Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הולך ככה :

לפני כשבועיים-שלוש קיבלתי הודעת SMS לפלאפון, בערך בשעה 7 וחצי בבוקר ובה נאמר "יש לי 106 S16 למכירה, דבר איתי"

דיברתי עם הבחור לאחר כמה שעות, ואיכשהוא זה לא התסדר להפגש באותו סופ"ש.

חזרתי מהצבא באמצע השבוע וקבענו להפגש למחרת, בערב אני מקבל טלפון הבחור חייב לטוס לחו"ל עוד כמה שעות בענייני עבודה,

אז עבר לו עוד שבוע מבלי שזכיתי אפילו לראות את הרכב (לא שהיו לי אופציות אחרות לקנייה...)

כשהוא חזר ביום שלישי שעבר, סוף סוף נפגשנו והחלטתי לקחת את הרכב לבדיקה בשישי האחרון.

היו כמה וכמה בעיות שוליות כמו בכל רכב אחר בן 10 שנים, ולאחר סיכום מחיר עשינו זכרון דברים.

והיום סוף סוף אחרי שהבחור קיבל את הרכב החדש מהעבודה העברנו בעלות, וקיבלתי את המפתחות לידיי.

 

אז לאחר חודשיים של אינספור חיפושים בלתי פוסקים, פרסומים בכל מקום אפשרי, מחקרים על רכבים שונים בעזרת המספרי רישוי,

כמה וכמה פתקים ששמתי על מכוניות ושיגועי שכל לכמה מחברי PSI.

מצאתי לעצמי צרפתייה חמה שעונדת את השם 106 S16, הרכב שנת 1997 עם 235K ק"מ, אני יד 3.

הרכב נקנה מאדם בן 35+ שהחזיק ברכב מאז שנת 99.

 

הנה 3 תמונות של הרכב, עוד תמונות אני אפרסם במהלך הסופ"ש אחרי שאני אחזור מהצבא ואעשה לו ניקיון יסודי.

 

p5290001he1.jpg

 

p5290003yr0.jpg

 

p5290005gy3.jpg

 

 

 

 

 

בברכה

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש!!! מי כמוני יודע איזה כיף זה סוף סוף למצוא את האוטו שאתה כל כך רוצה.

נראית שמורה ובמצב מדהים!

 

הדבר היחידי שקצת מציק לי הוא הק"מ.

צריך לעשות יישור קו גדול? יש מנוע חדש שם?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

נדב תתחדש !

אני יודע כמה זמן חיפשת אחת כזו !

שמח בשבילך שלא התיאשת ובסוף מצאת אחת ראויה.

 

חברים, במידה והרכב טופל כראוי, הק"מ לא מהווה כאן בעיה בכלל.

היא 10 שנים על הכביש, שזה יוצא שהיא נסעה בשנה כ-23K.

 

היא נראית נפלא, זה גם הצבע האהוב עלי ל-106.

 

תשמור ותהנה :-)

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תתחדש! בחירה מצויינת :mm_yeah:

 

ניסיתי לחפש פרטים על המנוע של ה-106 S16 ב-CARFOLIO אך ללא הצלחה, אם אפשר קצת פירוט בשביל להרחיב את הידע זה יהיה נחמד :-)

פורסם

וואי נדבי תתחדש בנאדם,סוף סוף קיבלת אותה ,[אני זוכר את החיפושים שלך בכל מקום].

היא ניראת מדהימה!

תהנה ממנה,ובדוק ה"פ.8)

לבחור מעליי,בקצרה:

1.6 16V

119HP

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תתחדש וסע בזהירות,

 

ברוך הבא למועדון PSI.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...