Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה תביא 300 רמס לערוץ במגבר סטריאו? מה ? יש כבר יבואן של USAMPS בארץ? :twisted::lol::wink:

 

לא נראה לי הגיוני 300 וואט רמס הסט הזה.

תחפש את הדגם באתר של פניקס, שם בטוח רשום את הנתונים האמיתיים.

פורסם

תשמע השאלה שלי היא לא הייתה ספציפית לסט הזה רק נתתי דוגמא.

 

האם וופר של קומפ' שמוצהר אפילו 70 רמס יכול לקבל הוא לבד 70 רמס או זה כללי 70 רמס לכל הקומפ' כולל הטוויטרים?

 

ובכל מקרה הסט הזה כן מוצהר כ300 רמס

 

http://www.phoenixgold.com/2004/titaniumelitespeakers.html

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=166355

 

תקרא כאן, גם אני היתעניינתי בקטע הזה של חלוקת הוואטים בקרוס.

 

טעות שלי! הסט באמת 300 וואט RMS:

ראו כאן המנואל

 

ftp://207.109.65.132/Phoenix_Gold/Manuals/Speakers/TitaniumElite/TiEliteComponentsManual.pdf

 

 

בכל מקרה לשאלה שלך יש לי דוגמה:

סט של מורל דגם הייברים אוביישן 6, כל הסט מוצהר 160 וואט רמס, עכשיו, אם תפריד את הרכיבים ותראה בנתונים של כל רכיב בנפרד, אז תראה שהמידבאס יכול לקבל 160 וואט רמס, ואילו הטויטר רק 110 וואט רמס, כך שלדעתי כשרושמים כמה כל הסט מוצהר, אז מתייחסים לנתון של המידבאס.

פורסם

בעקרון לא מומלץ לתת לאלמנט ללא הגנה(קרוס אובר) יותר מ 1.5 מאשר מה שמוצהר עליו.

בעקרון נראה כי הוופר אם תתחום אותו בתחום התדריםש הוא צריך לנגן יחזיק 300 RMS ,בעיקר עקב סליל חריג של 3"

 

השאלה זה האם האחריות עליו תקפה עדיין. אתה יכול לשלוח מייל ל P.G ולשאול אותם. כל אלמנט לגופו.

יכול להיות שהסט הזה מצריך 300 RMS כיוון שיש לו קרוס אובר מאוד לא נציל אך מאוד מאוד מדוייק.

×
×
  • תוכן חדש...