Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הנה לכם הוראות איך למחוק\לאפס תקלות במערכות SRS של הונדה.

 

1)תצטרכו לקנות או להכין קונקטור נקבה ל "SCS Service Connector"

IMG_5063.jpg

 

בעקרון צריך "לקצר" בין 2 החוטים של קונקטור ה MES כמה פעמים במשך התהליך.

 

2) מצא את קונקטור MES (Memory Erase Signal) בקופסאת הפיוזים.

הוא קונקטור צהוב בעל 2 חוטים שמתחבר לקופסאת הפיוזים,

נתקו אותו,

 

כבה את הסוויצ' וחבר את הקונקטור שהכנת לקונקטור שהיה מחובר לקופסאת הפיוזים.

פתח את הסוויצ' למצב ON המנורה תידלק למשך 6 שניות ואז תכבה.

נתק את הקונקטור לאחר 4 שניות שנכבת המנורה, המנורה תדלק שוב.

חבר בחזרה את הקונקטורים שוב לאחר 4 שניות שהמנורה נדלקה והיא תכבה שוב,

נתק שוב את הקונקטורים ולאחר 4 שניות תאשר שנמחקה ותהבהב פעמיים.

 

כבה את הסויצ' חכה 10 שניות והנע את הרכב. התקלה נמחקה.

 

 

בהצלחה.

קו---------------------------------------

פורסם

כשעבדתי בארה"ב עם כל הסקאנרים המתוחכמים שהיו לנו שם (שעלו אלפי דולרים כל אחד), התוכנות היו מעודכנות (אז) עד לדגמי 2005. אז מה עשינו כשהגיעו דגמי 06 ו-07 ? קנינו את הפטנט הקטן הזה מ-ebay ב-7 דולר :-P

 

כמובן אם עדיין יש תקלה אמיתית במערכת כריות האויר הנורה תשוב ותדלק גם אחרי איפוס התקלה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

עוד אפשרת לדגמים החדשים ולהונדות ספורט היא להכניס פלג קצר כזה ולכבות ולהדליק את הסווי"ץ 5 פעמים במהלך 20 שניות .

 

 

 

אסי.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

פורסם
לאיזה הונדות זה תופס?

וכמובן מאיזה שנתונים?

 

 

בעקרון לכל הונדה שיש לה את הקונקטוור.

 

 

 

גרשון. 7 דולר זה הרבה כסף כשיש לך אחד בבגאג' שלא בשימוש (בחלק מהדגמים יש פנס ערפל. באילו שאין השאירו את הקונקטור מחובר באזיקון לצמה שבאיזור.) :lol:

קו---------------------------------------

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחי **** אם הוא אחיך דבר איתו בבית - שמור על כללי הפורום - רובוט המשמעת של הפורום**** יש לי הונדה אקורד 94 אחרי התאונה סידרו לי את הsrs אבל המנורה דלוקה הוא אמר שצריך לאפס את זה בחברה

איפואני צריך בידיוק לקצר במחשב קריות אוויר מיצד ימין למטה או בצד שמאל הקונקטור הכחות אשמח אם תוכל לעזור לי תודה רפי

****הקפד לכתוב עם סימני פיסוק למען נוכל להבין את כוונותיך - מידע נוסף תמצא כאן - רובוט המשמעת של הפורום****

 

×
×
  • תוכן חדש...