Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

106 ראלי דור שני, מזגן אלכס אורגינל.

 

1. הבנתי שבמקור הרכב הגיע לארץ עם מאוורר אחד, ואלכס הוסיפו מאוורר שני + פיקוד טיפש באמצעות ממסרים שפותח את המאוורר הנוסף במידה ופותחים מזגן. האם מישהו יכול לפרט כיצד המאווררים מחווטים במצב זה, וכיצד הפיקוד עליהם מתנהל? (כאשר חום המים עולה, כאשר סוגרים את הרכב והמאוורר עדיין ממשיך את פעולתו).

 

2. למיטב הבנתי, ברכבים אחרים שמגיעים עם מזגן מהמפעל, ישנן 2 וונטות שעובדות במקביל:

כאשר טמפ' המים גבוהה או כאשר מפעילים מזגן - 2 הוונטות עובדות בעוצמה נמוכה.

כאשר טמפ' המים גבוהה מאוד - 2 הוונטות עובדות בצורה גבוהה.

האם התצורה הזו יותר -או- פחות יעילה מהתצורה בסעיף 1, ועד כמה זה משמעותי?

(אולי יש לציין שמותקנים אצלי 2 מאווררים מקוריים, ולא מאוורר אחד מקורי ואחד "זול").

 

תודה לכל העוזרים.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ב106 XS דור שני עם מזגן מקורי מגיעים שתי מאווררים זהים. מאווררים באמת מפלצתיים יחסית ומקררים את הרדיאטור בשניות,הם נכבים אחרי 15 שניות של פעולה במהירות גבוהה,בגלל שהטמפרטורה כבר מספיקה לרדת.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

תודה דביל :-D

 

מה עדיף:

1. מאוורר נפרד למזגן ונפרד למנוע

-או-

2. זוג מאווררים שעובדים במקביל בעוצמה חלשה\חזקה.

 

ועד כמה זה משנה\משפיע?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

טוב, נסיון אחרון:

 

כמה בערך אמורה להעלות הקומבינה שתגרום ל-2 המאווררים לפעול במקביל?

(ממסרים, התקנה, זמן עבודה וכו').

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...