Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מחשב נייד של APPLE

יש במחשב ווינדוס של מקינטוש אני חושב

כשאני מדליק אותו כתוב MAC OC

עכשיו הבעיה שלי היא שצריך סיסמא כדי להכנס לווינדוס

ואני לא יודע אותה..

האם ניתן לפרמט את המחשב ?

תודה על העזרה

פורסם

כן...

תמיד אפשר לפרמט את המחשב

תשיג דיסקט הפעלה (אם יש כונן דיסקטים)

אם אין אז קח דיסק של ווינדווז אקס פי ותשנה את הסדר הפעלה בביוס (אם צריך עזרה צור קשר)

לסדר הזה:

כונן דיסקים

כונן קשיח

מה שאחרי כבר לא משנה

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
כן...

תמיד אפשר לפרמט את המחשב

תשיג דיסקט הפעלה (אם יש כונן דיסקטים)

אם אין אז קח דיסק של ווינדווז אקס פי ותשנה את הסדר הפעלה בביוס (אם צריך עזרה צור קשר)

לסדר הזה:

כונן דיסקים

כונן קשיח

מה שאחרי כבר לא משנה

איך אני נכנס לביוס ?

לא כתוב לי כלום בהתחלה זה עולה ישר לווינדוס..

פורסם
כן...

תמיד אפשר לפרמט את המחשב

תשיג דיסקט הפעלה (אם יש כונן דיסקטים)

אם אין אז קח דיסק של ווינדווז אקס פי ותשנה את הסדר הפעלה בביוס (אם צריך עזרה צור קשר)

לסדר הזה:

כונן דיסקים

כונן קשיח

מה שאחרי כבר לא משנה

טוב שאתה לא מזיין תשכל באמת ...

 

זה לא מחשב רגיל זה מחשב של אפל.. זה לא כזה קל להתקין עליו ווינדווס

 

לבחור שקנה את המחשב - למה קנית אפל ? יש דרך להתקין ווינדווס.. אבל לא זכור לי שהיא קלה במיוחד... פעם אחרונה שעשיתי את זה היה ממש מזמן ... חוצמזה MACOS 10 X לא כזה רחוק :)

 

נסה את זה:

 

http://www.apple.com/macosx/bootcamp/

פורסם
איזה דגם זה לכל הרוחות!?

אתה לא יודע לענות על שאלה מהתחלה עד הסוף?

לא יודע..

ודבר יפה..

פורסם

אני הייתי מציע להתקשר לחבר

אגב - תוכנת אפל נראת כמו חלונות. אבל זה אפל. זה מקינטוש ולכן רשום לך MAC OS

OS = OPERATION SYSTEM.

OPER - אורן16V

 

אין לך וינדוס. יש לך מערכת הפעלה מסוג מקינטוש.

פורסם

עשה חיפוש בגוגל או במיול לפתיחת סיסמת LOGON בMAC OS.

לא צריך לפרמט ולא כולם. תאמין לי פחות כאב ראש.

אגב מע' הפעלה של MAC מאוד פשוטה לשימוש אומנם שונה מאוד מXP.

הרווחתה ככה תלמד מע' הפעלה חדשה. לא רוצה אני מוכן לאמץ את המחשב :wink:

פורסם
עשה חיפוש בגוגל או במיול לפתיחת סיסמת LOGON בMAC OS.

לא צריך לפרמט ולא כולם. תאמין לי פחות כאב ראש.

אגב מע' הפעלה של MAC מאוד פשוטה לשימוש אומנם שונה מאוד מXP.

הרווחתה ככה תלמד מע' הפעלה חדשה. לא רוצה אני מוכן לאמץ את המחשב :wink:

תודה על העזרה אבל לא מצאתי משהו שיעזור ..
פורסם

פורומים של MAC OS תעשה חיפוש.

 

כל דבר שמקשר בין סיסמא לMAC.

 

אם היה לי מחשב דומה הייתה מנסה לעזור לך בעזרת חיפוש. ככה אני רק יכול לייעץ מנסיון שהיה לי איתם.

פורסם
לא יודע..

ודבר יפה..

אנשים מנסים לעזור לך ואתה:

א. לא יכול לספק להם מידע בסיסי.

ב. עונה בצורה מאיימת.

ג. לא מבין מספיק כדי להפיק משהו מהעצות שלהם.

 

תמיכה במק זה לא ידע נפוץ כמו תמיכה במיקרוסופט. וגם אם תסתבך לא נראה שתדע איך לצאת מזה.

חפש פורום מתמחה במקינטוש, למרות שאני צופה שעם גישה כזו תיחסם שם תוך שתי הודעות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...