Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נורית לחץ השמן שלי החלה להידלק לאחרונה, ולעתים להבהב כאשר אני מוריד רגל מהגז, והיא נכבית כאשר הסל"ד עולה. בדקתי, ולא חסר שמן. מדובר בפיאט אונו 1995, 1.4 הזרקה. אני משתמש בשמן 10-40 חצי סינטטי של AC Delco. לא הבחנתי שסל"ד הסרק נמוך מדי.

 

האם הידלקות הנורה צריכה להדאיג? מה יכולות להיות הסיבות?

תודה

פורסם

כן צריך לדאוג.

לחץ שמן הוא ביחס ישר לסל"ד משאבה/מנוע. כמובן שתתן יותר גז יבנה יותר לחץ שמן. כנראה בדיוק באותה נק' שהנורה מספיקה לדלוק.

בסל"ד סרק לחץ שמן טיפה יותר נמוך אבל זה לא אומר שהנורה צריכה לדלוק. המצב שאצלך ברכב לא תקין.

 

מתי נעשה טיפול אחרון לרכב?

כמה זמן נמשכת התקלה?

בדוק נזילות מאזור משאבת שמן מנוע, החלף פילטר שמן אם לא הוחלף לאחרונה.

*ניחוש פרוע משאבת שמן לא תקינה.

פורסם

הניחוש הפרוע נשמע בכיוון.

יש לך בעיה בבנית לחץ שמן מה שיכול להעיד על נזילה (אבל אז היה חסר) או יותר לכיוון בעיה במשאבה.

שמן ומים נקיים?

כדאי מאוד ללכת לבדוק במוסך - תקלה שיכולה לגרום להרבה מאוד נזק...

 

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם

לא כדי להפחיד , אבל יש מצב שזהו איתות על סופו הקרוב של המנוע , מיסבי קראנק וכו'.

אם השמן המומלץ במקור הוא 20W-50 , כדאי לחזור להשתמש בו . יותר סמיך , וייבנה קצת יותר לחץ.

פורסם

לא חושב שצריך ללכת על החלפות על עיוור. סתם בזבוז כסף.

יש לגשת למוסך ולבדוק עם שעון לחץ חיצוני תקין , ורק אז להגיע למסקנות.

פורסם

הבעיה נובעת מיוניט לחץ שמן מזייפת- מניסיון.

אם כך הדבר, הנורה תדלק בעת המתנה ברמזורים, בעת האטה לקראת עצירה, או בעת השארת הרכב מונע בהילוך סרק.

בעת לחיצה על הגז ועליית הסל"ד היא תתכבה.

 

אני החלפתי את היוניט בפברואר 2005 בעלות של 140 ש"ח כולל עבודה.

 

בקיצור- לפני שאתם שולחים אותו להחליף מנוע כדאי שהוא יבדוק את היוניט.

פורסם

ואם יש לו בעייה של אי-ספיקת שמן , אתה תשלם לו על המנוע החדש ? תבינו כבר שלא כל בעייה שלכם היא בהכרח הבעייה של הזולת.

 

יש לבדוק את לחץ השמן במנוע בעזרת שעון מכוייל. אם הכל תקין - סבבה , א]שר להפסיק להתרגש ולחפש יוניט/מפל מתח/שעון מזייף / קצר וכו'.

 

אבל לפני כן יש לוודא את מצב הלחץ האמיתי - כדי למנוע (אולי) נזקים כואבים.

×
×
  • תוכן חדש...