Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכבים אמריקאים יש מאחוריי הגלגלים הקדמיים חלק הנקרא סטבילייזר ,זה בורג ארוך בסביבות ה20 ס"מ

ועליו מולבשות 4 גומיות עגולות עם 4 שייבות וצינור חלול באמצע בסביבות 7 ס"מ מישהו יודע להסביר מה תפקידו והאם יש אותו רק מקדימה או גם מאחורה?

אני מקווה שתבינו את התיאור כי אין לי אפשרות להעלות תמונה של החלק אבל אני בטוח שמישהו יבין למה התכוונתי

תודה ויום טוב

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
אז אני מבין שיש את הסטבילייזר קיט רק בגלגלים הקדמיים נכון?

לא רק, יש מכוניות שיש גם מאחור (בנוסף לזה הקדמי).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום.

 

בכול המכוניות יש סטבילזר בעברית מוט מיצב מקדימה וברוב המכוניות יש גם מאחור .

לא רק שזה לא פטנט או שיטה אמרקאית ההפך האמרקאים תמיד היו מפגרים ואחרונים בטכנולוגיה מיתקדמת ברכב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הסטבילייזר(מוט מייצב בעיברית)אמנם מקטין את זוויות הגילגול אך פוגע במידת מה בנוחות הנסיעה.

היו לא מעט מכוניות ללא מוט מייצב-פיאט אונו וסקודה פייבוריט לדוגמא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ודייהו סופר-רייסר. :roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה זאת אומרת לא היה קיים (אני מדבר ספציפית על האונו)? לא מקדימה ולא מאחורה? האם יש בכך פגיעה בבטיחות הרכב? (אולי בגלל זה אנשים אומרים שהרכב לא יציב וכו'?)

ראיתי גם קיטים למכירה באיביי אני מניח שקיטים לאונו פופולרים כי אין לו בכלל מוט?

 

מענין...

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

TKAMIN, בעבר לא היה מוט כזה בשום רכב שהוא, כולל מרצדס ופרארי.

מוט כזה הוא רק חלק קטן בתכנון כולל של מתלים, ולכן לדעתי אין שום קשר בין התנהגות האונו

לבין קיומו או אי-קיומו של רכיב זה. אפשר לייצר אחיזה מדהימה או להפחית זוויות גלגול באלפי דרכים שונות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
היו לא מעט מכוניות ללא מוט מייצב-פיאט אונו וסקודה פייבוריט לדוגמא.

לפחות באונו שאני נתקלתי (שנת 94) היה מוט מייצב מקדימה (עיין בשירשור הזה אם אתה רוצה...)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עד שנת 90' לאונו לא היה מוט מייצב כלל,למעט דגם הטורבו.

משנת 90',בדגם שלאחר מתיחת הפנים רק ל 70SXIE היה מוט מייצב,ומשנת 94' לכל דגמי ה 1.4 היה מוט מייצב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
עד שנת 90' לאונו לא היה מוט מייצב כלל,למעט דגם הטורבו.

משנת 90',בדגם שלאחר מתיחת הפנים רק ל 70SXIE היה מוט מייצב,ומשנת 94' לכל דגמי ה 1.4 היה מוט מייצב.

אם היית מדייק בפרטים בהודעתך הראשונה - היתה נמנעת אי הנעימות מכלל משתמשי הפורום שנלחצו למשמע ההצרה בה אין בבייבי שלהם מוט מייצב.

 

להבא, דייק בדבריך.

 

תודה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כאשר מרכיבים את 2 הברגים עם הגומיות בצידיי המוט מייצב עצמו יש חשיבות לזויות הגלגלים או שההגה

 

חייב לעמוד ישר לגמריי?

 

כאשר מחזקים את האום של הסטבילייזר קיט עם ה4 גומיות בצדדים יש חשיבות עד כמה לחזק או מספיק

 

שהגומיות יתפסו חזק וזהו?

 

אני מקווה שהסברתי את עצמי מספיק ברור

 

ברכב שלי שבסימלון בצד ימין יש מוט מייצב גם מאחורה ,אז מה למעשה תפקיד המוט מייצב מאחורה?

הבנתי שמקדימה זה קשור לזוויות גלגול אבל מה תפקידו מאחורה?

אין כמו קמארו עצבנית

×
×
  • תוכן חדש...