Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מעוניין לשפץ את הרכב שלי קצת(מזדה 323)

אם אני זוכר נכון האזעקה לא עובדת טוב

כאילו כשאני לוחץ על הכפתור שיפתח לי את האוטו הוא פותח אותו אבל לא יוצא ה"טוויק טוויק הזה" :|

בכל מקרה-מה שאני רוצה לדעת זה האם אפשר לתקן את זה לבד?

הייתי אצל מתקין כלשהו והוא אמר לי שזה יעלה לי תיקון של 600 ש"ח!(לא חבל כל כך להשקיע כסף רק כדי שיצא לי הטוויק טוויק הזה?)

חוץ מזה יש לי מערכת ברכב ואם חססס וחלילההה יבואו לגנוב אותה לא אשמע את האזעקה(כי כשהיא מצפצפת היא נמוכה )

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם

השאלה באיזו אזעקה מדובר, האם מדובר באזעקה דו רכיבית, שהמח והסירנה נפרדים, או באזעקה חד רכיבית שהחלקים משולבים כיחידה אחת בתא המנוע, ואולי בסוג אזעקה שהביפים האלה ניתנים לתכנות.

 

רצוי שתעלה תמונות של הסירנה והשלט, ומח האזעקה אם ניתן.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
השאלה באיזו אזעקה מדובר, האם מדובר באזעקה דו רכיבית, שהמח והסירנה נפרדים, או באזעקה חד רכיבית שהחלקים משולבים כיחידה אחת בתא המנוע, ואולי בסוג אזעקה שהביפים האלה ניתנים לתכנות.

 

רצוי שתעלה תמונות של הסירנה והשלט, ומח האזעקה אם ניתן.

 

דני

 

 

אוקי-תודה רבה דני

בינתיים רציתי לדעת-מחיר של 600 ש"ח באמת מוצדק להתקנה כזאת?

תודה!:)

פורסם

לפני שמשקיעים ,

כדאי לבצע בדיקת תקינות לאזעקה- וכמובן, הגבלת סכום התיקון .

 

תנעל את הרכב , תמתין כ-2 דקות (עד לדריכה ) תשים לב שהלד מתחיל להבהב.

תפתח את הדלת בעזרת המפתח (צריך לבצע 4 בדיקות, אחת לכל דלת), האזעקה אמורה להתריע (סירנה+מאותתים).

אם האזעקה אכן מתריעה - (ע"י הפעלה של איתותים),

ניתן להחליף רק את הצופר (סירנה ) .

ניתן להחליף מפסקים (במידה אינם תקינים) בעלות זניחה יחסית.

 

לגבי הצעת מחיר שקיבלת- תוודא שוב ,

עלות אזעקה חדשה הכוללת התקנה סבירה

(חיבור של 4 דלתות+מכסה מנוע +דלת אחורית+גלאים) הינה כ690 ש"ח.

 

נראה לך סביר לשלם 600 ש"ח כדי לשפץ אזעקה ישנה ?

-

×
×
  • תוכן חדש...