Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אויר קר לפילטר ובידוד לסעפת


RedR
שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. בתמונה הראשונה מזה הצינור הכחול שמכוון כלפי הפילטר הפתוח? (אני מניח שהוא מכניס את האוויר לפילטר) ומאיפה הוא מחובר/לאן הוא יוצא? (ליד פנסי הערפל?)

2. כנראה שזה לא כך, אבל בתמונה השניה אין את הפילטר הפתוח והצינור הכחול מחובר ישר למשהו. מה זה המשהו הזה ומדוע כשהוא לא מחובר ויש פילטר פתוח נכנס יותר אוויר?

(נראה כאילו האוויר בורח בחלל הפנוי מאשר הוא נכנס ישר כמו שהוא מחובר)

3. איפה סעפת הפליטה ומה תפקידה?

תודה רבה!

אשמח אם מישהו יענה... :D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בתמונה הראשונה מזה הצינור הכחול שמכוון כלפי הפילטר הפתוח? (אני מניח שהוא מכניס את האוויר לפילטר) ומאיפה הוא מחובר/לאן הוא יוצא? (ליד פנסי הערפל?)

2. כנראה שזה לא כך, אבל בתמונה השניה אין את הפילטר הפתוח והצינור הכחול מחובר ישר למשהו. מה זה המשהו הזה ומדוע כשהוא לא מחובר ויש פילטר פתוח נכנס יותר אוויר?

(נראה כאילו האוויר בורח בחלל הפנוי מאשר הוא נכנס ישר כמו שהוא מחובר)

3. איפה סעפת הפליטה ומה תפקידה?

תודה רבה!

אשמח אם מישהו יענה... :D

 

1. מדובר בצינור סיליקון מתוצרת samco הוא מחובר ל"משפך" שמורכב בחזית הרכב

תפקידו לתעל אוויר קר מחזית הרכב לכיוון הפילטר.

 

2. בתמונה השניה התצורה השתנתה, ויש שימוש בתיבת אוויר המקורית

"המשהו" הזה הוא תיבת האוויר שם יושב לו פילטר האוויר המקורי של הרכב

לגבי מה יותר יעיל - הדעות חלוקות פירטתי כבר בנושא

 

3. סעפת הפליטה - (manifold) תפקידה לתעל את הגזים שנפלטים כתוצאה מתהליך הבעירה דרך שסתומי הפליטה החוצה לכיוון האגזוז. בתמונה היא מוסתרת מתחת למגן החום הכסוף שצמוד לחזית המנוע.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. בתמונה הראשונה מזה הצינור הכחול שמכוון כלפי הפילטר הפתוח? (אני מניח שהוא מכניס את האוויר לפילטר) ומאיפה הוא מחובר/לאן הוא יוצא? (ליד פנסי הערפל?)

2. כנראה שזה לא כך, אבל בתמונה השניה אין את הפילטר הפתוח והצינור הכחול מחובר ישר למשהו. מה זה המשהו הזה ומדוע כשהוא לא מחובר ויש פילטר פתוח נכנס יותר אוויר?

(נראה כאילו האוויר בורח בחלל הפנוי מאשר הוא נכנס ישר כמו שהוא מחובר)

3. איפה סעפת הפליטה ומה תפקידה?

תודה רבה!

אשמח אם מישהו יענה... :D

 

1. מדובר בצינור סיליקון מתוצרת samco הוא מחובר ל"משפך" שמורכב בחזית הרכב

תפקידו לתעל אוויר קר מחזית הרכב לכיוון הפילטר.

 

2. בתמונה השניה התצורה השתנתה, ויש שימוש בתיבת אוויר המקורית

"המשהו" הזה הוא תיבת האוויר שם יושב לו פילטר האוויר המקורי של הרכב

לגבי מה יותר יעיל - הדעות חלוקות פירטתי כבר בנושא

 

3. סעפת הפליטה - (manifold) תפקידה לתעל את הגזים שנפלטים כתוצאה מתהליך הבעירה דרך שסתומי הפליטה החוצה לכיוון האגזוז. בתמונה היא מוסתרת מתחת למגן החום הכסוף שצמוד לחזית המנוע.

תודה. רק אם תוכל בבקשה לסמן לי איפה הסעפת?

:wink: תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...