Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אייל

הטויו והקונטי לא מיוצרים במידות האלו, למעשה אף צמיג MP לא מיוצר במידה הזו.

לגבי הקומהו, כתבתי שיפנה לנעמן, כי סביר להניח שהוא לא מיובא

אני בזמנו ביקשתי ממנו לייבא ECSTA MX שנחשב צמיג אדיר וזול !!! לא היה עם מי לדבר, אין הבנה אצלו וחבל !!!

בכל מקרה, תמיד אפשר להזמין מחול, מטייר-רק או 1010TIRES, חבר עם מיאטה הביא EXTA MX בפחות מ100$ ליחידה.

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

צודק.

אין T1R במידה הזאת.

 

עם זאת, למרות שזאת מידה נדירה יחסית, יש לא מעט צמיגים מעניינים במידה הזו.

בפולו 16V שהיתה בבעלותי 5 שנים (ושני סטים של צמיגים) היתה מידה זהה.

 

לעומת זאת, באתר של נעמן מצויין שיש ECSTA MX

אלא אם כן הם מתגאים ברפרטואר של צמיגים שהם בכלל לא מייבאים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני גם מחפש צמיגים במידה הזאתי (14/55/185) כרגע יש לי 14/60/175 מקוריים של 106 ראלי,

 

ובכל מה שקראתי לא ראיתי תשובה אחת לצמיגים בגודל המבוקש, אין מישהו שמכיר צמיגים ספורטיביים טובים במידה הנ"ל?

פורסם

חרשתי הרבה צמיגיות בארץ, מיפו, דרך פ"ת, עד נתניה ואפילו חיפה.

לא מצאתי משהו טוב יותר במידה הזו - (185/55/R14) מהA539 שהרכבתי בסוף,

למרות זאת, בקרוב יגיעו ה SDrive באותה מידה שהם המחליפים של ה A539.

 

הפסיקו לייבא צמיגי MP או UHP במידה הזו, מלבד סמי-סליקס של דנלופ שאני לא ממש בטוח שאתה רוצה בחורף... :wink:

אם תמצא משהו, הלוואי, אשמח לשמוע.

פורסם

ה-C.Drive הם המחליפים של ה-A539.

ה-S.Drive מחליפים (ככל הנראה) של ה-AVS Sport הוותיקים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אפשר לשאול אילו צמיגים אלו A539 מאיזו חברה, וכמה עלתה לך רביעייה? והאם הם ספורטיביים או צמיגים רגילים?

פורסם

A539 זהו שם דגם לצמיג מבית YOKOHAMA.

"בזמנו" לפני סדרות ה-Drive במידה הנ"ל הם נחשבו לספורטיביים בותר שהגיעו לארץ מבית היוצר של YOKOHAMA.

 

עקב העדק מבחר במידה הנ"ל הם נחשבו לצמיגים ברמה גבוהה ביחס למחיר.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

אכן כמו שאוראל אמר, ה-C DRIVE הוא המחליף של הA539.

הייצור האחרון של ה-A539 שמצוי בארץ זה פבואר 2006.

לעומת זאת ה-C DRIVE כבר מצוי בארץ, במחיר דומה 350-380 שקל לצמיג.

 

ה-S DRIVE עדיין לא הגיע במידה 185/55/14 אבל שווה לחכות למשלוח הבא, ככל הנראה הוא יגיע בו :wink:

 

יש למישהו מושג מתי המשלוח הבא מגיע???

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם

מישהו יכול לתת לי חיזוק חיובי לSDRIVE?

חיפשתי באתרים בחו"ל וזה לא ממש צמיג מוכר...

 

לפי הדירוגים שלו, הוא לא צמיג שמתקרב ל AVS , לכן קשה לומר שהוא מחליף אותו.

אני מחפש חוות דעת אמיתית עליו כדי להשתכנע סופית לשים אותו על הרכב.

כי בסה"כ הוא מוצע במחיר נוח.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

וגם באתר של DUNLOP לא מצאתי שום צמיג שמתאים למידה שלי :?

 

אכן מידה בעייתית ביותר...גם לי יש את המידה הזו וקניית צמיגים זה פשוט סרט.

לעניין דנלופ תיכנס לכאן: http://www.dunlop.co.il/home.html

יש שני צמיגים האחד SP2000 הותיק; לא כל כך ספורטיבי אבל שקט נעים ואוחז.יש עוד דגם חדש שאני לא מכיר אותו.

בנוסף, תנסה לבדוק באוטו דיפו הבנתי שהם קיבלו את הזיכיון למישלין אולי המחירים שפויים. בנוסף נסה למצוא את הגודיר כפי שהחבר שלומי כתב בהודעה מעליי. מהפורומים השונים הבנתי שזה צמיג מצויין.

לי היה גם באותה מידה פירלי P6000 צמיג מאכזב שנגמר מהר, יוקו 539 נחמד מאוד אבל ייצורו כאמור הופסק, עכשיו SP2000 שאני דווקא מאוד מבסוט ממנו ו..מישלין פיילוט אבל זה היה לפני 8 שנים לך תזכור.

 

בהצלחה

פורסם

נדב, גם אני נוסע על מידה 185/55-14.

ובניגוד לדברי רועי, אני לא ממליץ לך לעלות במידה.

 

ה-106 שלך מסתדרת מצויין עם המידה הזו, אפילו אם היה לה הספק גבוה הרבה יותר.

 

האם מישהו יודע אם הF1 GS-D2 עדיין מיוצר ?

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

לירן, הלוואי והיה מיוצר, חיפשתי אותו בנרות. אפילו את ה GSD3 כבר לא תמצא היום במידה שפויה (שלא לדבר על 185/55/R14)

פורסם
נדב, גם אני נוסע על מידה 185/55-14.

ובניגוד לדברי רועי, אני לא ממליץ לך לעלות במידה.

 

ה-106 שלך מסתדרת מצויין עם המידה הזו, אפילו אם היה לה הספק גבוה הרבה יותר.

 

האם מישהו יודע אם הF1 GS-D2 עדיין מיוצר ?

 

 

ברור,אבל אין גומי איכותי למידה הזאת,אין גומי ל14 ופה נגמר הסיפור.

 

אז שמים 15,שם יש גומי איכותי והרבה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...