Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,אז כאמור בזמנו פגעתי במדרכה עם הגלגל השמאלי :/ אאוץ',לא נעים.

מאז ברגע שלוקח פניות מהירות יחסית,אני מרגיש כאילו הגלגל השמאלי מושך טיפה לכיוון אחר מהגלגל הימני,ושעליי "לשחק" עם ההגה טיפה יותר כדי ליישר את המצב.

ניסיתי ליסוע במהירות 100 קמ"ש ,ההגה לא מושך לשום כיוון.

ניסיתי להאיץ כבד מהמקום בכביש ישר לחלוטין,גם ההגה לא מושך לשום מקום.

מצד שני,אני מרגיש שכל מכה קטנה במהירות טיפה גבוהה מורגשת דרך ההגה.

כמובן שבמידה והייתי יכול הייתי לוקח את הרכב למוסך באופן מיידי,העניין הוא שהרכב בידיי החל משעה 7 והלאה,ואין מוסכים שפועלים בשעות הללו.

לכל מי שיש מושג או נסיון עם מצב דומה אני נורא אשמח לשמוע את דעתכם.

תודה רבה!

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם

מכון פרונט או מוסך עם ליפט. ככל הנראה פגעת באחד מרכיבי מערכת ההגה.

יפה שעה קודם , לפני שתמצא את עצמך מפנה את ההגה לכיוון אחד, והעץ שבכיוון השני מתקדם אליך במהירות.

פורסם

תבדוק תפוחי פרונט +הגהתחזיק את אותו גלגל ותנסה לנדנד אתו ימינה שמאלה ותראה אם יש חופש או מכה .....

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
מכון פרונט או מוסך עם ליפט. ככל הנראה פגעת באחד מרכיבי מערכת ההגה.

יפה שעה קודם , לפני שתמצא את עצמך מפנה את ההגה לכיוון אחד, והעץ שבכיוון השני מתקדם אליך במהירות.

שמר,תגיד בבקשה.

מה העלויות? ואם רק לעשות כיוון פרונט תחילה ורק אחרי זה לתקן את הבעיות בהגה,האם זה יסדר באופן זמני את הבעיה?

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם
תקרב את הפרונט של האוטו אל מסך המחשב , ואעשה עבורך דיאגנוזה בשלט רחוק כולל הערכת עלויות מדוייקות.
זה כל כך קשה לתת פחות או יותר הערכת מחיר לכיוון פרונט? סך הכל אני לא רוצה שידפקו אותי במוסך זה הכל.

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

פורסם
איפה ראית שדיברתי על כיוון פרונט ?
מצטער חשבתי שדובר על מכון פורנט בהקשר של כייון פרונט.

האם עליי לשלם על בדיקה בלבד? ז"א שיגידו לי מה הבעיה בלבד,מה העלות המשוערת שעליי לשלם רק על הבדיקה?

תודה.

עושה טרור באשדוד עם קאוואליר 2001 צבע שמפניה :)

תפסיקו לקרוא לי קאוואליר,קוראים לי מקסים!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...