Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אחרי שהייתה לי נזילת דלק הגעתי למוסך שם אומרים לי שצריך להחליף את כל ראש המיכל, 1500 שקל לחלק המקורי.

לטענתם אין אפשרות להחליף רק את הצינורית וצריך להחליף את כל הראש.

מה אתם אומרים?

פורסם

במקה לי היתה נזילת "מכיוון" המיכל דלק בפונטו.

 

מרימים את המושבים האחוריים ויש שם מכסה בקוטר 20 סמ

מסירים אותו ורואים בידיוק מאיפה נוזל הדלק,

במקרה שלי היה סדק בגוף הפלסטי של השסטום החד כיווני.

 

אז אל תתן למוסך לעבוד עליך, תראה בעמך בידיוק מה נוזל שם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תשובה מדויקת יותר.

בפיאט פונטו דור 1 (עד שנת 1999) ניתן להשיג ולהחליף רק את ראש משאבת הדלק בעלות נמוכה.

בפיאט פונטו "ספייס" (משנת 2000 ומעלה) אין להשיג רק ראש למשאכת הדלק ולכן יש להחליף את כל מכלל המשאבת דלק

ומחיר המקורית הנו 1507 ש"ח + מע"מ. לזה כמובן שיש להוסיף גם את עבודת ההחלפה.

כמובן שאם משיגים מש' דלק משומשת מפרוקי רכב אז מחירה יהיה כ 50% מחדשה, קרי כ 750 ש"ח + מע"מ.

נראה שהמוסכניק שלך דייק במה שהוא אמר לך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום לכולם.

נדיר שזה נשבר לבד - לרוב קורה לאחר החלפת מסנן דלק מבלי לנתק את הצינור הקשיח (קו הלחץ) מיציאת המשאבה למסנן.

מאד רגיש לתזוזות.

בברכה.

חיים.

פורסם

שלום.

בדרך כלל מה שקורה בזמן החלפת מסנן דלק חובה לנתק את הצינור מהחיבור למשאבת הדלק.

אי ניתוק הצינור יגרום לפיה במשאבת הדלק להישבר.

כמו שרפי ציין ניתן לקנות רק את החלק העליון .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

זה נכון בפונטו דגם 1.

בפונטו "ספייס" אין מסנן דלק חיצוני, אלא רק פנימי בתוך מש' הדלק ואין להשיג רק את ראש משאבת הדלק (כמו בדור 1) אלא כאמור מכלל המשאבה.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...