Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

הגולף TSI החדשה היתה אחת מהאופציות הסופיות לבחירת רכב חדש לאבי.

ניסינו לתאם נסיעת מבחן דרך הסוכנות בחיפה- אמרו שלא ניתן להזמין מראש אלא שהם יתקשרו ביום שהיא תגיע- נכון, אבי ימתין לטלפון עד שיתקשרו ואז ייתיצב מיד בסוכנות- לא!! אמרנו לה כי אבי פנוי רק בימים מסויימים והיא הבטיחה לחזור אלינו- אז אמרה...(עבר שבוע)

בסובארו תיאמנו נסיעת מבחן על הB4 במקום וגם אמרו לנו כי באותו המעמד נוכל לקבל הצעה לטרייד אין.

יכול להיות שלצ'מפיון יש "עודף" לקוחות?

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עומר - אולי תקבע לו משהו ברמת גן? הוא יכול אפילו להגיע ברכבת ;-)

 

לבעל הג'ינג'ית: ברור הרי שלא מדובר באותה רמה של רכבים. הסובארו הרבה יותר מרווחת ו"מכובדת", וכנראה אוחזת יותר טוב; ה- VW יותר זריזה (משמעותית) ומאובזרת וגם נוחה יותר לטעמי (מבחינת כסאות ותנוחת ישיבה לפחות, וזה מה שקובע עבורי). מנוע ה- 165 הוא נחמד ביותר (מורכב באימפרזה סטיישן של אבי) אבל זריקת המרץ כמובן פחותה. מה מעניין יותר את אביך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הי,

כרגע לאבי יש 307 זאת הפעם השניה ברציפות והוא מאוד מרוצה אבל מעוניין בשינוי ובשדרוג ולכן שתי המכוניות באות בחשבון.

כמו שציינתה, הB4 נראית מכובדת יותר והגולף מיוחדת יותר (בגלל הטורבו..) המחירים דומים עם יתרון לסובארו ולכן רצינו לערות לו נסיעת מבחן על שתיהן כדי שיוכל להתרשם בעצמו. בסובארו היו שמחים לעזור בצ'מפיון קצת(הרבה) פחות. גם לטרייד אין חשיבות לא מבוטלת וגם שם יאפונטו עושים רושם של גמישות. ובקשר לרכבת- לא נראה לי שזה יעבוד...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כל מי שממלא 95 ב TSI, ראו הוזהרתם (בצורה נחמדה לא באיום), אתם מכניסים ראש בריא למיטה חולה!

 

בקשר לכל מי שענה תשובות בנוסח, "למי שיש את הכסף שיקנה מה שהוא רוצה", ברור שאני מסכים, אם יש לו את הכסף, מצידי שיקנה M6 לעוזרת בית כדי שתוכל להביא את הילד שלו מהגן.

 

אני רק בא להגיד שניתקלתי לאחרונה במספר מקרים שונים שבהם אנשים שרוכשים את ה TSI מוסיפים 30K על דגם שלא נותן להם כלום ובנוסף הם מתלוננים על המגנזיום ועל הסאן רוף והגיר המוזר.

הגדילה לעשות אשתו של דוד שלי בת 73 (שגם היא שוכנעה לקנות TSI במקום ה 1600 אוטו' שנת 2005 שלה) שמתלוננת שהאוטו לא ניתן לנהיגה כי הוא חזק ומהיר מידי והיא מתקשה להשתלט עליו :|

 

אז יא חתיכת מטומטמת (דודה שלי, מותר לי לקלל אותה :wink: ), בשביל מה קנית אותו?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל מי שממלא 95 ב TSI, ראו הוזהרתם (בצורה נחמדה לא באיום), אתם מכניסים ראש בריא למיטה חולה!

 

אשמח לקבל הסברים (ועומר - מה דעתך?), משום שלא נראה לי הגיוני שהיבואן (ונעזוב כרגע את היצרן, אע"פ שלמיטב ידיעתי אוקטן משמש כאמת מדידה בינלאומית) יכניס את הראש שלו למיטה חולה. אם הוא נותן הנחיות לא טובות הרי הוא יצטרך לשלם עליהן בעתיד...

 

עריכה: בשיטוטי המודאגים ברשת, לאחר הודעתו של בגירה, גיליתי כי:

א. בקרוב יהיה מנוע TSI מעט חלש יותר (יש גם 170, לי יש 140), של 122 כ"ס, שיחליף את ה- 1.6 FSI. מנוע זה יצרוך 95.

ב. הברושור של האתר הבריטי גם מדבר על 95, ל- 140 ול- 170.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ה-122 כ"ס למרות שמו (TSI) אינו כולל מגדש על (שתרם את ה-S ל-TSI)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני רוצה להזכיר לכולם שאיכות ה95 בארץ ואיכות ה95 באירופה - זה לא אותו דבר.

ולכן במנועים כאלה מומלץ להשקיע ב98, אם יש לכם תחנה קבועה, תעשו כרטיס ותדלקו 98 במחיר 95.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

ל bar72.

אני מתקשה להשתחרר מן התחושה שאינך ממש מתלהב מה TSI. מי שנוסע על מכונית כזו, חדשה למהדרין ומתגעגע כל הזמן

ל R25, שלזכרוני הקצר לא היתה בדיוק פרארי בכל הנוגע לאחיזת כביש והיגוי וגם מניח כמובן מאליו של B4 אחיזת כביש טובה יותר, מאוכזב כנראה מאחיזת הכביש של הגולף. האם תוכל להרגיע או לאשש?

פורסם

רועי, לא ממש בדקתי את אחיזת הכביש שלה. זה מתבסס יותר על תחושה (שאולי ניזונה מביקורות שקראתי, לא יודע). לא "תקפתי" פניות - זה לא אני. אני חושב שהתחושה נובעת אולי גם מחתך הצמיגים שמורכבים על הרכב. לא שב- R25 כן הלכתי על הגבולות, אבל איפשהו עוד אין לי ביטחון מספיק לגבי ה- TSI. למשל, יש סיבוב מסוים שהצמיגים של ה- TSI חורקים בו, וצמיגי ה- R25 לא השמיעו בו כל רעש. צמיגי ה- R25 היו רחבים יותר ובעלי חתך שונה. ואולי חסר אוויר.

אני מניח שמתישהו בסוף הקיץ - תחילת החורף, אקח קורס נהיגה מתקדמת ושם אוכל לקבל פרופורציות מתאימות, וגם לשאול לגבי השוואות שכאלה. בינתיים - זו סתם תחושה.

אני מניח שה- B4 אוחזת טוב יותר בגלל מערכת ה- 4X4 כביש שלה, לא מתוך ניסיון רב.

ואני מאוד מתלהב מה- TSI :-) רק כפי שציינתי, זה גולף עם הרבה פלפל, ולא GTI (ולכן גם לא עולה בין 60-80 אלף ש"ח יותר...)

 

[הערה: ה- R25 היא אהבה "ישנה" ומיוחדת, נדירה בנופי ארצנו, ותמיד אתגעגע אליה. הסמל שלה עושה לי משהו; אך היא לא מספקת את חמשת כוכבי הבטיחות ואת התאוצות האלה (למרות שעדיין אין הרבה קומפקטיות שמאיצות כמוה, ולמרות שהגיר שלה עדיין נחשב בעיני לטוב ביותר שנהגתי עליו מבין האוטומטיים/רובוטיים/רציפים)].

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הB4 לא אוחזת טוב יותר בגלל ההנעה הכפולה. זה נטו עניין של צמיגים וכיול שלדה. ספציפית, אני מניח שהTSI מגיעה עם צמיגים "ירוקים" בהתאם להיותה מכונית חסכונית יחסית, ואלו נוטים לאחוז פחות. תוסיף לזה חתך גבוה יחסית (65) וזה בעייתי.

 

מה גם שלא תמיד יללות צמיגים מסמנות בהכרח את גבול האחיזה.

 

לך תראה איזה צמיגים יש על B4...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ה-122 כ"ס למרות שמו (TSI) אינו כולל מגדש על (שתרם את ה-S ל-TSI)

 

מה שאני לא מבין זה (וזה כמובן הדבר היחיד שאני לא מבין במערכות ה- uber מתוחכמות האלה :wink: ), כיצד הגרסה ה"מוקטנת" הזו, תספק כח ב- 1500 סל"ד (כפי שכתוב שהיא תעשה), ללא מגדש העל, שמלכתחילה נועד לספק כוח למנוע כאשר כוח גזי הפליטה אינו מספיק על מנת להזין את הטורבו. ב- TSI האחרות, יש מין פתח שנפתח בסל"ד גבוה יותר (4000?) ואז האוויר זורם לתוך הטורבו במקום לתוך מגדש העל.

אבל איך ב- 1500 סל"ד יש מספיק כוח להזנת הטורבו? אשמח לשמוע אם מישהו יודע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר, כיצד שיא המומנט של ה-1.8T מגיע בכ-1900 סל"ד? כנראה תודות לטורבו צנום יחסית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...