Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום בדקתי פיאטה שנת 84 שהיתי מעוניין לקנות.

 

להלן הממצאים שלי:

 

* אין שמן במנוע

* רצועת טיימינג יבשה , סדוקה חסרות שיניים.

* הזעות במכסה שסתומים, סימני RTV לכל אורך ההיקף , הההזעה מגיעה עד הפלאגים.

* הזעות שמן באיזור הציריות ( אני חושב שאלו הציריות) מוטות ההינע היותאים מהגיר לגלגל.

*צינורות מים ממיכל העיבוי למנוע יבשים ומקופלים

*בעיות חשמל - מאותתים לא תקינים

חיווי אורות בלוח שעונים לא תקין

נורת לחץ שמן עובדת קבוע וברגע שלוחצים על הבלמים מתחילה לעבוד נורת המצבר במקום .

* גומיות חלונות קדמיים יבשות

* סימני חלודה מתחת לצבע סביב החלונות האחוריים ודלת תא המטען.

*תומך דלת תא מטען לא תקין ( נעזרים במקל מטאטא).

* חורים של חלודה מתחת לתא המטען בפינות.

הרכב כרגע ללא טסט ( 3 חודשים) .

 

בעל הרכב טוען כי לפני 3 חודשים הוחלף מצבר ( 12/05 מוטבע עליו) , הוחלפו הבלמים כולל בלם היד. קלאץ' חדש , תושבות של הצירי הגלגל הוחלפו בחדשות ( מוטות אלכסוניים מחזית הרכב לציר הגלגל) הוחלף שמן במערכת ההיגוי ומוט ההיגוי.

 

השאלה שלי היא : האם ניתן לפתור את הבעיות הנ"ל בטיפול גדול - שמנים ,פילטרים, כוון שסתומים הח' רצועת טיימינג ואטם מכסה שסתומים...

כמה עלול לעלות טיפול כזה לאוטו ?

האם כדאי להכנס להרפתקאה הזו?

יש המלצות למוסך אמין וזול באיזור המרכז?

האם מחיר של 3000 ( אחרי טסט) נשמע לכם סביר עבור הרכב?

 

הרכב הנ"ל אמור לשמש אותי ככלי תחבורה עיקרי לשנה הקרובה ( ק"מ צפוי פחות מ10000) ונכון לעכשיו איני מעוניין בהוצאות שוטפות רבות . בעוד כמה שנים מתוכנן פרוייקט שיפוץ מקיף לרכב שיהוך אותו לרכב אספנות.

 

 

איני מבין גדול ברכבים ( כפי שכבר הבנתם מהשפה המקצועית שלי) , אבל בעל ידע מכונאי ( מתחום האופנועים) .

התכנון שלי הוא לעשות יישור קו במוסך ולטפל שותף בעצמי.

 

מצ"ב בזה מס תמונות שצילמתי .

 

 

תודה לכל המגיבים.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

אפשר לתקן הכל . אבל לי זה נשמע כמו אוברול כללי למנוע ולמערכת קירור .ואם לא עכשיו אז ממש בקרוב כלומר ב500 קילומטר הבאים .

בכל אופן הוצאה מיותרת , לא שווה להיכנס לזה חבל על הבריאות .

במחיר הזה אני בטוח שאפשר למצוא משהו יותר סביר לא חסר .

פורסם

יש המון פיאסטות משנת 84. הייתי ממליץ למצוא אחת עם שמן במנוע

 

או לחלופין שימסור לך אותה בחינם. 3,000 ש"ח??!?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אפשר לתקן הכל . אבל לי זה נשמע כמו אוברול כללי למנוע ולמערכת קירור .ואם לא עכשיו אז ממש בקרוב כלומר ב500 קילומטר הבאים .

בכל אופן הוצאה מיותרת , לא שווה להיכנס לזה חבל על הבריאות .

במחיר הזה אני בטוח שאפשר למצוא משהו יותר סביר לא חסר .

מדובר בהזעות קלות ולא בנזילות.

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
מדובר בהזעות קלות ולא בנזילות.
תראה

אין שמן במנוע = אוכל שמן

רצועת טיימינג חסר שיניים = אין לי מושג איך הוא נוסע אבל צריך להחליף

מנורת לחץ שמן דלוקה = חוסר שמן \ סיכוי יותר מסביר שיש נזק בלתי הפיך למנוע

צינורות קירוריבשים = להחליף את כל הצינורות וסביר להניח שאם כבר התחלת עם זה אתה תמשיך לכל מערכת הקירור .

וזה בלי להוסיף ציריות , חשמל בקיצור כל המערכות של האוטו .

נשמע שהאוטו הזה חי על זמן שאול.

 

אם אתה חושב ששווה לך להיכנס לזה שיהיה לבריאות ובהצלחה מכל הלב ביקשת עצה אז קיבלת.

פורסם

אני מציע לא לגעת,לפי תאור המצב, ברכב הזה לא נסעו בשוטף המון זמן, דרוש טיפול גדול מקיף,אין טסט....ועוד..זה בור בלי תחתית,כל יומיים יצוץ לך משהו אחר.

פיאסטה זה רכב אמין אך כל עוד הוא מטופל.

הרפתקאה כמו שאתה אומר.

 

אני מציע בסכום הנ"ל ,לחפש סובארו משנתונים 82-84, תמצא אחת שמורה, היא תיסע לך שנים רבות עם מעט הוצאות.

 

זאת בכל אופן דעתי.

 

בעבר היו לי שנת 82 1300 גיר רגיל ואח"כ שנת 84 אוטומאטית 1300, אני יכול רק לשבח ,אמינות מוחלטת.

פורסם

אני די נעול על הפיאסטה ( משהו ברכב הזה קוסם לי :-D ) .

 

 

יש עוד נקודות רגישות באוטו שמצריכות עירנות???

 

אני יודע שמדובר ברכבים בני +- 20 , אבל אפשר למצוא במצב טוב . אני פשוט לא כ"כ יודע למה לשים לב ובודק כל מה שאפשר.

 

כמו כן אשמח להמלצות על מוסכים וחנויות חלפים באיזור המרכז.

 

תודה על התגובות

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

שתי שאלות נוספות ברשותכם,

 

 

היכן ניתן לראות נתונים של ה 1100?

 

האם יש למישהו ספר רכב או לחילופין קישור לאתר ממנו ניתן להוריד ספר רכב ?

 

בתודה

W

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם

שלום.

 

אתם תותחים ומה? הבחור לא מיתמצע ואומר שהוא לא כול כך מבין ,אז לבחור ניתן להסביר את הכול. אבל לכול העונים התחרפנתם או מה?

 

רצועת טיימינג יבשה , סדוקה חסרות שיניים כותב הבחור שמעונין לרכוש

שימו לב לתשובה ממש תותח "אין שמן במנוע = אוכל שמן

רצועת טיימינג חסר שיניים = אין לי מושג איך הוא נוסע אבל צריך להחליף

מנורת לחץ שמן דלוקה = חוסר שמן \ סיכוי יותר מסביר שיש נזק בלתי הפיך למנוע "

תקשיב טוב בחור אתה לא מבין כלום ולא מיתמצע!!! מילא הבחור ששואל לא מבין ואומר ואתה קם ומתיימר ליעץ לא עצות אחיטופל? אני לא יודע אם אתה לא מיתמצע פחות ממנו.

א] איין רצועת טימיניג בפיאסטה 84 וכונת הבחור היא בטח לרצועת אביזרים.

ב] אולי יש נזילה והוא גם מציין אז איך אתה קובע שהלך המנוע? גאון.

ג] ממתי מנורת לחץ שמן קובעת או מודיעה על גובה שמן? המנורה מצביעה על לחץ שמן!!!

בקיצור חברה אים לא יודעים שותקים ולא מזיי -----ם בשכל פשוט חרם על הבחור.

לדעתי יתכן מאוד שהפיאסטה במצב סביר ואולי כן כדאי לבדוק אפשרות רכישה.

אני מציעה לבחור לקחת את הרכב למכונאי שיגיד את דעתו על הרכב לפני שפוסלים על הסף.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

 

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

"רצועת הטיימינג " בפיאסטה הנל היא פנימית והיא מסוג שרשרת כדי להחליף אותה עליך לקנות קיט כולל גלגלי שיניים ומותחן מחזיר שמן אטם ונראה לי שגם מכסה טיימינג (הם נאכלים מהשרשרת) עלות 1000 שח לערך ,העבודה היא קשה מחייבת הרמת המנוע בזוית ראדיקאלית כאשר כל התושבות משוחררות או לחילופין הוצאת מנוע שזה נראה לי הקייס כאן וזה רק הטיימינג.

סביר להניח שיש הצטברות של בוצה באגן השמן ,החלפת מחזיר שמן אחורי פקקי מים בבלוק ,מנוע בחוץ לא תחליף קלאץ'? הראשים נוטים להסדק בין תושבות השסתומים (ראש ברזל)

אתה עדיין מעוניין?

יגאל

פורסם
"רצועת הטיימינג " בפיאסטה הנל היא פנימית והיא מסוג שרשרת כדי להחליף אותה עליך לקנות קיט כולל גלגלי שיניים ומותחן מחזיר שמן אטם ונראה לי שגם מכסה טיימינג (הם נאכלים מהשרשרת) עלות 1000 שח לערך ,העבודה היא קשה מחייבת הרמת המנוע בזוית ראדיקאלית כאשר כל התושבות משוחררות או לחילופין הוצאת מנוע שזה נראה לי הקייס כאן וזה רק הטיימינג.

סביר להניח שיש הצטברות של בוצה באגן השמן ,החלפת מחזיר שמן אחורי פקקי מים בבלוק ,מנוע בחוץ לא תחליף קלאץ'? הראשים נוטים להסדק בין תושבות השסתומים (ראש ברזל)

אתה עדיין מעוניין?

יגאל

שלום.

תגיד לי גם אתה באותה רשימה של הקשקשנים?

קראתה מה הוא כתב "רצועת טיימינג יבשה , סדוקה חסרות שיניים".

איזה שרשרת ואיזה בטיח?

חוץ מיזה בפיאסטה לא מחלפים גלגלי שינים ולא קים קיט, מחלפים שרשרת וכרית גומי+ אתם מיכסה טימינג ואם לא איכפת לך מפרקים קרטר והסיפור לא כול כך מסובך אז בשביל מה לבלבל את המוח.

למה לעשות שחור ?

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כוונתי היא רק לעזור, אם הבנתי נכון ,אני מקוה שכן, הבנאדם צריך את הרכב לשימוש יומיומי

כשהוא כותב רצועת טיימינג בפיאסטה (רצועה =גומי) אני מבין שהבחור קצת לא יודע למה הוא נכנס

אין שמן במנוע ,נורה דולקת אני לא רואה איך האוטו הזה יעבור טסט בלי השקעה של 2500 רק חלפים ועבודות חוץ ,הוא יניע וישמע את הרעש של השרשרת ויחשוב שזה רק כיוון שסתומים

הכוונה ,יש עוד דגים בים ,למה לקנות בחנות הראשונה

אם הוא היה כותב יישור קו או פרויקט אני בעד אבל המרחק מכאן להעלות את האוטו על הכביש

יגאל

פורסם

בני , תודה על התגובה שבהחלט מאירה את כל הסיפור באור שונה .

 

ברשותך אשאל מהי אותה רצועת אביזרים שציינת ?

 

* הרצועה אליה התכוונתי עוברת דרך 3 גלגלים מחוץ למנוע וממוקמת בצד ימין ( כאשר מביטים קדימה)

 

 

תודה על התשובה

W

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
בני , תודה על התגובה שבהחלט מאירה את כל הסיפור באור שונה .

 

ברשותך אשאל מהי אותה רצועת אביזרים שציינת ?

 

* הרצועה אליה התכוונתי עוברת דרך 3 גלגלים מחוץ למנוע וממוקמת בצד ימין ( כאשר מביטים קדימה)

 

 

תודה על התשובה

W

שלום.

זו הרצועה שמפעילה את משאבת המים והאלטרנטור ומקבלת את התנוע מהגלגל התחתון [גל-ארכובה]

רצועה חדשה עולה +- 40 ש"ח והרכבה עוד 50 ש"ח.

אם אתה מהאזור שלי [ראשל"צ] אתה מוזמן לבו אלי אים הרכב ואני אבדוק אותו ואגיד לך את דעתי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מצ"ב תמונות של הרכב .

 

 

 

הרצועה,

צינורות המים המקופלים,

ההזעה על מכסה השסתומים.

ההזעה על הציריה ( אם קוראים לה כך)

תודה

W

מוקטןfiesta 016.jpg

מוקטןfiesta 015.jpg

nueyifiesta 013.jpg

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

×
×
  • תוכן חדש...