Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקי, כאן מדובר במלחלקת יולדות ושם בכירורגית (או איך שזה לא נקרא), כל מחלקה והאנשים שלה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני לא חושב שלמי מכם יש את הכלים לשפוט איזה בית חולים טוב יותר או פחות.

מתוך הכרת תודה גדולה לבי"ח פוריה, אני מספר לכם שלאחרונה אשתי ילדה שם לאחר שקודם ילדה בבי"ח אחר, והיחס, המקצועיות, והתחושה עמה יצאנו היו טובים לאין ערוך.

 

 

קודם כל בלידה אם אין סיבוכים לממעשה בית החולים לא עושה כלום חוץ מיחס (ומניסיון אישי יחס לאדם מרותק למיטה זה דבר מאוד חשוב).

 

לכל בית חולים יש את קופת השרצים שלו. פשוט במקומות קטנים זה מתפרסם יותר.

 

על ברזילי למשל יש סיפורי אימים מפה ועד להודעה חדשה אבל בשני אשפוזים שלי שם הם פעלו מאוד נכון (בפעם הראשונה עם חום של קרוב ל 40 במשך חודש וחצי הם הצליחו להימנע מטיפולנים מיותרים ואחרי תאונת הדרכים שלי הם הצליחו להוציא אותי ללא פלטינות וניתוחים למרות 4 השברים באגן).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני לא חושב שלמי מכם יש את הכלים לשפוט איזה בית חולים טוב יותר או פחות.

מתוך הכרת תודה גדולה לבי"ח פוריה, אני מספר לכם שלאחרונה אשתי ילדה שם לאחר שקודם ילדה בבי"ח אחר, והיחס, המקצועיות, והתחושה עמה יצאנו היו טובים לאין ערוך.

אני לא שפטתי ולא הוצאתי דיבה על "פוריה".

בסה"כ אמרתי שיש עליו הרבה סיפורים וגם מכתבות שקראתי בעיתונות, הוא פשוט לא מבתי החולים הטובים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...