Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמה שאלות בלי לפגוע חו"ח:

1. לא הבנת לחלוטין את מערכת ה DSG ולא הזכרת בכלום את תגובת המנוע שמכיל מגדש על וטורבו, אם זה ככה, למה בכלל הלכת על הדגם הזה שנשמע בילתי מתאים לך בעליל.

 

ומי שלא יודע איך עובד דיפרנציאל טורסן לא יהנה מאודי RS4? מי שלא יודע איך עובד SMG לא יהנה מM5? מי שלא יודע איך עובדים מתלים הידרופניאומטיים לא יהנה מC6? (מבחינתי, אי אפשר להנות מC6, זו שאלה מכשילה)

 

לתומי, הייתי מאמין ששני המקרים, בהם פולקסווגן הכניסה טכנולוגיה סופר-מתקדמת במסווה סטנדרטי, יכולים להחשב להצלחה עצומה. זה שהמנוע הוא 1.4 עם מגדש וטורבו, אבל בפועל מרגיש כמו 2.0 או 2.5 סטנדרטי, זו הצלחה עצומה. זה שהגיר הוא רובוטי עם שני מצמדים אבל בפועל מרגיש בדיוק כמו תיבה אוטומטית רגילה, גם זו הצלחה עצומה. על הנקודה האחרונה נפלו בשנים האחרונות כל היצרנים שהתיימרו להציע פתרונות רובוטיים - הם פשוט לא היו שימושיים ונעימים ביומיום כמו גיר אוטומטי עם ממיר מומנט. העובדה שאם לא תסתכל על ידית ההילוכים ותראה שכתוב DSG, לא תדע שיש לך כזו באוטו, מדברת בזכות פולקסווגן, בלבד.

 

בכל מקרה, לא ברור לי איך הגעת למסקנה שהוא לא מבין משהו בנוגע לתיבה. הוא תיאר אותה די במדוייק. במכוניות הסטנדרטיות של הקונצרן, היא מתפקדת ונראית כתיבה אוטומטית רגילה לכל דבר.

מבחינת האדם מן היישוב, ידית ההילוכים אכן "בכאילו", המצב הידני אכן "טיפטרוניק". ומה זה בכלל טיפטרוניק? הרי לא מדובר בטכנולוגיה מיוחדת או מכאניקה לא שגרתית, אלא בסך הכל באיזשהו שם שיווקי שהמציאו פורשה לתיבת ZF עם צורת תפעול קצת אחרת, זה הכל. בהעדר שם אחר למצב הידני של DSG, אני מאמין שטיפטרוניק לא יחטא לאמת.

 

2. אם הנפח הקטן קוסם לך בגלל צריכת דלק נמוכה, תשכח מזה!
האין זאת הסיבה שהמנוע הזה הומצא מלכתחילה?

 

3. אם הנפח הקטן קוסם לך כי נראה לך שהוצאות האחזקה של הרכב יהיו זולות, תשכח מזה!
הרכב לא יהיה זול לאחזקה בעיקר בגלל שהוא צורך 98, למיטב ידיעתי. זה מקזז את רוב החסכון בצריכת הדלק, אם לא מוסיף מעט. מעבר לזה, איזו תחזוקה שוטפת יש למגדשי טורבו או מגדשי על?

 

4. אם אתה לא הולך לנצל את מה שה TSI יודעת ויכולה לתת, קנה 1600 אוטומטית, תחסוך 30K ש"ח וסע לשלום.
האם זה נכון גם עבור מי שקונה 2.0FSI, עם 150 כ"ס פראיים?

 

5. עם כל ההתלהבות מה TSI (ויש על מה להתלהב), המנוע המסובך עדיין לא הוכיח את האמינות המצופה מרכב בקונצרן (וגם לא הוכיח חוסר אמינות), אבל הפוטנציאל לבעיות בכזה מנוע הוא גדול.
כמובן. כנ"ל לגבי DSG, הזרקות ישירות, טכנולוגיות כמו הBi-VANOS של BMW, והרשימה עוד ארוכה. כמעט בלי שמישהו ידע, הוחלפו מערכות החשמל ברבות מהמכוניות במערכות CAN-BUS, שינוי תהומי ובעל פוטנציאל כשל עצום (בכל זאת, אנחנו מדברים על עשרות מעבדים עם תוכנה, רחמנא ליצלן, לא oily bits). האם גם אז הזדעקו כנגד רכישה?

 

לא תיארתי לעצמי שאדם נדרש לנסיון רב ותאווה מוטורית בלתי ניתנת להשבעה בשביל לרכוש גולף עם מנוע 1.4. אם כך, כנראה שבכל Trophy wife בה אני נתקל כשהיא ישובה בגולף GTI, כנראה מסתתרת אינקרנציה בעלת וג'ין של גורדון מוריי.

 

הבה נתאפס כולנו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

נכון וגם לא:

1. הנאה מרכב אינה מותנית בהבנת פעולת המכללים שלו.

2. יתרונה הגדול של ה TSI להבנתי הוא טוח הפעולה המאוד רחב של המנוע. הסיבה, שני מגדשים, האחד פועל בסיבובים נמוכים השני ממונה על הגבוהים. זמינות הכוח אמורה להיות מצוינת, בלי לפגוע בצריכת הדלק.

3. נכון שתחכום יתר גורם בהכרח לחשש בכל הקשור לאמינות. במיוחד כשהמדובר במכללים שאינם ידועים כחסינים לפגעי הזמן או שימוש שאינו קפדני. אם נוסיף לכך את העובדה המטרידה שהחלקים האלו יקרים במיוחד, החשש הופך להיות מובן.

4. בלי קשר חסרה לי התרשמות מאופן הנסיעה, אחיזת כביש והיגוי. בכל מקרה תודה לפותח על שהואיל לשתף אותי בחוויותיו.

פורסם
.

לא תיארתי לעצמי שאדם נדרש לנסיון רב ותאווה מוטורית בלתי ניתנת להשבעה בשביל לרכוש גולף עם מנוע 1.4. אם כך, כנראה שבכל Trophy wife בה אני נתקל כשהיא ישובה בגולף GTI, כנראה מסתתרת אינקרנציה בעלת וג'ין של גורדון מוריי.

 

הבה נתאפס כולנו.

 

אני לחלוטין לא מסכים איתך, אם באנו לשאול אם זה רכב טוב או לא, אז כן, כנראה שזה אפילו רכב מצוין ופורץ דרך (לפחות בטכנולוגיה).

 

עכשיו נשאלת שאלה אחרת, האם הרכב הזה מתאים לאבא שלי, אני הייתי דופק מכות לסוכן מכירות שהיה משכנע אותו לקנות את הדגם הזה.

נתחיל מזה שצריך למלא 98, זה יוצא איזה 60 ש"ח תוספת לכל תדלוק!

נעבור לזה שככל שיש יותר רכיבים במנוע, פוטנציאל האמינות שלו יורד, תקלות במגדשים תמיד היו ותמיד יהיו, אני לא צריך לספר לך מה העלות של החלפת/שיפוץ מגדש וכאן יש אפילו 2 שעובדים בניהם עם מערכת מסובכת שגם בה פוטנציאל התקלות גדול.

 

תיבת ההילוכים גם היא מסובכת, 2 קלאצים, פקדים אלקטרוניים, בוכנות וכו.

 

אני לא אומר שזה אוטו רע, אבל אבא שלי, יהנה באותה מידה מגולף 1600 אוטומטית והיא תעלה לו 30K ש"ח פחות!

 

משום מה, נראה לי שזה גם המקרה עם פותח השרשור.

 

אני מכיר 2 אנשים מבוגרים שלאחרונה שידרגו את הגולף שלהם ל TSI בעקבות לחץ הולך וגובקר של צמפיון.

 

מצד שני, זה אומר שעוד 3 שנים יהיו מלא TSI למכירה יד 1 מאדם מבוגר :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זהו, שגם ב1.6FSI צריך למלא 98.

 

אני לא רואה סיבה לדחות טכנולוגיה שבאה מכיוון יצרן רכב. הרי טויוטה פריוס מסובכת יותר, ושם אין בעיות.

 

אני בטוח שאם כשלעצמו, פותח השרשור לא שם לב לזמינות הכוח, בנסיעה ראש בראש מול 1.6, הוא ישים לב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בגירה (יניב, נכון? :oops:), יש פתרון לעלויות של אוקטן 98 - עושים כרטיס תדלוק ועל אוקטן 98

אתה תשלם כמו אוקטן 95.

 

פאסאט - תתחדש ותהנה! :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוף, כל כך הרבה יש לי מה להשיב לדברים שנאמרו לעיל... כאילו שאף אחד כאן לא קרא (והשתתף...) בשרשורים ובלבטים שהיו לי לפני רכישת ה- TSI.

נתחיל מזה ש- DSG נמכר כבר מספר שנים על ידי VW בארץ, ולפי שיחה שערכתי עם מנהל השירות של צ'מפיון לא היו טענות עד היום ברבכי VW (על אף טענה שאני שמעתי מנהג מונית סקודה).

מנוע ה- TSI נמכר כבר כשנתיים בעולם, וכל כמה שחיפשתי מצאתי רק שרשור אחד (אליו הפניתי בעבר) בכל העולם לגבי טענות של בעלים אחד. כל זה לא אומר שלא תהיינה בעיות (טפו טפו טפו), אבל כמו שציינו למעלה - זו סכנה שצפויה בהרבה חידושים. אני מציע שתפנו לאתר VW בבריטניה, ותצפו שם במצגת על המנוע, על כמה רכבי מבחן שימשו אותם לפני שהחליטו להוציא את המנוע (שהיה מנוע השנה ב- 2006), וכו'. שוב - אין ערובה, זה ברור.

בבקשה: http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/technology_glossary/TSI .

מצגת הפלאש היא אמנם לגבי ה- GT, אבל העיקרון מאוד דומה.

לגבי שמישות: הרכב בכלל ישמש בעיקר את אשתי, והיא גם מאוד נהנית ממנו (ולא מדובר באיזו petrol head :-) ). אני חשוב שבמיוחד בעיר הררית כמו י-ם, נחמד שהרכב יכול להעלות בלי להתאמץ כל עליה ובכל סל"ד.

לגבי דלק: 95 (לפי הנחיות היבואן בעת מסירת הרכב + מדבקת היצרן).

לגבי מומנט: 22.4, החל מ- 1500 סל"ד, אני לא יודע איך נשמע למישהו כאן מעט (במיוחד ביחס למשקל הרכב), אבל זה 2 יותר מאשר בנפח 2.0, וכאמור אחרי שתראו את המצגת לעיל תבינו שזה שקול לנפח מנוע של 2.3 (ולמעשה מעט יותר טוב אפילו). שיהיה ברור: עשיתי נסיעת מבחן על 1.6FSI לפני הרכישה. הרכב עושה בעיקר רעש (אל תכעס עומר), ולא כל כך מתקדם. נכון, לסבא תל-אביבי זה לא משנה (ובאמת יש לי בשכונה כמה סבתות עם כאלה רכבים :-) ), אבל לתושבי חיפה או י-ם זה עושה הבדל עצום. אגב, בקרוב VW אכן יוציאו (לפי מה שראתי בפורומים בחו"ל) מהמחזור את ה- 1.6 או את ה- 2.0 - אני לא זוכר בדיוק - כך שאם אכן יש לחץ מצד צ'מפיון כנראה יש לזה סיבה (אבל אני לא מתחייב, אני לא עובד שם :-) ).

לגבי אחיזת כביש והיגוי: לא מתקרבים ל- 205 או ה- R25 שהיו לי, אבל סבירים+. כאמור, לא רכב ספורט, רק רכב קומפקטי עם פלפל. חריף.

Offtopic: עומר עזר לי מאוד בהליך הרכישה וסייע לי אפילו לאחריה, אפילו שהוא לא נהנה מעמלה במקרה שלי, כך שמגיע לו ח"ח. ואם עוד פעם הוא יטעה בכינוי שלי אני אתלונן אצל הבוסית שלו :razz:. (מצד שני, אולי זה בכלל נובע מכך שלא החלפתי את הסמלון שלי מימי ה- R25 :shock: )

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רויע, אתה עוצם את העיניים.

 

אם מדובר על קבוצת ה"מאמצים-מוקדמים" מילא.

לבן אדם שצריך רכב רגיל, להוציא 30K יותר על משהו מגניב עם פוטנציאל תחזוקה קטסטרופלי, זוהי שטות.

ה-DSG מתחיל להוכיח את עצמו, שים לב, מתחיל! עוד לא הוכיח לגמרי, אבל הוא כאן כבר מספיק שנים בשביל להיות מעט רגועים.

לעומת זאת המנוע הזה עוד לא, ובאופן מוחלט, עבר מספיק ק"מ בשביל להחשב כאמין (גם אם הוא אכן כזה).

 

מנוע קטן עם שתי יחידות דחיסה מתקדמות שאמורות לעבוד במקביל, בלי שום ניסיון עבר בזה (אלא אם כן VAG קנו את לאנצ'יה לאחרונה).

לעומת מנוע 4 צילינדר רגיל שרץ כבר שנים (עשרות אפילו, בתצורות שונות), בלי שום מערכת נלווית מיוחדת.

מה נשמע יותר אמין, מה יותר מפחיד?

 

הכל ספקולציות, נכון.

אבל זה בדיוק מה שאמר באגירה.

אם אני הייתי רוצה גולף, ה-TSI היתה שיקול, אני מוכן להתפשר על אמינות ובעייתיות פוטנציאלית, בתמורה למשהו "מעניין".

אבל למה שאמא שלי תסבול מזה?

אם אני רוצה לטפל ברכב של אמא שלי (TSI לצורך העניין),אני לא יכול, כמו כן כל מוסך שהוא לא מוסמך VAG.

לעומת זאת יש רכב פשוט, רגיל, מוכר, שאפשר לטפל בו בכל מקום עם ג'אבקה ושני אזיקונים.

 

למה להוציא יותר (משמעותית!) על משהו שאתה לא צריך, כנראה לא מתאים לך, עם פוטנציאל נזק אדיר לכיס?

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

אבל למה שאמא שלי תסבול מזה?

אם אני רוצה לטפל ברכב של אמא שלי (TSI לצורך העניין),אני לא יכול, כמו כן כל מוסך שהוא לא מוסמך VAG.

לעומת זאת יש רכב פשוט, רגיל, מוכר, שאפשר לטפל בו בכל מקום עם ג'אבקה ושני אזיקונים.

למה להוציא יותר (משמעותית!) על משהו שאתה לא צריך, כנראה לא מתאים לך, עם פוטנציאל נזק אדיר לכיס?

 

כלומר, אתה היית לוקח גולף FSI בת שנתיים (אחרי תום האחריות, למרות שמדבריך עולה שגם בתוך תקופת האחריות היית לוקח לטיפול במקום אחר?) למוסך מדרכה? או למוסך עם "ניסיון" ב- VW? (או מטפל לבד?) כי זה בדיוק (אבל בדיוק(!) ) מה שעשתה המזכירה שלנו - לקחה את הגולף דור קודם שלה, שהוא בכלל 1.6 אוטומט, ולא FSI, למוסך "מתמחה" ב- VW ברמת-גן, באזור הבורסה אם מוכר לכם, והיא חזרה אליהם שלוש פעמים עד שהצליחו לפתור את הבעיה (הרכב נכבה בנסיעה, וגם עכשיו היא לא משוכנעת שזה נפתר). כמובן, אין ערובה שמוסך מורשה היה פותר את הבעיה. אבל מה לעשות? היום גם אם אמא שלי היתה קונה רכב חדש (ואין לה כסף לכזה אבל זה לא משנה) הייתי אומר לה ללכת למוסכי היבואן לפחות X שנים גם אחרי האחריות, כי לא כל מוסך שאינו מורשה מחזיק את הציוד המתאים ואת החלפים הנכונים, ויודע מה, גם אין לו את הניסיון הרב שנצבר במוסכי היבואן. אבל אולי אני שמרן.

 

אגב, אתה צודק שמי לא רוצה סאן-רוף, ג'נטים, וקצת כוח בנסיעה להנאה רגילה או בעליות תמידיות (כי ה- 1600 עצל גם במהדורת ה- FSI), אין לו צורך שיוצא כזה סכום. אבל ההשוואה שלך כספית אינה נכונה, אלא אם אתה מתעלם מתוספת האבזור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מכונית כמו הפריוס מעמידה את הTSI בצל מבחינת סיבוך ופוטנציאל כשל; כל דיזל מודרני הוא אופרציה סופר מסובכת עם מגדשים בעלי גיאומטריה משתנה, מערכות הזרקה של מאות באר וכן הלאה. שלא נדבר על כמות המחשבים והאלקטרוניקה שנדחסת כיום לכל מכונית - ולמעשה, אני מוכן להמר ששם רוב התקלות (ע"ע סיטרואן).

 

הTSI היא בסך טכנולוגיה מיוחצנת. שילוב של מגדש וטורבו נשמע לי יותר כמו אינטגרציה של רכיבים קיימים מאשר תוצר מחקר cutting edge.

 

אז למה בכלל לקנות מכונית מורכבת יחסית כמו הגולף 1.6FSI ולא להסתפק במשהו פשוט יותר, עם פחות אלקטרוניקה, בלי הזרקה ישירה ובלי סיבוך מיותר (נניח, שברולט אופטרה)? אתם יודעים את התשובה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

סה"כ רכישת רכב קשורה לצרכים של הקונה והיא בדר"כ אמוציונאלית..

יש כאלו שמעוניינים ב1.6 FSI אשר מחיר 145K ש"ח והם רוצים את חבילת הג'נריישן הכוללת סאן רוף, חישוקי מגנזיום ,ופסי קישוט +מראות+ידיות בצבע הרכב.. החבילה הנ"ל עולה 15K ש"ח.

איזה קטע - הגענו למחיר של ה TSI (אשר מאובזרת בדיוק כמו הג'נריישן וגם יותר מזה..)...

 

הTSI כמו שאמרו לפני היא גולף רגילה אבל מפולפלת.. מעבר למנוע המדהים יש לה את האיבזור שהרבה מאוד לקוחות מעוניינים בו.. ולכן הוא רכישה טובה.

אז זה לא מדויק להגיד 30K מעל..

כמובן שרוב העם עדיין קונה ומעדיף את ה1.6 , חלק גדול לא מעונין להגדיל ראש ולהיפתח לטכנולוגיה החדשה..

 

אני אתן לכם דוגמא אחרת שהיתה לי שבוע שעבר עם לקוחה:

הלקוחה רצתה פולו , יש לה פולו 1.4 אוט' שנת 2000 והיא מעונינת בחדשה..

הצעתי לה את ה1.4 אוט' ואת ה1.6 אוט'..

הצבע בו היתה ה1.4 שהיא מעוניינת נשאר רק עם חבילת אבזור המייקרת אותה ב8000 ש"ח.

בגדול ההפרש בין ה1.4 הספיציפית הזאת היתה 5000 ש"ח זולה מ 1.6 (שיש בה חלק גדול מאוד מאותה חבילת אבזור..) שטובה ממנה משמעותית!!

אבל מה - ב1.6 יש תיבת טיפ' עם 6 הילוכים שברור לכולנו שהיא עדיפה על התיבה המיושנת עם ה4הילוכים שיש ב1.4..

הגברת פתחה הזמנה על ה1.6 (שנ.ב- יותר חסכונית בדלק מה1.4 אוט'...) , לא עברו שעתיים והיא הרימה טלפון לבטל את ה1.6 ולעבור בחזרה ל1.4 , שאלתי למה בפליאה והיא אמרה שהיא לא רוצה טיפ' , היא לא יודעת מה זה..

גם אחרי 30 דקות של הסברים היא לא היתה מוכנה לקבל את זה... מבחינתה זה להסתבך עם ה+\- , אפילו שאמרתי לה שלא תגע בזה ותשים "D" כרגיל היא נבהלה מהמחשבה שבמקרה זה יעבור לשם וייתקע :shock:.

קבעתי לה נסיעת מבחן כפולה (אחת על ה1.4 ואחת על ה1.6) , אחרי הנסיעה הכל היה מובן והיא רכשה את ה1.6...

 

 

העסק עובד דומה עם הTSI , זה עיניין של פתיחות ולא ליהיות תקוע! גם פה הנסיעת מבחן תורמת מאוד!

נכון - לא לכולם מתאים המנוע הזה ויש הרבה שאמרו לי שאין להם צורך .. אולי כי הם עדיין לא חוו..

כאלו שנרתעו ואמרו לי שהם לא צריכים , חזרו מנסיעת מבחן מחויכים ופתחו הזמנה ישר אחרי הנסיעה!

 

עכשיו לגבי הדלק - נגיד ואתה צריך לשים רק 98 , למה לעזאזל אתה חושב שזה ייקר לך את העסק ב60 ש"ח כל תדלוק :shock:?

אני ממלא רק 98 ב106 המיושנת שלי - יש כאלו שיגידו שאני פראייר - בעיה שלי..

אבל זה רחוק מלייקר ב60 ש"ח. היום גם רוב התחנות (כמעט כולם..) מוזילות בחצי שקל על 98..

 

אז נכון , אני נציג מכירות של VW וקצת קשה לי להתאפק ולא להגיב , אני יודע שכל תגובה שלי נראית כמו ניסיון שכנוע עלוב לקניה , אבל לא! זה לא זה, אני פשוט מכיר קצת יותר את העסק מאז התחלתי לעבוד בו ולכן אני מגיב. אני באמת מאמין במוצר הנ"ל (TSI) ולכן אני מגיב.

אם למישהו זה נראה מכור או מפריע אני אשמח לשמוע ואקח זאת לתשומת ליבי..

 

נ.ב: אני אישית לא הייתי רוכש את הTSI כי אותי היא משעממת והיא לא מכונת נהיגה , אבל את הGTI הייתי רוכש עם חיוך ענק8).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

מכונית כמו הפריוס מעמידה את הTSI בצל מבחינת סיבוך ופוטנציאל כשל;

נכון, אבל לפחות היא נותנת לרוכש שלה את מה שהוא מחפש וזה מניעת זיהום ורכב יותר "ירוק".

 

כל דיזל מודרני הוא אופרציה סופר מסובכת עם מגדשים בעלי גיאומטריה משתנה, מערכות הזרקה של מאות באר וכן הלאה.

נכון, אבל היא נותנת לרוכש שלא את מה שהוא מחפש, חסכון בהוצאות דלק, מומנט גדול

מה בדיוק ה TSI נותנת לאמא שלי ש 1600 אוטומטית לא נותנת לה?

 

 

אז למה בכלל לקנות מכונית מורכבת יחסית כמו הגולף 1.6FSI ולא להסתפק במשהו פשוט יותר, עם פחות אלקטרוניקה, בלי הזרקה ישירה ובלי סיבוך מיותר (נניח, שברולט אופטרה)? אתם יודעים את התשובה.

 

אוי, נו באמת, אז כולנו ניסע בטרבנט .

אנחנו משווים שני רכבים זהים (שניהם גולף) בדגמים שונים.

מה שאני מנסה להגיד (ותודה לרוי שהבין על מה אני מדבר) הוא שלאמא שלי אין מה לשלם 30K ש"ח (אתם מבינים כמה זה? זה עוד משפחתית בינונית משומשת חדישה שהיא יכולה לקנות בעודף או טיול לארה"ב לכמה חודשים!!!) בזמן שלא רק שהיא לא מקבלת כלום מה TSI, היא מקבלת הרבה טכנולוגיה בשלבי נוסוי שהיא בכלל לא צריכה ולא מעוניינת בהן שעלולה להיות גם יקרה להחריד אם יהיו בעיות בעתיד.

 

מעניין אם עוד שנתיים-שלוש השרשור הזה ישלף מאיפה שהוא ע"י בעל TSI ממורמר.

 

בר72 -

1. כן המלצת יצרן, לא המלצת יצרן, אני מאוד מקווה שאתה לא מתדלק את ה TSI שלך ב 95 :shock:

2. אם הגולף שלך לא "אוחזת כמו הרובר 25 שלך", משהוא פה לא בסדר. סה"כ הרובר בצורתה הסטנדרטית היא ממש לא רכב "אוחז".

 

עומר ג R -

מה הפער בין 95 בהנחה מקס (25 אג?) ובין 98 בהנחה מקסימלית? משהוא כמו 1 ש"ח? כפול מיכל של 60 ליטר? תקן אותי אם אני לא שולט במחירים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא מבין על מה אתם מתווכחים פה.

זכותו של כל אחד לקנות איזה רכב שהוא רוצה.אם מישהו לא מבין גדול במוטוריקה ולא נוהג ברמה יותר מתקדמת אבל יכול להרשות לעצמו כזה רכב ,למה לא?התוספת של הכח לא תזיק לו.

המחירים של הדלק גם ב1.6 לא יהיו נמוכים.בTSI לפחות תקבל תמורה.

וכל אחד לפעמים לוחץ קצת יותר חזק על דוושת הגז,בTSI יהיה יותר כיף לעשות זאת.

Bagira-אתה בא בגישה שכל אחד צריך לקנות רכב לפי הרמה שלו במוטוריקה ונהיגה.

אם מישהו שהוא לא מבין גדול,לא אוהב לתקוף סיבובים או לסוע במהירויות יותר גבוהות מהרגיל,קונה גולף GTI(כי הוא יכול,רוצה ואוהב את הרעיון של להיות הבעלים של אחת כזאת)למה שהוא לא יקנה?

רוב האנשים שקונים רכבים כאלה הם לא אנשים שמתחרים או באים למפגשים של מועדוני רכב למיניהם ..רוב האנשים פשוט רוצים יותר כח גם אם לפי מה שאתה אומר הם לא יודעים איך להשתמש בו.

פורסם

בקצרה:

אני ממלא דלק לפי המלצות היבואן והיצרן.

אחד ההבדלים המהותיים בין ה- R25 לקודמתה מסדרת ה- 200, הוא באחיזת כביש (בא לידי ביטוי בבולמים אחרים ושאר כיולי שלדה). ב- parkers כתבו כך:

Under the restrained pipe-and-slippers bodywork, 25 is actually fun to drive. Its firm suspension means that it picks up more bumps and ruts than its rivals, but there’s little bodyroll. Handling is safe and composed, and the steering is more precise than the old 200

ב"הגה" כתבו כך: "כשמוסיפים לתחנת הכוח הייחודית הזאת גם הגה מתקשר למדי ושלדה ספורטיבית שאינה גובה גם טלטולים רבים, מתקבלת חבילה מאוד ייחודית שיכולה לקסום לאלה שאינם אוהבים ללכת בתלם. רוב הנהגים שלנו דרגו את הרובר במקומות הראשונים במשבצת של "העדפה אישית". יש לה אופי לרובר הקטנה. ולא סתם אופי, אלא אופי ספורטיבי כמו שאנחנו אוהבים".

טוב, זה אולי לא היה בקצרה :-) אבל אני מסכים, כפי שהסכמתי לעיל, שאם אמך גרה במישור ואינה נהנית מתאוצות ו/או זקוקה להן (אמא שלי דווקא כן, אגב. עוד כשהייתי ילד תמיד היתה ראשונה ברמזור עם ה- 305 סטיישן ידנית הישנה :-) גם בעלייה לכרמל), באמת אין לה צורך במנוע גמיש עם 140 כ"ס.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

וואו, פותח השרשור חזר לאחר צאת השבת והיה צריך לקרוא את כל השרשור המעניין.

קודם כל, לא נפגע מאף אחד, כל אחד עושה מה שטוב לו, וזה בסדר, כל עוד זה לא פוגע באחר.

ת'אמת, חורך אספלט אני לא, והמקום היחיד בירושלים שבו אפשר לנסוע, זה בבגין, וגם שם אי-אפשר.

למי שלא התעמק, שמתי לב לזמינות הכח, למרות שלא ציינתי באיזה סל"ד זה קרה.

אחיזה, מגבלות תקיפת פניות וכו' לא מדבר אלי, עברתי את הגיל לזה, אבל עדיין אני יודע להעריך מנוע שיודע לספק כח כשצריך.

אני לא מכיר הרבה רכבים שמעניקים בטיחות פסיבית ואקטיבית כמו שהגולף מציעה (ולא, אל תפנו אותי לרנו מגאן, היא לא מדברת אלי בכלל), וזה שיקול רציני, ואני מוכן לשלם על כך, גם אם מדובר ב-25K. אני אדם שמשתדל לקנות את הטוב ביותר, במסגרת התקציב, והגולף נכללה בתקציב הזה.

כשחשבתי בעבר איזה רכב יחליף את הגולף, עמדה גירסת ה-2.0 fsi על הכוונת, גם בגלל שרציתי גרסה חזקה יותר מה-2.0 שיש לי וגם בגלל האיבזור העדיף (כולל ESP).

כשיצאה גירסת ה-tsi היה ברור לי שהיא ביתרון, 140 במקום 150 זה מספיק, זולה יותר, שותה 95 (בספר, גם ל-1.6 וגם ל-2.0 מופיעה כאופציה 95 או 98. ל-tsi מופיע רק 95) והיא עדיין גולף, לטוב ולרע.

כמו שכתבתי, הייתי מוותר על גג ומגנזיום לטובת הוזלת הדגם, אבל זה לא אפשרי.

טכנולוגיה מורכבת? אין ספק שפולקסווגן היא פורצת דרך בתחום, ותדע לתת את הטיפול במידת הצורך, בתקווה שלא יקרה.


×
×
  • תוכן חדש...