Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לא אם אפשר לחסוך אני חודש הבא בתאילנד(זה לא שאני יטוס במיוחד) ולא ניראה לי שהתאילנדים יכולים להרשות לעצמם מורל במחיר של הארץ(15000 באט) אז הגיוני שמתאימים את המחיר לארץ שבא הוא נימכר

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

פורסם
יש מצב שאתה מסדר לי את אותו סט באותו מחיר?(אם כן צור איתי קשר בפרטי)

ודרך אגב המחירים של מורל בחו"ל (כגון תאילנד ) יותר זולים מהארץ?

א.הנה דוגמא למה לא עושים.

 

ב.אל תדאג המחיר שאני מקבל על סט כזה הוא הרבה הרבה הרבה יותר נמוך משלך.

צוחק מי שצוחק אחרון(בכלל מורל דוטק זה קקה אז מה אכפת לי).

פורסם

ב.אל תדאג המחיר שאני מקבל על סט כזה הוא הרבה הרבה הרבה יותר נמוך משלך.

צוחק מי שצוחק אחרון(בכלל מורל דוטק זה קקה אז מה אכפת לי).

אני מבין שלא בא לך להפסיק נכון? כולם מפרגנים פה חוץ מהאדון corwin שהוא גם כן חכם גדול. אם אתה כזה תותח אולי במקום דיבורים דיבורים תבצע במעשים? לא צריך את התגובות שלך בנושאים שלי עם כל הכבוד אלייך אתה רק גורם לויכוחים ורק ביקורתי. יש לך בעיה עם הדוטק? תשמור את זה לעצמך. אני מבסוט עם הקניה וגם אם תקנה את אותו הסט (למרות שהוא זבל סיני על הפנים שווה שקל וחצי בלחץ) ב-20 ש"ח אני עדיין יהיה מבסוט.למה? כי אני לא מתייחס לאנשים כמוך.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
תתחדש קיבלת ממש אחלה מחיר MT-22 עם דוטק החדש וכל זה ב 1300!! שיחקת אותה

הקומפוננט דומה יותר להייבריד, מאוד מפורט ,

1,300 זה מחיר טוב לסט מצויין.

תתחדש, מידן.

ZZR

פורסם

שומאכר,

 

אכן רכשת אחלה סט, באחלה של מחיר. תתחדש. לא חובה להתייחס לכל מה שנכתב בפורום...

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...