Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם משרת בתותחנים בשבטה.

אתה יכול לקחת רכבת מתל אביב או מהרצליה (איך שיותר נוח לך) או לקחת קו 370 מת"א-תחנה מרכזית או 380 מת"א-ארלוזרוב.

לא תמיד אפשר לסמוך על הרכבת, הרבה פעמים מאחרת, או שעוצרת בדרך הרבה זמן בגלל מפגש רכבות, או שאין מקום ברכבת אז לא נותנים להיכנס ובימי ראשון יש עומס ברכבות.

ימי ראשון בבוקר יש אוטובוס כל 10 דקות ולרוב אין פקקים בדרך מת"א לבאר שבע לכן בדרך כלל יהיה מומלץ לקחת אוטובוס.

הנסיעה ברכבת ובאוטובוס אמורים לקחת תכלס אותו הזמן.

כשתגיע לבאר שבע יש לך כמה אפשרויות להגיע למחנה נתן:

- לקחת מונית עם עוד 3 אנשים ב-5 שקל לכל אחד (תמיד תמצא אנשים שנוסעים למחנה נתן)

- כל 40 דקות יש קו 32 שעוצר במחנה נתן (את האוטובוס לוקחים מחוץ לתחנה המרכזית, בין הרכבת לתחנה המרכזית).

- יש ימי ראשון בבוקר הסעות מיוחדות למחנה נתן כל 10 דקות אם אני לא טועה.

 

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אליי ואשמח לעזור לך,

שחר.

×
×
  • תוכן חדש...