Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה זה הולך: לפני יומיים קניתי סט קומפוננט של מורל הנקרא דוטק "5.25(לא ממש חשוב אבל רשמתי את המידה בכל זאת). עד פה הכל תקין. העיניין הוא שקניתי אותו דרך חבר של אבא שלי שהוא מכיר חנות כלשהי שמביאה לי אותו במחיר שהם קונים אותו. עכשיו אני דרשתי ממנו להביא לי את הטויטרים MT22 והוא אכן הביא לי אותם, ובאותה חנות טענו שהסט הוא סט חדש הנקרא דוטק אוביישן,ולכן הוא טיפה יקר(1300 כולל החלפת הטויטרים). האומנם שהוא הביא לי את הסט(חבר של אבא שלי) היה רשום על האריזה של מורל "דוטק אוביישן" באנגלית כמובן, ובפנים המידבאסים היו בסגנון של הדוטק הישנים כביכול, הטויטרים MT22 והקרוסים כמו של דגם ההייבריד אוביישן!(בצורת חצי ירח)

עכשיו לשאלה שלי- האם מורל באמת הוציאו דגם חדש של הדוטק או שפשוט הם שמו לי קרוסים של ההייבריד אוביישן?? כי אפילו על האריזה שהיא של מורל רשום "דוטק אוביישן" וחבר של אבא שלי לא ישקר לי בקשר לזה -כי לו לא ישקרו בחנות והם אומרים שהסט חדש חדש ממורל. האם באמת יצא סט כזה שהוא חדש?

 

תודה לאלו שיוכלו לענות לי.

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הכי פשוט היה להיכנס לאתר שלהם וליראות

 

http://www.morelhifi.com/products/mob_2way_dotech_ovation.html

 

אני מקווה שמורל פתחו דרך חדש לשפר את דוטק ואת פולס שלהם שאם משווים אותם להיבריד חושבים על מה לעזאזעל הם חשבו שהם עשו את דוטק והפולס...

*** פששש גל אתה מהיר ועצבני יייא ריגאר

פורסם

אכן סט מחודש ומשופר... רמה יותר גבוהה מהדוטק הישן קפיצה לכיוון ההיבריד.

שמעתי ואהבתי.

בקרוב אצלי

:)

פורסם
שומאכר

1300 זה המחיר שקיבלתה אותם או זה המחיר של צרכן רגיל?

1300 זה המחיר שהחנות שם מקבלת את הסט, וחבר של אבא שלי עשה לי במחיר הזה. לצרכן זה יעלה יותר אני מאמין.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
1300 זה המחיר שהחנות שם מקבלת את הסט, וחבר של אבא שלי עשה לי במחיר הזה. לצרכן זה יעלה יותר אני מאמין.

אני הייתי אומר לחבר של אבא שלך לא להתקרב לחנות שלי יותר אחרי שאתה מפרסם את המחיר ככה באינטרנט.

לא עושים דברים כאלה!

פורסם
אני הייתי אומר לחבר של אבא שלך לא להתקרב לחנות שלי יותר אחרי שאתה מפרסם את המחיר ככה באינטרנט.

לא עושים דברים כאלה!

למה מה הוא את השם שלו או איזה חנות הוא רק אמר את המחיר:roll:

 

זה לא סוף העולם

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
אני הייתי אומר לחבר של אבא שלך לא להתקרב לחנות שלי יותר אחרי שאתה מפרסם את המחיר ככה באינטרנט.

לא עושים דברים כאלה!

למה אתה חייב להפוך את הנושא שלי לויכוח וביקורת? אני שאלתי שאלה-יכלת לענות עליה במקום לכתוב כאן סתם שטויות ולעלות את מונה ההודעות שלך. אולי כואב לך שהבאתי במחיר הזה קומפוננט כזה? אולי.

חוץ מזה שלא רשמתי שמות חוץ משלי. אז אתה יכול להרגע.

ואם אתה כבר כאן אז במקום לכתוב שטויות אולי תגיב בהתאם לנושא.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש מצב שאתה מסדר לי את אותו סט באותו מחיר?(אם כן צור איתי קשר בפרטי)

ודרך אגב המחירים של מורל בחו"ל (כגון תאילנד ) יותר זולים מהארץ?

HU: Premier 860MP AMP1: LANZAR 2000D

AMP2: LANZAR HTG434 REAR: PIONEER TSA6991S

FRONT: FOCAL K2P SUB: 2PIONEER 306C

פורסם

MAHAL.

 

 

מורל מיוצרים בארץ, לא מספיק שזה כבר זול בצורה משמעותית מול כל מדינה אחרת, גם פה אתה מחפש קיצורי דרך?

 

מה יהיה הסוף...

 

 

ניר

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...