Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שוב, ממליץ בחום לחפש 2003 ומעלה שהגיעו ללא מערכת האלדקס המיותרת והנוראית (וחסרת האמינות).

 

תוכל להסביר ב-2 מילים על מערכת האלדקס ולמה היא כזו גרועה? (היא מופיעה בכל הדגמים של לפני 2003?)

 

המועמדות הבולטות שלי כרגע הן:

Seat Leon 1.8 20VT דור ראשון (99-05)

Audi A3 1.8T דור ראשון (96-03)

Golf GTI דור רביעי (97-03) – בעידפות נמוכה יותר, רק אם תהיה אחת במצב מלוקק (כן בטח...)

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תוכל להסביר ב-2 מילים על מערכת האלדקס ולמה היא כזו גרועה? (היא מופיעה בכל הדגמים של לפני 2003?)

 

המועמדות הבולטות שלי כרגע הן:

Seat Leon 1.8 20VT דור ראשון (99-05)

Audi A3 1.8T דור ראשון (96-03)

Golf GTI דור רביעי (97-03) – בעידפות נמוכה יותר, רק אם תהיה אחת במצב מלוקק (כן בטח...)

 

כנס לפורום VAG שם יוכלו להסביר לך לגבי הכלים הללו.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
תוכל להסביר ב-2 מילים על מערכת האלדקס ולמה היא כזו גרועה? (היא מופיעה בכל הדגמים של לפני 2003?)

פנה לפורום שהפנה אותך אוברשד לגבי הסבר על גיר ה-4X4 עצמו.

 

אם שאלת למה היא כזאת גרועה אז:

1)מדובר בוריאציה מיושנת.

2)תורמת מעט, מפריעה יותר ומדעתו של חבר גם פוגמת ביחסי המשקל.

3)ברכב שנת 2002 שמור יחסית הוחלפה המערכת פעמיים וכרגע, על אותו הרכב, היא לא פועלת כלל (בעל הרכב לא חושב אפילו ללכת לתקן)

 

*המערכת הוחלפה אצל המוכר. אצל הבעלים הנוכחי היא לא הוחלפה, לכן לא יודע לומר לך מחיר (אבל כנראה לא זול).

 

VW הבינו כנראה את השטות שעשו, ושנה לאחר מכן ועד סוף הדגם הנוכחי עברו להנעה 2X4, שמציבה את הלאון כאחת המכוניות הנעה קידמית היותר מהנות לנהיגה.

פורסם
רעיון טוב. תודה ברדש.

עופר? התחלת ללבוש חולצות לקוסט?:lol:

ליאור - בקטגוריית הבימר - אל תשכח את הקומפק,

זולה לקנייה ולאחזקה עם (כמעט) אותם נתונים ופוטנציאל שיפור.

פורסם

חברים, אפשר להפסיק לספק תשובות :-P

תודה רבה לכל המגיבים!

איך כל הודעה שלי הופכת לשרשור 100 עמודים...

 

 

אני סגור על סיאט לאון טורבו 180 כ"ס, מעבר להעדפה האישית של כל אחד פה, תסכימו שהיא עונה מצויין על הצרכים שלי שציינתי בתחילת השרשור:

  • איכות בניה גבוהה והרכבה איכותית, ולפיכך גם אקוסטיקה טובה לאודיו (ואפילו מקום לרמקולים 6.5 אינץ')
  • ביצועים יפים במקור.
  • התנהגות נאותה. מהבחינה הזו היא אולי לא קליאו או 206, אבל היא הטובה מקבוצתה (מול הגולף, האאודי והאיביזה).
  • לא יקרה מדי לאחזקה (אמינות, צריכת דלק וכו')

ובנוסף: היא יפה מאוד לדעתי, פרקטית, לא יקרה ביחס לתמורה, ואם יום אחד בכל זאת אני ארצה - ניתן להשיג ממנה עוד כוח בצורה יחסית זולה ופשוטה.

 

עכשיו רק נשאר למצוא אקזמפלר טוב :roll:

אם אתם שומעים על לאון 1.8 טורבו ידנית, שמורה הייטב ולא שחוטה - במחיר של 60-75 אלף ש"ח - נא להודיע לי.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

עכשיו רק נשאר למצוא אחת.

לאון טורבו 4X4 יש בארץ רק בשנת 2002, השמועה מדברת על פחות מ-20 מכוניות בארץ, אבל זאת רק שמועה.

כשאני חיפשתי 206GTI או קליאו ספורט על טווח שנתונים רחב יותר חיפשתי יותר מחצי שנה.

 

מבחינה עיצובית, דווקא הלאון הזאת היא המופנמת ביותר מהליין הספורטיבי והיא דומה מאוד ללאון רגילה חוץ מהג'נטים. הלאון טורבו משנת 2003 היא כבר משהו אחר מבחינת העיצוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
עכשיו רק נשאר למצוא אחת.

לאון טורבו 4X4 יש בארץ רק בשנת 2002, השמועה מדברת על פחות מ-20 מכוניות בארץ, אבל זאת רק שמועה.

כשאני חיפשתי 206GTI או קליאו ספורט על טווח שנתונים רחב יותר חיפשתי יותר מחצי שנה.

 

מבחינה עיצובית, דווקא הלאון הזאת היא המופנמת ביותר מהליין הספורטיבי והיא דומה מאוד ללאון רגילה חוץ מהג'נטים. הלאון טורבו משנת 2003 היא כבר משהו אחר מבחינת העיצוב.

כל מילה בסלע!

אגב, השמועה שאני שמעתי מדברת על 12 אקזמפלרים משנת 2002 שנוסעות על הכביש.

הדגם הנ"ל אכן נראה כלאון רגילה לכל דבר מלבד הג'אנטים המקוריים (והלא ממש מרשימים לדעתי).

בדגמי 2003 ומעלה העיצוב החיצוני מוחצן יותר, ובמבט ראשון רואים שזוהי אינה לאון סטנדרטית 1600 אוטומטית.

 

בחירה טובה ליאור.

מאחל לך בהצלחה.

הלאון של החבר שדיברתי עליה קודם נמכרה לפני שבועיים :roll: (בערך 5K מעל המחירון).

 

אגב, צפה לירידת ערך חזקה בכל שנה (כ-10K לשנה!) למה? כי לוי יצחק חי בסרט.

 

אמיר.

פורסם

CASPER BMW

 

לארץ נכנסו 22 רכבי לאון-4, רק כדגם 2002.

לפני שנה כשקניתי, המספר עמד על 18

אני יודע לפחות על אחת שהשנה "נפלה מצוק" כדברי מוטי כך ש 15-17 כלים זה מה שנשאר.

 

לדעתי, יותר מחצי מהן עברו התעללות\חטפו נכות בשילדה\שודרגו קשות (אל תמחק את המיותר)

די קשה למצוא רכב נקי ושלם, אבל עם קצת רצון, ועם נכונות לשלם קצת מעל המחירון תמצא כלי כזה, אני מצאתי כלי עם פחות מ50K סטנדרטי לחלוטין ושמור בקפידה

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

חשוב:

  • (בצריכה של 1:9 אני מוציא 500 ₪ על דלק בחודש).

 

!

אתה חייב לגלות לי את הסוד שלך, אני נוהג על הונדה סיויק שנת 93 אוטמט עם צריכת דלק די דומה לשלך (אני חושב) .

יוצא לי 700 שקל בחודש, אני תלמיד עדיין בתיכון זה טיפה מקשה עלי.


×
×
  • תוכן חדש...