Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסצינת השיפורים קיימות "גומיות רכב" אשר עשויות פוליאוריטן (בד"כ בצבע צהוב או כחול).

שמעתי עליהן ביקורות מצוינות אבל מעולם לא מיד ראשונה.

כל מי שיש לו חוות דעת ונסיון איתן מוזמן להגיב.

אתם שואלים אולי למה צריך סקר המלצות בשביל גומיות?

תקשיבו למחירים, הפרונט של המנטה בלבד מכיל כ 10 סטים שונים של גומיות, כל סט עולה כ 35 פאונד!

רק הפרונט של האוטו זה כ 350 פאונד ! בערך כ 2600 ש"ח בחו"ל לפני משלוח ומכסים.

האם הן באמות שוות כזאת הוצאה?

להזכירכם, מדובר באופל מנטה עם מנעה 16V של אסטרה GSI (150 כ"ס) ועם מחשבה בבניה לכך שסביר שהאוטו עוד יוגדש(קויל אובר/ ערכת הסבה לדיסקים אחוריים ועוד)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה , אני נוסע עם בוקסות משולשים קדמיות וקיט שיכוח היגוי אחורי ל306 של POWERFLEX.

חוץ מהמחיר שהיה סביר ביותר (אם תרצה אפנה אותך) הן עושות עבודה מצוינת , ומכיוון שאלו חלקים שקשורים להיגוי ישירות - אישית , אני לפחות שמתי לב לשינוי נאה ביותר אחרי ההחלפה שלהן (בעיקר מבחינת הבוקסות משולשים שהשפיעו ישירות על ההיגוי , אבל גם מכיוון הקיט שיכוח היגוי אחורי ששינה את הרכב לגמרי בפניות ארוכות ומהירות).

 

בקיצור - ממני יש לך V גדול על הנושא.

ואם זו מנטה B אז הרווחת:

http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0023&catalog=0123&submit1.x=10&submit1.y=2&submit1=GO

רשימת החלקים שלהם שמתאימים למנטה B.

 

ד"א , תגובות טובות באותה מידה אני זוכר מקובי (KOBISO) כשהתקין באמריקאית קיט פוליאורטן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מומלץ

יתרונות

מעט חופשים במערכת ההיגוי ,הגוי מדויק

כיווני המתלה נשארים לאורך זמן

נזילות שמן לא משפיעות על קושי הגומיה (עמיד)

חסרונות

מכניס מעט ויברציות לתא הנהג דרך חיבורי המתלה

הרכבה קשה מעט (אך ניתן לפתרון על ידי הכנסת הבוקסות למקפיא ללילה, בכל הרכבה שהקוטר החיצוני הוא בעל האחיזה )

בקיצור אם זול לך על זה

יגאל

פורסם

זה לא חוכמה להשוות רגישות היגו למי שביטל את ההיגוי הפסיבי בPSI

אני מתלבט הרבה זמן, המחיר הוא השיקול העיקרי, יש תחליפים בחצי מחיר מ POWERFLEX, אם תרצה, אפנה אותך

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

ליאור , ברגע שהתחליפיים היו במחיר של המקוריים לא היה לי יותר מדי התלבטות ,

אני לא יודע כמה עלו לרכב שלך אבל המחיר היה ממש זול לרכב שלי.

מה שכן אני אשמח אם תעלה לינקים לחברות שאתה מכיר ואולי אני אמצא עוד חלקים ל306 שלי כיוון שPOWERFLEX מיצרת מבחר די מצומצם עבור הרכב שלי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש תחליפים בחצי מחיר מ POWERFLEX, אם תרצה, אפנה אותך

ליאור

 

 

אני אשמח מאוד,

תודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש חברה ישראלית בשם "כתום" שיש לה תותבי פוליאריטן

חלקם מייצור מקומי, מה שאני חיפשתי לרכב שלי וטרם קניתי, מיובא מחו"ל.

יש להם מחסן מכירות ביהוד, לא הייתי שם (העצמאות 48)

אני דיברתי עם אחד הבעלים, איציק, 054-4348243, תשאלו לגבי הרכב שלכם.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מורכב לי סט כזה על המוסטאנג כבר קרוב ל 7 שנים אין להם בלאי (כולל תושבות מנוע וגיר)

 

בקאמרו אותו סיפור .

 

 

ממליץ בחום

שתי חברות טובות

 

Energy Suspension

Prothane Motion Control

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ביקשת ביקורת מיד ראשונה? קיבלת :)

החלפתי ברכבי - אלפא 33 - את כל הבוקסות (32 במספר) לפוליאוריטן לפני כשנתיים.

נתחיל בתיאור המצב שהיה: הבוקסות המקוריות של אלפא פשוט מחורבנות, קל וחומר כאשר מדובר בבוקסות בנות יותר מעשור שנים. הרכב, אע"פ שהוחלפו בו בולמי זעזועים, היה רופס ובעל זוויות גלגול מוחשיות.

לאחר ההחלפה הרכב אומנם נהיה מעט יותר קשיח, אך הוא מרגיש הרבה יותר מוצק, ההגה יותר מדויק והתחושה הכללית טובה יותר. כמובן, העלות העודפת של בוקסות פוליאוריטן על פני בוקסות מקוריות מתקזזת בגדול עם איכותן העודפת ואורך חייהן המופלג.

 

הסט שלי הוא מתוצרת POWER FLEX.

אז הנה, קיבלת V גם ממני.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אין שום טעם לייצר תושבות מנוע או גיר מפוליאוריטן.

גומי מתאים יותר,הן מבחינת שיכוך והן מבחינת עמידות ההדבקה(בעייה בפוליאוריטן).

ההבדל היחיד בין הגומי והפוליאוריטן הוא בקושי שלהם ותו לא.

גומייה נישחקת מפני שהיא עובדת,וברגע שמרכיבים בוקסה שלא נישחקת היא תטיל עומס על המיכללים שמחוברים אליה ותיגרום לשחיקה שלהם.

אין שום בעייה לייצר בוקסות מגומי בעלות מקדם שחיקה זהה לזה של הפוליאוריטן,העיניין הוא ש 99% מהקונים רוצים לשחזר את היתנהגותה המקורית של המכונית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אין שום טעם לייצר תושבות מנוע או גיר מפוליאוריטן.

גומי מתאים יותר,הן מבחינת שיכוך והן מבחינת עמידות ההדבקה(בעייה בפוליאוריטן).

ההבדל היחיד בין הגומי והפוליאוריטן הוא בקושי שלהם ותו לא.

גומייה נישחקת מפני שהיא עובדת,וברגע שמרכיבים בוקסה שלא נישחקת היא תטיל עומס על המיכללים שמחוברים אליה ותיגרום לשחיקה שלהם.

אין שום בעייה לייצר בוקסות מגומי בעלות מקדם שחיקה זהה לזה של הפוליאוריטן,העיניין הוא ש 99% מהקונים רוצים לשחזר את היתנהגותה המקורית של המכונית.

 

בקשר לגומיות מנוע

שהחלפנו במוסטנג של קובי את התושבות מנוע לפולריטאן הגומי שם לא היה שחוק אלא קרוע, הגומיות נתלשו\נחתכו באמצע ולא מהברזל

בתושבות פולריטן הפולריטאן כלוא בפנים ככה שמצב כזה לא יכול לקרות

חוץ מזה דיון בנושא הזה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88046&highlight=%D7%AA%D7%95%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%AA+%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

חן, דיברנו על הנושא הזה כמה שעות זוכר?

נכון שאתה יכול לעשות עם גומי הכל, אבל אין זמינות של חלקים כאלה, והפליריטאן זול אמין ולא מתייבש עם השנים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

לפי מה שראיתי עבור מיאטה מחיר החלקים הוא לא בשמיים - אבל נדה לי שעלות העבודה תהיה לא נמוכה.

תקנו אותי אם אני טועה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אין שום טעם לייצר תושבות מנוע או גיר מפוליאוריטן.

גומי מתאים יותר,הן מבחינת שיכוך והן מבחינת עמידות ההדבקה(בעייה בפוליאוריטן).

ההבדל היחיד בין הגומי והפוליאוריטן הוא בקושי שלהם ותו לא.

גומייה נישחקת מפני שהיא עובדת,וברגע שמרכיבים בוקסה שלא נישחקת היא תטיל עומס על המיכללים שמחוברים אליה ותיגרום לשחיקה שלהם.

אין שום בעייה לייצר בוקסות מגומי בעלות מקדם שחיקה זהה לזה של הפוליאוריטן,העיניין הוא ש 99% מהקונים רוצים לשחזר את היתנהגותה המקורית של המכונית.

 

 

אני מסכים עם חן, אמנם אין לי נסיון עם בוקסות מפולי' על האוטו שלי, מלבד תושבות הבולמים האחוריים, אבל בסך הכל מעבירים נק' חלשה-בכוונה בתכנון המקורי למצב אחר.

 

יניב, האם הרכב במצבו המקורי מתנהג פחות טוב כך שהקשחה של חלקי מתלה שלו תביא לאיזה שיפור?

מה המטרה במעבר לבוקסות פולי', מלבד העמידות היחסית?

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

יש חברה בארץ שניקראת "כתום" (משום שהם מייצרים רק פוליאותן כתום)

בכל אופן הם מייצרים הכל לפי הזמנה ויש להם מאגר נתונים של מידות כמעת לכל דבר שקיים.

מה שמפתיע שהם מאוד זולים, אני מצאתי לנכון לשבח את המוצר שלהם, כמו כן ראיתי שימוש נרחב בג'יפים משודרגים ככה זה גם מראה על טיב המוצר שלהם.

 

הבעיה שאני לא יכול לביא לך את הטלפון שלהם כי זה היה לי על כרטיס ביקור ועל המחשב בעבודה הקודמת-קודמת-קודמת שלי.

לא זכור לי שהיה להם אתר אינטנט, אבל תחפש ע'פ השם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...