Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולף GTI , 2.0 , V5 מה יותר כדאי מבחינת דלק ,אמינות, אבזור , נסיעה על הכביש ?

ואני מדבר על השנים 99 עד 2001 ...

אם יש פה אנשים שיש להם גולף אשמח אם תענו לי בנושא..

פורסם

אמינות - מנוע 2.0 ותיק וחלפיו זולים ונפוצים.

 

צריכת דלק - קנה 1.6 ידנית.

 

נוחות נסיעה - 1.6.

 

אבזור - V6 4MOTION.

 

בקיצור, אין גולף שהיא גם הכי חסכונית, גם הכי ספורטיבית, גם הכי נוחה וגם הכי מאובזרת.

 

עליך להחליט מה מבין הנ"ל באמת חשוב לך.

אם חסכוניות - יש רכבים חסכוניים בהרבה.

אם נוחות - יש רכבים נוחים בהרבה.

אם ספורטיביות - יש רכבים ספורטיביים בהרבה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

נוחות וצריכת דלק - אל תשים ג'נט 18 :-D

 

GTI - קשה מאוד מאוד למצוא אחת לא "שבורה" , עם ק"מ בשמיים. אני הרמתי ידיים אחרי שנה וחצי חיפושים והלכתי על ג'נריישן ידנית.

 

הפשרה הכי טובה לטעמי : 2.0 ברמת גימור ג'נריישן עם גיר ידני. אפשר גם להתפשר על 1.6 ידני.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ברשותי גולף 2.0 2002

ולסבי 2.0 2000

יש לי ניסיון רק עם אוטומט, למרות שכולם חושבים שהוא עגלה דווקא מתאפיין בזמינות כוח מעולה

ברשות חברי גולף V5 רכב יקר מבחינת ביטוחים ודלק

פורסם

אם אתה מחפש גם להנות קצת מהאוטו , ה20vt gti מהווה את הפשרה הכי טובה בין כל הדרישות

מניסיון של 75000קמ עם המנוע הנל באוטו אחר יותר כבד משמעותית (אודי a4) אפשר לשמור על צריכת דלק יפה מאוד בנסיעה מנהלתית שלא לוחצים, בגולף שהיא קלה יותר המצב בטוח אפילו יותר טוב

 

מה שלא יהיה תוציא מהמשוואה את הV5 ,מנוע כבד בעל ביצועים ירודים מאוד וצריכת דלק זוועתית(קצת מפתיע אבל יותר מהשש צילינדר והטורבו)

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

×
×
  • תוכן חדש...