Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה בובות כאלו, כולן הבאו מחו"ל, די גדולות, מאוד איכותיות.

בובה אחת, שעירה במיוחד, קוף ענק בערך בגובה מטר, ויד באורך של כמעט מטר גם. ממש כמו פוך חח:)

רוב הבובות האלו לא עמוסות פרווה, מאוד נדיר למצוא אותן בארץ והן גם עולות בהתאם.

 

אולי תנסה בלונה פארק, יש שם את הבובות הגדולות בביתנים (אני מאמין שזה עדיין קיים לפחות, שנים שלא הייתי) תקפוץ, תברר מי הספק שלהם ואולי תוכל ככה למצוא משהו שעונה על הדרישות שלך. בדרך כלל יש תווית תפורה על התפר בצד או מאוחרה עם פרטים על היבואן.

 

בהצלחה,

נאור

פורסם

טוב אם אני לא מוצא מקום עם בובה ענקית כזאת אני כנראה אפרוש מחיפוש הבובה. אני מחפש בובה ענקית כי אני רוצה שכל פעם שהיא תכנס לחדר זה יופיע לה שם בענק מול הפנים זה הרעיון, מישהו יכול להמליץ על עוד סוגים של מתנות ?

פורסם

LCD 42 אינטש, יופיע לה מול הפנים כל יום

או LSD יכניס אותה לפלאשבקים כל יום

 

 

מצטרף לרעיון של הלונה פארק, הכי זול לשחק שם כמה שעות בשביל בובה

 

נ.ב

 

תמיד אתה יכול להגיד לה שאתה רוצה אותה במקום לקנות בובות ולקוות שהיא חושבת עלייך

פורסם

לכל מען דיבאי(או איך שרושמים את זה).

1.דודידו תפוס ולא מוכן לעבור לאשדוד. (+דפנה, תושבת אשדוד בדימוס, לא מסכימה "לקלקל" את דודידו)

2.אתה באמת מכיר את "נחשון כל יכול", הטלויזיה הרב ערוצית היום "על הפנים" לאן אנשים מתדרדרים.

 

ועכשיו, קצת ברצינות, דיברו פה על כפר בדואי, צ'רקסי, או לא כפר כלשהו, לכפרים אני לא הולך מפאת סיכון, אך אני בטוח שיש איזשהו חנות צדדית ומקורית בערים שונים מסויימים שתמיד שם מוצאים את הדברים הכי מיוחדים שיש , מישהו מכיר חנות כזאת ?

שוב, אני מדבר על בובות , או משהו "ילדותי כזה" מתנה ליומלדת 20

בברכה, אמיר

פורסם

כמשתמש פורום שאולי קצת ותיק גם אני כמוך הלכתי ישירות לאופציית החיפוש ואחריה חנויות גדולות, וכלום נאדה או שמאוד יקר

(1500 וצפונה או שפשוט אין כאלה), אני כמובן פתוח להצעות אחרות אך הבובות הם בעדיפות ראשונה.

פורסם

אני חושב שבזמנו היה בחנויות הפנינג, אבל אני לא יודע אם הרשת קיימת היום..

 

1.דודידו תפוס ולא מוכן לעבור לאשדוד

כותבים אשדודידו.

×
×
  • תוכן חדש...