שלום ושנה טובה,
גם אנחנו בעלי טויוטה קורולה 2003.
הרכב מטופל במוסך / סוכנות של טויוטה מיום עליתו על הכביש.
נדלקה נורית שמן תוך כדי נסיעה.
הכנסנו את הרכב מיידית למוסך שם מילאו שמן - המכל היה ריק.
לאחר כמה ימים הכנסנו את האוטו לטיפול 105K (כרגע יש 101K)
בנוסף לטיפול עשו תהליך שנקרא FLUSHING - שטיפה של המנוע.
לאחר הטיפול התחייבו בפנינו שאם התקלה תחזור בתוך שנה יוחלף המנוע על חשבון היבואן.
דיברתי עם אדם שהיתה לו טויוטה קורולה 2003 ואצלו החליפו את המנוע ב50K.
ניסיתי למצוא באינטרנט אם יש ריקול - RECALL אבל לא הצלחתי למצוא.
אני חייב לציין שלפני כשנה הוחלף ממיר קטליטי גם כן על-חשבון היבואן.
האם יש דרך לקבל תשובה מוסמכת אם יש RECALL?
ושוב שנה טובה לכולם
דרור ב