Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אם ככה כנראה שבאמת לא נגיע, בכל מקרה אני עדיין עם אביב באוטו..

אז חבל לנסוע סתם עד לשם באמת..

 

בואו נעשה מפגש בבאר שבע...מנואל תבוא לב"ש..

אביתר

אביב

אני

 

כולנו מב"ש, הרבה יותר קרוב לנו..תבוא נארח אותך חח

אם רק היה איזה בית לשבת קצת לשתות משהו חח

 

 

עריכה :

טוב אני מבין שהרבה מתנדנדים פה..תעדכנו מה סופי ..

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

תדחו את זה לשבת הבאה, גם מזג האוויר לא ניראה שיהיה משהו....וגם אין מספיק אנשים.

2 סיבות טובות לדחות את המפגש, אבל לבטל? לא.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
טוב אם ככה כנראה שבאמת לא נגיע, בכל מקרה אני עדיין עם אביב באוטו..

אז חבל לנסוע סתם עד לשם באמת..

 

בואו נעשה מפגש בבאר שבע...מנואל תבוא לב"ש..

אביתר

אביב

אני

 

כולנו מב"ש, הרבה יותר קרוב לנו..תבוא נארח אותך חח

אם רק היה איזה בית לשבת קצת לשתות משהו חח

 

 

עריכה :

טוב אני מבין שהרבה מתנדנדים פה..תעדכנו מה סופי ..

 

דרור 8)

אם תארגנו משו אני 99% אצלכם בבאר שבע! מבחינתי שיהיה מפגש (עם קבבים/בלי קבבים) משפחתי של הקבועים שלנו בלבד.

 

לכל הקופצים (ועוד לאלו שיקפצו) למניהם "אם יתקיים נגיע" יכולתם להודיע מזמן..לא חייב לחקות עד סוף השבוע ולהחליט/להודיע על הגעה! זה מפגש על-האש לעזעזל! ויש הרבה מאוד דברים לקחת בחשבון..

פעם הבאה תהיו יותר ערים והמפגשים שלנו יתפסו "קצת" יותר תאוצה.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בקשר ל "על האש" בא לך על המים? חחחח סתם חבר'ה..

תיהיו רצינייים כמה שיותר אנשים כך יותר טוב ויהיה יותר כייף!! תתחילו להיתארגן..

יש לנו אחלה חבר'ה בקרית גת.. יהיה כייף..

מנואל--------> בעזרת השם שבת הבאה מיפגש..

>>^<< LoRd oF DJ >>^<<

פורסם

חבר'ה זה שוב פעם אני.. כעיקרון בהתחלה רציתי מפגש על האש בבאר 7 אך לבסוף התחררתי משום מה שיש בדואים בבאר שבע לכו תידעו מי יפול עליכים שם.. מסוכן!

תבואו לקרית גת יהיה כייף.. (אני אישית מקרית גת).

אין דבר העומד בפני הרצון.. תבואו נעשה..:beerchug:

>>^<< LoRd oF DJ >>^<<

פורסם

יש לי הצעה.

לדחות את המפגש של על האש לפעם אחרת שיהיו יותר אנשים ושאנשים יהיו יותר סגורים על עצמם

וכרגע לחזור למפגש רגיל בשביל להפגש כולם (אם מזג האויר לא יבגוד בנו)

 

אנשים אתם לא בסדר! חוץ מהרציניים שבאמת רוצים שיהיה מפגש!

אנשים טורחים בשבילכם שיהיה מפגש לאחד את כל החבר'ה ואתם לא מעריכים כלום

באמת מעצבן לראות את זה!

 

מנואל כל כך טורח לארגן הכל ואתם רק מוכיחים שאין בשביל מי או מה להתאמץ וחבל שכך!

פורסם
יש לי הצעה.

לדחות את המפגש של על האש לפעם אחרת שיהיו יותר אנשים ושאנשים יהיו יותר סגורים על עצמם

וכרגע לחזור למפגש רגיל בשביל להפגש כולם (אם מזג האויר לא יבגוד בנו)

 

אנשים אתם לא בסדר! חוץ מהרציניים שבאמת רוצים שיהיה מפגש!

אנשים טורחים בשבילכם שיהיה מפגש לאחד את כל החבר'ה ואתם לא מעריכים כלום

באמת מעצבן לראות את זה!

 

מנואל כל כך טורח לארגן הכל ואתם רק מוכיחים שאין בשביל מי או מה להתאמץ וחבל שכך!

 

 

צודק. BASS HUNTER, FRESTYLE למי חיכיתם? בכוונה מפרסמים שבוע מראש כדי לראות מה ההיענות למפגש.

עזבו את זה שאני לא בא כן, אני עדיין רוצה שמפגשי דרום יצליחו וימשכו יותר חברים מהפורום.

לפי דעתי תספרו כמה אנשים יש בכל עיר, ותחליטו לפי זה איפה לעשות את זה המפגש, יהיה נחמד לראות תמונות מהמפגש אם נוף מוכר:) וגם זה כולה חצי שעה, אז אל תגידו שזה רחוק או משו(שני הצדדים)

בקיצור אני תומך בכם מים המלח,מהעבודה! אל תאכזבו תעשו מפגש וגם תצלמו תמונות טובות.

 

(מנואל אני רוצה לראות תמונות של האוטו החדש)

פורסם

XX המפגש נדחה/בוטל עד להודעה חדשה!! XX



 

נעשה תיקון "קטן" העל האש נדחה! סופית! כנראה עד הקיץ או עד אשר כל הילדים יתבגרו!

המפגש עצמו יתקיים כמתוכנן בשעה 12:00 בשבת הקרובה! (אביתר זה בשבילך ידידי!)

מי שלא רוצה להגיעה וחושב שיהיה מעפן וכו'..וכו'.. שישאר בבית ויעשה לנו טובה אחת גדולה..

 

כל מי שבאמת מתכוון להגיעה 99.999% שירשם שוב לאחר הודעה זו בבקשה.

(כל אלו שחושבים עדיין "נראה אם יהיו אנשים אז גם אני יגיע.." לא להירשם בבקשה!)

אנחנו ממש גן ילדים כאן אבל אין מה לעשות :idea: זאת המציאות הדרומית ואיתה נתמודד.

 

נפגש בעזרת השם בשבת..

בברכה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

המפגש הוסר מדביק.

יש מפגש, אין מפגש, תסגרו על עצמכם.

 

קובעים תאריך ומקיימים מפגש. מי שיכול - מוזמן. מי שלא - יהיו עוד מפגשים.

 

זה פשוט נראה מגוחך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מתכנן לקפוץ. להגיד שלום.

 

מרכזניק?! :shock: אצלנו בדרום?

קדימה חבר'ה יש פותנציאל! תגיעו בהמוניהם :lol:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אהלן לכולם , 99% שאני מגיעה מקווה שיהיה מפגש מגניב...

 

מביא שתייה וקבבים... האוטו שלי במוסך עובר פחחות וצבע אז אני בא באופניים:cry: :cry: :cry: איזה אי מזל...:-( :-( :-(

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...