Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום (האא כבר שבת) אז אתמול התחלתי את השיכפול של חלק מהדלת ע"י פיבר

וכבר שמתי 4 שכבות של סיבי פיבר מוספגים בפוליאסטר מואץ אשר הוספתי לכל כוס פלסטיק 3-6 טיפות מקשה וכבר כמה שעות עברו ועדיין כל הבנייה מטפטפת ולא ממש "רוצה" להיתייבש..

האם זה אמור לקחת 24 שעות + או ששמתי קצת מדיי מקשה? פשוט תחילה שמתי לפי המדריך המקוצר של סלבה 3/4 פקק מקשה ל -3/4 כוס פלסטיק עם פוליאסטר וזה הפך לג'לי תוך 3 דקות בערך.. אז הורדתי את כמו המקשה למינימום.

 

 

בבקשה תגידו לי מה ניתן לעשות בנידון?

 

תודה מראש

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
היום (האא כבר שבת) אז אתמול התחלתי את השיכפול של חלק מהדלת ע"י פיבר

וכבר שמתי 4 שכבות של סיבי פיבר מוספגים בפוליאסטר מואץ אשר הוספתי לכל כוס פלסטיק 3-6 טיפות מקשה וכבר כמה שעות עברו ועדיין כל הבנייה מטפטפת ולא ממש "רוצה" להיתייבש..

האם זה אמור לקחת 24 שעות + או ששמתי קצת מדיי מקשה? פשוט תחילה שמתי לפי המדריך המקוצר של סלבה 3/4 פקק מקשה ל -3/4 כוס פלסטיק עם פוליאסטר וזה הפך לג'לי תוך 3 דקות בערך.. אז הורדתי את כמו המקשה למינימום.

 

 

בבקשה תגידו לי מה ניתן לעשות בנידון?

 

תודה מראש

מנואל.

מנואל השאלה אם יש מספיק מאיץ בפוליסטר שרכשתה מה הצבע של הפוליסטר האם הוא צהבהב חזק או חלש מאוד למה לפעמים הפוליסטר מגיע לא מואץ מספיק .

ושאלה נוספת באיזה טמפרטורה אתה עובד למה הקור מאריך את זמן היבוש

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם

3-6 טיפות מקשה זה ללא ספק מעט מידי מקשה.

3/4 פקק זה אכן יותר מידי מקשה.

נסה לשים משהו באיזור הרבע פקק ותראה כמה זמן לוקח לתמיסה להתקשות ... תעשה ניסוי לראות שזה אכן מתקשה לפני שאתה עובד.

בהצלחה.

 

נ.ב - אני לא ממליץ לעבוד עם כוסות פלסטיק. לפעמים הפוליאסטר תוקף אותם , וממיס אותם , הם גם לא יציבות ולא נח לעבוד איתם , אני ממליץ לעבוד עם קופסאות שימורים ריקות. הכי נח לטעמי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תנסה לכוון על זה תנור חימום על מנת לזרז את תהליך ההתקשות.

וכמו שעופר דותן אמר לך אם אצלך 3/4 פקק יותר מדי בשבילך אז תנסה לשים טיפה פחות מקשה לתוך הפקק.

תהליך ההתקשות מאוד תלוי בסביבת העבודה שלך ובמזג האוויר השורר(טמ"פ) בחוץ.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הבנתי תודה רבה

היום כבר זרקתי את אשר התחלתי! שמתי ממש מעט מקשה הכל נזל הלילה..

אכן עדיף ללמוד קודם את החומר ועדיף להכין מקום עם חימום [=

אבל אני החלטתי אני יותר לא מכניס את החומר הזה הביתה ועדיף לעבוד רק בחוץ בשמש (כל הבית הפך מצופה פוליאסטר!)

 

 

הייתי מאוד שמח אם מישו היה אומר לי כמה טיפות יש צורך לשים ב- 100 גר' או מיליליטר פוליאסטר

או איך בדיוק אני ידע כמה לשים נגיד לפי פקק של קוקה קולה? פשוט הפקק של המקשה הוא פקק עם פתח לטיפות אז לא רואים עליו כמה זה חצי וכמה זה רבע..

 

האא ותוך כמה זמן בערך צריך להיתקשות שיכבה אחת של פיבר? 3 שעות? 24 שעות? חצי שעה? פשוט ראיתי שהמון אנשים אומרים תשובות שונות.

 

תודה רבה לעונים.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אני משתמש בין 40-50 טיפות לכוס פלסטיק לפי דעתי זה יוצא הכי טוב, מתקשה מהר יותר וגם יוצא חזק יותר. אולי אתה מישתמש בפוליאסטר של חברה שונה מישלי ולכן הכמות כל המקשה תהייה גם שונה.

הפוליאסטר מתחיל להיתקשות מייד אחרי שמוסיפים לו מקשה, אני מורח אותו יחסית מהר ואחרי 24 שעות זה מוכן במזג אויר כמו היום. מומלץ ליבש את הפוליאסטר בשמש משום שהיא חודרת אותו ואת הסיבים של הפיבר ומחממת אותם מבפנים וכך היבוש הוא מהיר יותר.

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

מנואל, נראה לי שדבר כזה לא עושים לפי מדריכים, אין מה לעשות צריך מישהו שהתעסק עם זה.

יש מישהו באיזור הדרום שיש לו ניסיון ומוכן ללמד איך עובדים עם פיבר?

פורסם
אני משתמש בין 40-50 טיפות לכוס פלסטיק לפי דעתי זה יוצא הכי טוב, מתקשה מהר יותר וגם יוצא חזק יותר. אולי אתה מישתמש בפוליאסטר של חברה שונה מישלי ולכן הכמות כל המקשה תהייה גם שונה.

הפוליאסטר מתחיל להיתקשות מייד אחרי שמוסיפים לו מקשה, אני מורח אותו יחסית מהר ואחרי 24 שעות זה מוכן במזג אויר כמו היום. מומלץ ליבש את הפוליאסטר בשמש משום שהיא חודרת אותו ואת הסיבים של הפיבר ומחממת אותם מבפנים וכך היבוש הוא מהיר יותר.

 

40-50 טיפות? :shock: עכשיו אני מבין למה כלום לא היתקשה לי..

מזל זרקתי הכל!

נתחיל מהתחלה לא נורא :evil: אני ממש בעצבים בגלל שעבדתי עם מסכה על הפנים כל כך הרבה זמן (עד עכשיו כועב לי האף.. עדיף לעבוד בחוץ בשמש ללא מסכה באוויר הצח :-P ) ועכשיו צריך להתחיל זאת שוב.

 

אגב את החומר קניתי מקידרון לפי יעוץ של סלבה שלנו.. [=

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ברמת העיקרון לא מומלץ ליבש את הפוליאסטר עם אמצעי חימום כל שהוא. תעשה ניסוי ותלמד כמה מקשה בדיוק צריך לשים . בגדול תנסה לשים משהו כמו חצי פקק קוקה קולה עבור פחית שימורים ותראה מה התוצאה.

לגבי חימום בשמש או בתנור - לא מומלץ משום שהחימום גורם לשינוי נפח הפוליאסטר כאשר השכבה החיצונית תשנה יותר מהפנימית (כי היא מתחממת יותר ) מה שגורם לשכבות להתקשות בצורה שונה דבר שגורם לשתי תופעות לא רצויות - עיוות בצורה הכללית של היציקה והיתכנות להיפרדות של שכבות הפיבר.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
ברמת העיקרון לא מומלץ ליבש את הפוליאסטר עם אמצעי חימום כל שהוא. תעשה ניסוי ותלמד כמה מקשה בדיוק צריך לשים . בגדול תנסה לשים משהו כמו חצי פקק קוקה קולה עבור פחית שימורים ותראה מה התוצאה.

לגבי חימום בשמש או בתנור - לא מומלץ משום שהחימום גורם לשינוי נפח הפוליאסטר כאשר השכבה החיצונית תשנה יותר מהפנימית (כי היא מתחממת יותר ) מה שגורם לשכבות להתקשות בצורה שונה דבר שגורם לשתי תופעות לא רצויות - עיוות בצורה הכללית של היציקה והיתכנות להיפרדות של שכבות הפיבר.

 

חצי פקק קולה לפחית שימורים של 550 גר' נכון? של כל האפונה מלפפונים וכדומה?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

זה בגדול . כמו שנאמר כאן ובצדק ההתקשות מאוד מושפעת מהסביבה ומכמות המאיץ שאיתו בא הפוליאסטר מלכתחילה לכן חשוב כאן הבדיקה.

בגדול תנסה לשים חצי פקק על קופסת שימורים סטנדרטית שמלאה בין חצי לשלושת רבעי הקופסה.

וחשוב , מאוד חשוב (יותר חשוב ממה שאנשים חושבים) זה לערבב היטב את הפוליאסטר. זה נשמע ברור מאליו אבל חשוב להקפיד על ערבוב מושקע ואיכותי ..

בהצלחה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
זה בגדול . כמו שנאמר כאן ובצדק ההתקשות מאוד מושפעת מהסביבה ומכמות המאיץ שאיתו בא הפוליאסטר מלכתחילה לכן חשוב כאן הבדיקה.

בגדול תנסה לשים חצי פקק על קופסת שימורים סטנדרטית שמלאה בין חצי לשלושת רבעי הקופסה.

וחשוב , מאוד חשוב (יותר חשוב ממה שאנשים חושבים) זה לערבב היטב את הפוליאסטר. זה נשמע ברור מאליו אבל חשוב להקפיד על ערבוב מושקע ואיכותי ..

בהצלחה.

 

השקעתי מאוד מאוד על הערבוב [= נורא חבל שלא היה מספיק מקשה בכוס כדי שהערבוב ישתלם חח

אני יעשה את הניסוי תוך כמה זמן בערך צריך להתחיל להתקשות הפוליאסטר (עד למצב ג'לי בערך)?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בערך 10-30דקות עד שהוא מתחיל להיות גלי. אבל כמובן שאין פה תשובה מדוייקת משום שזה פונקציה שתלויה בכמות המאיץ , כמות המקשה , מזג אוויר וכו

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני לא מבין אתה לא הולך לפי כמויות מדודות ??

על כל 500 גרם פוליאסטר צריך 10 מ"ל מקשה ו 10 טיפות מאיץ

זמן הפיכה לגלי 5-7 דקות לפי מדידה שלי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

במידה ויש הוראות מדויקות לגבי מינונים - הכי טוב.

לא תמיד יש מינונים, והיות וכל פוליאסטר מתנהג אחרת (בגלל כמויות מאיץ שונות) הכי טוב זה בשביל מי שאין לו ניסיון פשווט לעשות בדיקה כמו שדובר כאן.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

×
×
  • תוכן חדש...