Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

בתיכנון לקנות לידידה שלי לקראת היום הולדת הקרב ובא שלה, בובת פרווה ענקית (כל החבר'ה מדיסני) שאני מדבר על ענקיות אני מתכוון לאיזור מטר וחצי ולמעלה, עשיתי חיפוש בכל מקום אפשרי באינטרנט ולא מצאתי, מישהו מוכן להפנות אותי לאתר או חנות שמתעסקת בבובות ענק האלה, ושוב אני מדגיש מטר וחצי ומעלה.

בברכה אמיר אומרדקר

פורסם
חנויות צעצועים מובחרות, Toys R US וכו'.

 

ידידי זה המקום הראשון שרצתי אליו,ונאדה. שאני מתכוון ענקיים אני מתכוון לזה אני לא רוצה מטר וחצי גג אני רוצה יותר , אם אתה מכיר בחנויות סטימצקי יש בובה ענקית של "פו הדוב",והמוכרות לא יודעת מאיין זה הגיע, חתרתי לעבר הספק ספרים של אותה חנות וגם הוא לא יודע "אמרו לי פשוט להעמיס את הבובה ולתת אותה לחנות באשדוד".

פורסם

אתה מודע לעובדה שגובה של דלת זה 2 מטר?

 

או שאין לך בעיה להעביר בובות במצב מאוזן?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אני חיפשתי בכל אשדוד ונאדה כלום, לפני שאני רץ לתל אביב ולהתחיל לשוטט שם בחום המייגע ועם בקבוק מים ביד (כמו פיני גרשון במשחק עקוב מהעצבים), מישהו מכיר חנות כזאת שמוכרים בובות ענקיות, יוליה תעזרי לי:mm_cry:

  • ספונסר פורום
פורסם

צור קשר עם עסק שנקרא "ענק הבלונים" בקש את ערן(המנכ"ל) תאמר לו שאורן ממוסך התקווה הפנה אותך ותקבל יחס חם 1700505003

פורסם
י, אם אתה מכיר בחנויות סטימצקי יש בובה ענקית של "פו הדוב"".

 

הבובה הזו עולה 3,000 ש"ח לדברי המוככרת בסניף סטימצקי בקניון גירון באשקלון. אתה עדיין רוצה אותה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אופציה יותר זולה, אם היא אוהבת לייצנים, אתה יכול לבוא בחשכת הלילה ליד סניף של מקדונלד ולאמץ את רולננד מקדונלד (או איך שלא קוראים לטיפוס הזה)...

:lol:

 

הייתי רוצה ליראות את הפרצוף של אותו אדם שמקבל בובת לייצן ששוקלת איזה 300 ק"ג, וצריכה ספסל או לפחות ארגז כדי לשבת. :roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

טוב נונראה שאוותר על דיסני אבל לא על בובות, לא משנה מה, אבל שיהיה גדול והרבה פרווה כלב חתול פנדה לא יודע מה

פורסם

לך תצוד איזה דוב. ותביא לה.

זה יהיה בסדר לכמה ימים ואחרי שזה יתחיל להסריח תזרוק (:

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סע לכפרים ערביים/דרוזים/צ'רקסים. יש ברוב החנויות צעצועים שם בובות ענקיות כאלה. בערך בחצי מחיר ממה שדובר פה (600 ש"ח).

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...