Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לרכוש מספר דברים,

מחשב חדש, מסך חדש,

צורב דיוידי וטלויזיה לחדר.

 

חשבתי אולי עדיך לכלול את כל זה במחשב נייד,

הרי שבכל מקרה יקדמו אותי לעבודה מקצועית,

ואני אצטרך להתעסק אם האופיס בשטח.

 

המחיר מהספק שלי, 3000 ש"ח למשב נייח חדש, 1000 ש"ח החזר על המחשב הישן.

1500 ש"ח מסך (לא מתפשר על אכות במסך).

200 ש"ח צורב דיוידי.

טלוויזיה בין 800 ש"ח ל 1800

יוצא 4700.

 

שזה בערך אותו מחיר שיתנו לי מחשב נייד,

מה אתם אומרים שווה לקחת נייד?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

לדעתי לא שווה לך ללכת על מחשב נייד.

אלא אם כן אתה חייב אחד ולא רואה את עצמך מסתדר בלעדיו.

הסיבה היא שהמחשב שתקבל לבית יהיה פי עשר יותר טוב וחזק מהנייד, גם חלקי חילוף בעת הצורך יהיו זולים וקלים יותר למציאה.

מחשבים ניידים הם בעלי מקדם שחיקה יחסית גבוה, לא ניתנים לשדרוג יותר מידי והם גם לא הכי נוחים בעולם (למי שהתרגל למחשב נייח).

טלוויזיה צריכה תמיד להיות בנפרד למחשב לדעתי, מחשב זה מחשב טלוויזיה היא טלוויזיה, לא מומלץ לשלב ביניהם.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

א. המסך מחשב והטלוויזיה כרגע נמצאים כמטר אחד מהשני,

למה לא לשלב ביניהם?

הרי כרטיס טלוויזיה וכל הממירים האלו זה כבר פטנט מספיק טוב לא?

 

ב. אין לי צורך במחשב נייח, אני צריך מחשב שאני אוכל להסתובב איתו בשטח (פרוייקטים)

ולבצע אימות נתונים בזמן אמת, להעביר עליו תמונות, להכין מיילים,

ובבית רק לחבר לאינטרנט (או אפילו לא בבית, לטלפון הסלולרי) ושכל האי מיילים ישלחו.

 

הוא באמת פי 10 יותר חלש?

אני כרגע לא כל כך מומחה לחומרת מחשבים,

אבל אם נגיד מחשב נייח בשווי 4 אלף שקל (פנטיום 4, גיגה אחת של זיכרון פנימי, הארד של 160 גיגה, כל השאר בסיסי)

כמה יהיה הערך של מחשב נייד אם אותה החומרה?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

קפוץ רגע לזאפ ותעשה את הבדיקה.

לפי מה שאני רואה אתה יכול בכיף לשים איזה 6000-8000 שקל על מחשב כזה.

ואל תצפה ממנו להיות דלוק כל היום וכל הלילה כמו מחשב נייח כי החומרה שלו לא עמידה כמו נייח (כמו שאמרתי מקודם על מקדם שחיקה גבוה).

אגב אל תשכח את זה שסוללה בנייד תתן לך מקסימום 4 שעות עבודה ללא טעינה בלחץ.

 

אני ממליץ לך לקנות:

1 LCD 17"

1 מחשב נייח

1 TV 21"

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לא רק שהוא חלש באופן משמעותי ממחשב נייח, הבטריה שלו היא לא משהו שאפשר לסמוך עליו.

 

160 ג'יגה בנייד אחד? אולי בשניים...

dirty old man

need love too

פורסם

קנה נייח טוב ונייד פשוט לשטח. הרי בשטח אתה לא צריך מחשב חזק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לדעתי לא שווה לך ללכת על מחשב נייד.

אלא אם כן אתה חייב אחד ולא רואה את עצמך מסתדר בלעדיו.

הסיבה היא שהמחשב שתקבל לבית יהיה פי עשר יותר טוב וחזק מהנייד, גם חלקי חילוף בעת הצורך יהיו זולים וקלים יותר למציאה.

מחשבים ניידים הם בעלי מקדם שחיקה יחסית גבוה, לא ניתנים לשדרוג יותר מידי והם גם לא הכי נוחים בעולם (למי שהתרגל למחשב נייח). כל מה שכתוב כאן, אבל בדיוק ההפך!

טלוויזיה צריכה תמיד להיות בנפרד למחשב לדעתי, מחשב זה מחשב טלוויזיה היא טלוויזיה, לא מומלץ לשלב ביניהם.

 

NO OFFENSE, CARRERA.

 

אם ההפרש קטן, ואין צורך בכרטיס מסך מפוצץ לכל מיני משחקים מטופשים,

כדאי לקנות נייד. מחשב נייד זה עולם אחר לגמרי בהשוואה למחשב נייח,

אחרי שעובדים עם אחד כזה כמה שבועות לא מסתכלים עוד לאחור.

הבדלים בשחיקה? אם כבר, היתרון הוא לניידים. שדרוגים? אפשר תמיד לשדרג הרד-דיסק וזיכרון,

בתכל'ס, אלה הם שני הדברים הכי חשובים במחשב.

 

הנוחות, החופש, הגודל...

 

עוד לא נתקלתי ב-160 ג'יגה במחשב נייד. 120 כבר יש, אבל לא ייכנס לתקציב.

ואם יש צורך בבטריה מיוחדת לשהות ארוכה בשטח, גם לזה קיימים פתרונות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
NO OFFENSE, CARRERA.

 

אם ההפרש קטן, ואין צורך בכרטיס מסך מפוצץ לכל מיני משחקים מטופשים,

כדאי לקנות נייד. מחשב נייד זה עולם אחר לגמרי בהשוואה למחשב נייח,

אחרי שעובדים עם אחד כזה כמה שבועות לא מסתכלים עוד לאחור.

הבדלים בשחיקה? אם כבר, היתרון הוא לניידים. שדרוגים? אפשר תמיד לשדרג הרד-דיסק וזיכרון,

בתכל'ס, אלה הם שני הדברים הכי חשובים במחשב.

 

הנוחות, החופש, הגודל...

 

עוד לא נתקלתי ב-160 ג'יגה במחשב נייד. 120 כבר יש, אבל לא ייכנס לתקציב.

ואם יש צורך בבטריה מיוחדת לשהות ארוכה בשטח, גם לזה קיימים פתרונות.

חולק עליך.

מחשבים ניידים הם בעלי רכיבים קטנים יותר מהרכיבים של מחשב נייח.

חלקי חילוף כגון ספקי כוח אפשר לקנות ב-100 שקל למחשב נייח, אין לי מושג ולא נראה לי שמוכרים ספקי כוח למחשבים ניידים.

הלך לך לוח אם במחשב נייד ? זה יעלה לך.

לוח אם במחשב נייח אחרי שנה כבר יעלה לך פרוטות.

עובדתית מחשב DUAL CORE נייד יעלה הרבה הרבה יותר ממחשב נייח DUAL CORE.

בדוק אותי.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אתה יודע מה? אני אנסח את זה ככה:

 

כאשר מחברים את חסרונות המחשב נייד, המתבטאים במספרים

(מנוע חלש, חלפים יקרים)

יחד עם היתרונות, שמתבטאים במשהו שלא כתוב על הנייר

(הגה מתקשר, שלדה טובה, הנדסת אנוש)

 

הרי שהנייד גובר בשורה התחתונה על הנייח, לדעתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ואל תצפה ממנו להיות דלוק כל היום וכל הלילה כמו מחשב נייח כי החומרה שלו לא עמידה כמו נייח (כמו שאמרתי מקודם על מקדם שחיקה גבוה).

 

הסיבה היא שהמחשב שתקבל לבית יהיה פי עשר יותר טוב וחזק מהנייד, גם חלקי חילוף בעת הצורך יהיו זולים וקלים יותר למציאה.

מחשבים ניידים הם בעלי מקדם שחיקה יחסית גבוה, לא ניתנים לשדרוג יותר מידי והם גם לא הכי נוחים בעולם (למי שהתרגל למחשב נייח).

 

טוב שאתה לא מגזים...

 

אני לא יודע מתי היה לך מחשב נייד, אבל אני הסתובבתי עם כמה במשך כמה שנים והם עובדים רצוף כל היום יפה מאוד. מחשב נייח גם לא חזק פי 10 (מאיפה המספר הזה?) ולמרות שמחשב נייד מוגבל מבחינת היכולת לשדרגו היא עדיין קיימת. האמת היא שהיום אדם מהשורה שלא משתמש ביישומים סטנדרטים (Office etc) שלא דורשים המון מהמערכת לא צריך לשדרג את המחשב לפני שעוברות לפחות 4 שנים, ואז כבר בין כה וכה שווה לקנות חדש.

 

אז למה לא נייד?

כי הניידות עולה כסף וחבל לשלם עוד על תכונה שאולי אתה לא צריך.

כי הם בכל זאת פגיעים יותר ממחשבים רגילים.

כי החלפים עולים יותר, אם כבר משהו מתקלקל.

וזהו

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אין לך צורך בכרטיס מסך חזק, אין שום בעייה ללכת על נייד.

 

קח נייד עם מספיק זיכרון ( 1GB והלאה )

עם דיסק קשיח מספיק גדול

קנה מחשב של חברה מוכרת עם 2-3 שנות אחריות

 

אם צריך תקנה עוד סוללה/סוללה גדולה יותר

 

הדבר היחיד שאחריות לא תכסה זה נזקי שבר, מים ואש

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

הרעיון שהיה בשרשור, מחשב נייד פשוט ונייד טוב.

מה בדבר מחשב כף יד, עד כמה הם תומכים באופיס ובאי מיילים היום?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

תומכים באי-מייל, תומכים באופיס ועוד במיליון דברים,

אבל תמיד יישארו צעצוע. לא לעבודה רצינית.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קאררה - אתה יודע איך קוראים לספק כח של מחשב נייד - מטען.

 

הרכיבים עמידים באותה מידה - ואין שום בעיה להשאיר מחשב נייד עובד ימים.

חלק גדול מהניידים חזקים כמעט כמו הנייחים - אבל בהפרש מחירים של כמה עשרות אחוזים.

 

למי שכתב - טלוויזה ומחשב זה לא אותו הדבר אלא אם קונים מינימום LCD בלפחות 26" (סביבות ה4 אלף ש"ח לאחת נחמדה של טושיבה)

 

פנטיום 4 הוא מעבד לא ממש מומלץ במילים מעטות.

אולי כדאי לך להעיף מבט בHWZONE.CO.IL על מפרטים מומלצים

 

ליביו (שמחזיק מחשב נייח ונייד)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מחשב נייד זה ליגה אחרת לגמרי,

הוא שקט (רוב הזמן) , יש לו מסך טוב בדרך כלל, אין לך חוטים וסיבוכים, ואתה יכול להזיז אותו בקלות ממוקום למקום.

אם אתה לא פריק של ביצועים ולא מחפש את הנתונים הכי טובים, אני הייתי ממליץ לך על נייד.

למרות שיש את הפחד שיתקלקלו חלקים כי החומרה לא מקבלת איוורור כמעט בכלל, זה אמור לפגוע בה בשלב מסויים לדעתי.

מישהו יודע מה ניתן לעשות כדי לקרר מעט את הנייד? אני מגביה אותו כ 1.5 ס"מ מהשולחן כי הוא פולט המון חום מהכיוון הזה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...