Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם וכאשר אני אמצא רכב מתאים, אני אמכור את הראלי.

להגיד לך שלא כואב לי? כואב :cry:

השקעתי בה הרבה מאוד, אבל עכשיו אני מחפש רכב שדורש פחות השקעה.

כל סוף הוא התחלה חדשה.

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מיאטה 95 נכנסת לך יפה בתקציב.

כמו שגאנדי אמר, התקציב שלך נמוך מידיי בכדי לרכוש מיאטה 98 במצב טוב (או בכלל).

 

המיאטה לא עונה לך על שני קריטריונים:

 

-עלות הביטוח.

-אקוסטיקה טובה לאודיו.

 

אגב, יש עכשיו מיאטה למכירה שנת 95 ששווה בדיקה.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=186&FromYear=1995&UntilYear=1995&Hand=4&Auto=0&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

אשמח לענות על עוד שאלות הקשורות למיאטה.

 

 

בכל מקרה, בהצלחה!

פורסם

ליאור, אני מבין שסוף סוף עלתה לך התובנה שהראלי לא ממש מתאימה לך,

ואתה מחפש מכונית יותר איכותית ופחות ספרטנית על חשבון ההתנהגות, שכנראה כבר מעט פחות חשובה לך.

 

לפחות אתה לא משקר את עצמך :lol:.

אני מקווה שהבעלים החדש והמאושר יעיף ממנה את כל הדיסקוטק ויתחיל להינות ולנצל את מעלותיה כפי שצריך :wink:

(ואתה יודע שבלי קשר, אני מעריך את כל ההשקעה והפדנטיות שלך.)

 

 

חלופה טובה לדרישותך, כפי שכבר כתבו, 206GTI, 172.

או הספורטיביות מבית VAG, איכותיות ובניות טוב יותר וגם כוח לא חסר.

 

רז, אין סיכוי למצוא מיני קופר ב-60K, אני עוקב אחרי האוטו הזה כבר הרבה זמן.

תנסה יותר בכיוון של 80+.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

תסלחו לי שאני שואל את זה, אבל ממתי ה-172 נחשבת איכותית מבחינת הרכבה וחומרים?

לפי מה שאני יודע, זה החיסרון העיקרי ברכב הזה, כנ"ל לגבי ה-206. וזה לא תואם את הדרישה הראשונה של פותח השרשור.

תקנו אותי אם אני טועה...

פורסם

אתה צודק, אכן הן לא נחשבות איכותיות מבחינת הרכבה וחומרים.

 

אבל בהשוואה לראלי, ההגשה שם יותר עשירה ומלאה, מה שאולי שמחפש פותח השרשור.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אני די בטוח ש60K-70K יכולים לקרב אותך מאוד לאיזה אלפא (אולי אפילו ספיידר)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

חשוב:

  • לא יקר מדי לאחזקה, שזה קשור גם לאמינות ולצריכת דלק - שיהיה אפשר להחזיק אותו ב-2500-3000 ש"ח לחודש כולל דלק, טיפולים, ביטוח וכו' (בצריכה של 1:9 אני מוציא 500 ₪ על דלק בחודש).

 

 

אני די בטוח ש60K-70K יכולים לקרב אותך מאוד לאיזה אלפא (אולי אפילו ספיידר)

 

:shock:

 

:roll:

פורסם

מר DJ SHADOW היקר.

היתה לך פעם אלפא?

אתה מכיר את עלויות האחזקה של?

ומה לגבי ביטוח?

ומה לגבי זה שהאלפא היא המון אוטו בלא הרבה כסף?

גם אם 1000 ש"ח דלק (בהגזמה) ועוד 1000 ש"ח ביטוח וטסט עדיין נשאר די הרבה כסף (לאחר ישור הקו שלו תקציב נפרד)

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

את הדלק, הביטוח והטסט תעזוב כרגע. (שגם ככה אני בטוח שלא זולים)

אחזקה זה גם אומר חלקים.

 

לאלפא ספיידר כל חלק יקר בטירוף, ועדיין לא דיברנו על איך תשיג אחד.

 

אתה לא יכול להשוות אחזקה של 106\מיאטה\גולף לאחזקה של אלפא ספיידר!

ליגה אחרת לגמרי.

פורסם

ליאור תפור עליך אודי A3 1.8T או גולף GTI.

תן למישהו אחר להנות מהראלי ושיעורר אותה למה שהיא יכולה באמת :wink: .

 

אם הייתי במצבך (האמת שהייתי תקופה מאוד קצרה) הייתי הולך על פיאט קופה אבל כנראה שיאכלו אותי עכשיו על זה (אמינות, דלק וחלפים- לא ממש קלעתי לבקשות שלך..).

אולי אלפא GTV TWIN SPARK - מנוע 2 ליטר בלי טורבו - דגם לא בעייתי לפי מיטב ידעתי... אומנם לא מהיר במיוחד אבל להחזיק כזאת אלפא זאת כבר חוויה לדעתי.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אתה צודק, אכן הן לא נחשבות איכותיות מבחינת הרכבה וחומרים.

 

אבל בהשוואה לראלי, ההגשה שם יותר עשירה ומלאה, מה שאולי שמחפש פותח השרשור.

 

הוא יקבל הרגשה כללית עשירה ומלאה יותר מכל רכב משנתון חדש יותר מהראלי שיש לו כרגע.

לדעתי, לפי הדרישות של הבחור הכי מתאים לו רכב מקונצרן VAG, או איזו איטלקיה...

פורסם
תמיד בשרשורים האלו שוכחים את המיני קופר ?

 

צודק,אבל לך תשיג אחת

קופר ידנת מחירון לשנתון 2002 הוא 65

נימכרות כמו שאמרו לפי מעל המחירון

אי לכך ובהתאם לזאת-חורגת מהתקציב

 

מה גם שהיא יקרה לאחזקה.

פורסם

אלפא 156 ידנית, בתקציב.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

הנה מה שהציעו לי עד כה, וזה לא מעט (תגידו אם יש לכם עוד רעיונות).

 

Honda Civic Type R (שנה 02)

Subaru Impreza GT סטנדרטית

Mazda Miata (שנים 95-96)

Peugeot 206GTI

Peugeot 306 S16

Peugeot 306 GTI6

Fiat Coupe

Audi A3 1.8T

Golf GTI

Golf VR6

Polo GTI

Seat Leon

Seat Ibiza 1.8T

Mini Copper S (שנה 02)

Opel Astra GSI

Rover MGF

Rover VVC

Alfa 156

Alfa Spider

Alfa GTV Twin Spark

 

אני אמקד קצת את החיפוש:

1. בתחום של עלות דלק אני מוכן להתפשר (אני לא נוסע הרבה) כל עוד הביטוח והחלפים לא ישחטו אותי.

2. אני לא מוכן להתפשר על כוח - אני רוצה רכב שירגיש חזק משמעותית מהראלי. אני חושב שזה פוסל את המיאטה דור ראשון, ואת ה-206GTI, לא? אני משער שעוד כמה רכבים...

3. כמו שציינתי, אני מחפש רכב שנראה מודרני ונאה מבחינת עיצוב פנים, לא מיושן וזול. לדעתי גם זה פוסל כמה רכבים מהרשימה?

- - -------[Fireball]------ - -


×
×
  • תוכן חדש...