרפתיות מכל איזורי הארץ שמנסים לשבור את תדמית האמינות המושלמת של הרכבים היפניים (והקורולה בראשן) כדי שיוכלו למכור את הפיז'ו שלהם ביותר כסף.

איזו מזימה :twisted:.

 

הם חיבלו בכל אותן קורולות ועכשיו גם פירסמו על כך שרשור בפורום אחר, כדי להביא את מודעות הציבור לבעיות האמינות ברכבים היפניים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172335

 

עם ישראל אל תישבר, תעמוד על שלך ותמשיך לקנות את תוצרת יפן המושלמת :mm_tongue

 

שבת שלום!

פורסם
עם ישראל אל תישבר, תעמוד על שלך ותמשיך לקנות את תוצרת יפן המושלמת :mm_tongue

 

שבת שלום!

 

תוצרת יפאן איננה חפה מכשלים ומתקלות.

אבל את תוצרת יפאן מייבאים יבואנים שמבינים משהו בבניית מיתוסים. לכן שכשיש תקלה ברכב כזה נציג היבואן תמיד עושה פרצוף מופתע, אומר שפעם ראשונה שהוא שומע על דבר כזה (גם אם התקלה סדרתית) ומייד מתקן על חשבונו.

מה חושב הלקוח? היה אצלי ברכב מזל רע אבל לקחו אחריות והכל תוקן - אני מרוצה. לא רק שאני מרוצה, אני אמליץ לכל העולם ואשתו לרכוש את הרכב.

 

היבואנים האירופאים הוותיקים - מי יותר ומי פחות - עדיין לא השכילו להבין את חשיבות יחסי הציבור.

 

תוסיף לתבשיל את הסטטיסטיקות שמראות באופן עיקבי שליפאניות יש פחות תקלות בממוצע ותקבל העדפה חד משמעית של השוק לתוצרת הזו.

אגב גם עיון מהיר בפורום יראה שהאירופאיות מובילות יפה במספר התקלות. זה איננו מדגם סטטיסטי ואיננו מלמד דבר (כי יתכן שחברי הפורום מטיבעם מעדיפים מכוניות שמכוונות לנהג), אבל בכל זאת...

פורסם
עצרו בתחנת דלק, היה חסר שמן, הוספו כ 2 ק"ג שמן. . . . . . הרכב נגרר אתמול למוסך שם ... נאמר לו שלא היה צריך להוסיף שמן....

 

אם מי שנתן את האבחנה שחסר שמן הוא המתדלק, יכול גם להיות שלא הייתה חסרה טיפת שמן, והייתה בעיית לחץ שנבעה מגורם אחר, ושני הליטר המיותרים רק עזרו לפרוץ איזה מחזיר ולהוריד את הלחץ עוד. (ספקולטיבי לחלוטין)

 

עוד לא נולד המתדלק שלא יגיד לך שחסר שמן/מים. תוסיף לזה שהוא שמע שנורית שמן נדלקה ואני מתפלא שהוא לא מכר לו גאלון. (אני באופן אישי נוטה להכות עם המפתח צלב מכות נמרצות כל מתדלק שמנסה לפתוח לי מכסה מנוע בתחנה.)

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

לפני שממשיכים עם הלינץ' ועד כמה שהיפניות לא אמינות - אף אחד מאיתנו לא מכיר את ההיסטורייה של הרכב, מה הוא עבר ואיזה תקלות היו בו פעם.

 

מספיק שהרכב היה בעברו באיזו חברת ליסינג שטיפלה בו כמו שחברות ליסינג יודעות לטפל והנה, הלך מנוע אחרי 60K ק"מ.

מספיק שהרכב התחמם בעבר, נפרץ אטם ראש, והלך מנוע אחרי 60K.

מספיק שהמוסכניק בטיפול האחרון לא מילא מספיק שמן או שהיתה דליפה מהבורג קרטר, והלך מנוע אחרי 60K ק"מ.

 

אז בבקשה, מאוד קל לבוא בטענות, להמציא סטיגמות ומיתוסים, אבל אף אחד לא היה שם ולא יודע מה בדיוק קרה לרכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לפני שממשיכים עם הלינץ' ועד כמה שהיפניות לא אמינות - אף אחד מאיתנו לא מכיר את ההיסטורייה של הרכב, מה הוא עבר ואיזה תקלות היו בו פעם.

 

מספיק שהרכב היה בעברו באיזו חברת ליסינג שטיפלה בו כמו שחברות ליסינג יודעות לטפל והנה, הלך מנוע אחרי 60K ק"מ.

מספיק שהרכב התחמם בעבר, נפרץ אטם ראש, והלך מנוע אחרי 60K.

מספיק שהמוסכניק בטיפול האחרון לא מילא מספיק שמן או שהיתה דליפה מהבורג קרטר, והלך מנוע אחרי 60K ק"מ.

 

אז בבקשה, מאוד קל לבוא בטענות, להמציא סטיגמות ומיתוסים, אבל אף אחד לא היה שם ולא יודע מה בדיוק קרה לרכב.

 

איתמר.

 

אפילו המגאן ליסינג שלי לא שפכה מנוע אחרי 60K (גיר, מחשב לוח שעונים, סלילי הצתה, כל מיני חיישנים - כן)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אצלי בקורולה 2003 התחילה צריכת שמן מוגברת ( בד"כ אין ירידה במפלס השמן מטיפול לטיפול, לפחות לא שרואים בעין ).

 

המוסך מילא לי פעמיים שלוש על חשבונו שמן כאשר בכל פעם בדקנו ק"מ מול צריכה - התגלה שהרכב אכן התחיל לאכול שמן.

 

פרט לזה לא הייתה שום בעיה - לא כזו שמורגשת בנהיגה, לא באוזן ולא משהו שרואים [ אפילו לא הזעה ]. הכל עבד פיקס.

 

 

טויוטה החליפו לי מנוע למנוע חדש מהניילון שהגיע מיפן , ולקחו את המנוע הישן לשלוח לבדיקה ביפן, ללא שום דין ודברים.

 

 

ה A3 של חבר שלי אוכלת שמן מהיום בו הוציאו אותה מהסוכנות.

 

כשהחבר שלי התלונן על זה אמרו לו - כן, צריך למלא מדי פעם שמן.

 

כל יבואן/יצרן והגיבוי שהוא נותן ללקוחות שלו. אם צ'מפיון או לובינסקי או קרסו היו צריכים לתת כזה גיבוי לרכבים שלהם, ישנה סבירות שהם היו פושטים רגל מהר מאוד, שכן כיום הם לעיתים לא מוכנים אפילו לעמוד מאחורי האחריות שלהם, וזה מבחינה כלכלית מוביל אותם רק ל'שרידות'.

פורסם
המנוע הלך כי נסעו בלי שמן.

 

היה צריך לבדוק אחרי הטיפול אם שמו מספיק שמן - ובכלל, צריך לבדוק כל 1000 ק"מ לפחות.

עם כל הכבוד, נכון שכל אחד צריך להיות אחראי לרכבו אבל אני לא חושב שלקוח שמוציא רכב מטיפול אמור לוודא שאכן מילאו שמן, החליפו את הפילטר, או שאר ירקות שהיו אמורים להחליף.

כמובן שבדיוק לשם כך כדאי לעמוד ליד הרכב בטיפול (או לחסוך ולטפל לבד :-D) אבל לא כל אחד יכול להרשות לעצמו להפסיד יום עבודה כדי לשמרטף את הרכב במוסך .

יש מינימום של אחריות שמצפים ממוסך ועוד מורשה.

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...


×
×
  • תוכן חדש...