Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל לצערי הידע שלי בתחום הצמיגים הוא די קטן.

אשמח אם מישהו יוכל לייעץ.

המגאן (דור ראשון) נועלת מידה 185/60/15. אני מחפש משהו איכותי עם אחיזה כמה שיותר גבוהה באיזור ה-400 ש"ח לצמיג.

 

לפי בדיקה שעשיתי, האופציות שלי (לאחר סינון מסוים) הן בעיקר:

 

* קלבר DYNAXER HP2

* ברידג'סטון B250 או E080. אין לי מושג מה ההבדל ביניהם, שניהם מיועדים לאותה המהירות.

* אליאנס 150

* פירלי P2500 TL. יש באותה המידה את ה-P6000 שעולה הרבה יותר. ה-2500 הוא כמעט במחיר של הצמיגים הסיניים, האם הוא באמת ברמה נמוכה?

* בי.אף גודריץ' PROFILER-2 XL

* דאנלופ SP 300 או SP 2030. שניהם באותו מחיר, אותה מהירות, לא יודע מה ההבדל.

 

המלצות? מישהו?

 

תודה

פורסם

האפשרות הראישונה אחלה צמיג,יש לי אותו כבר חודש אבל במידה 14.

אני מציע לך גם אפשרות נוספת שהיא KUMHO ECSTA SUPRA אחלה צמיג לפי הרבה דעות וגם עולה פחות מ-400 שקל נדמה לי 360 .

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

את האליאנס הייתי מוחק מהרשימה, זה זבל.

כנ"ל את הדאנלופ הספיציפיים האלה.

מהרשימה הזאת הייתי הולך על הקלבר, הבריג'סטון או הBF GOODRICH.

תבדוק גם את צמיגי קונטיננטל ספורט קונטקט (תיכף מישהו יתקן אותי עם הדגם המדוייק).

בנוסף יש יוקוהמה C-DRIVE, שנחשבים לצמיגים דיי טובים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
האפשרות הראישונה אחלה צמיג,יש לי אותו כבר חודש אבל במידה 14.

אני מציע לך גם אפשרות נוספת שהיא KUMHO ECSTA SUPRA אחלה צמיג לפי הרבה דעות וגם עולה פחות מ-400 שקל נדמה לי 360 .

 

איך האחיזה אצלך ב DYNAXER?

 

ה KUMHO היחידי שמיוצר למידה שלי זה ה- KH11 אבל הוא מאוד יקר.

 

תודה על העזרה, אני בהחלט שוקל לקנות את הקלבר לאור התגובות

פורסם
את האליאנס הייתי מוחק מהרשימה, זה זבל.

כנ"ל את הדאנלופ הספיציפיים האלה.

מהרשימה הזאת הייתי הולך על הקלבר, הבריג'סטון או הBF GOODRICH.

תבדוק גם את צמיגי קונטיננטל ספורט קונטקט (תיכף מישהו יתקן אותי עם הדגם המדוייק).

בנוסף יש יוקוהמה C-DRIVE, שנחשבים לצמיגים דיי טובים.

 

אין קונטיננטל במחיר נורמלי למידה שאני צריך. זה קצת חבל לי כי המגאן הגיעה במקור עם קונטיננטל. גם לגבי היוקוהומה C-DRIVE בדקתי, אין במידה. איך ה A-DRIVE שלהם?

 

185/60/15 זוהי מידה בעייתית והמבחר בסיסי ביותר.

 

דאנלופ - למה לדעתך הם לא טובים? יש לציין שאני מחפש בעיקר אחיזה, גם אם על חשבון שחיקה.

 

אליאנס - נמחק מהרשימה.

 

ברידג'סטון - ירדתי מה-B, נשארתי עם ה-E080. יש חוות דעת?

 

תודה רבה רבה לעוזרים

פורסם

בשביל אחיזה תצטרך לשלם.

אופציות:

good year excellence

dunlop sp01

 

אצלי כרגע מורכב good yaer hydragrip במידה שלך. אישית לא הייתי קונה סט נוסף אבל לזכותם יאמר שהם אוחזים לא רע. הבעייה איתם היא המעבר מיבש לרטוב - עד שהצמיג לא סופג מים כמו שצריך הוא פשוט לא אוחז ברטוב. שתי האופציות למעלה יותר טובות ממה שיש לי כרגע.

Veni Vidi Vici

פורסם

חשבתי על הדאנלופ SP01, הם קצת יותר יקרים, אבל אני בהחלט אקח אותם לתשומת ליבי.

 

אוקיי, יש כמה צמיגים שנשחקו מהרשימה וכמה חדשים שנוספו.

נעשה קצת סדר במועמדים:

 

* קלבר DYNAXER HP2

* ברידג'סטון E080

* בי.אף גודריץ' PROFILER2 XL

* דאנלופ SP2030 / SP300. ה-SP01 הוא בגדר סימן שאלה, עקב מחירו. אם הוא ממש משמעותית עולה על כל השאר אני כנראה אלך עליו.

* יוקוהומה A DRIVE (בסימן שאלה, עקב פקפוק אישי שלי, תקנו אותי מיד אם אני טועה)

 

תודה רבה לכולם, עוד טיפה עזרה ואני רץ בבוקר לפנצ'ריה.

פורסם

דני, לקונטיננטל פרמיום קונטקט.

 

הספורט קונטקט הראשונים לא משהו מיוחד בכלל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS, הייתי רוצה, אבל אין קונטיננטל שנכנס לי גם בתקציב וגם במידה.

 

חבר'ה, אני בסה"כ צריך צמיג סטנדרטי, עם קצת יותר אחיזה מהרגיל, לא משהו מטורף.

×
×
  • תוכן חדש...