Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול אני עוצר ברמזור אחרי CARRERA 4. רכב מרשים בעיצובו , משדר נוכחות (טוב, איך לא ? פורשה כמובן).

 

שנינו מתחילים נסיעה לאחר שהירוק הגיע, מתקרבים לישורת באורך של 1 ק"מ -1.5 ק"מ.

 

אני עוקב אחריו, הוא משייט לו באיטיות במהירות של 40 קמ"ש (יש לציין שהכביש היה ריק והוא היה הראשון ואני אחריו). אני אומר בליבי, נו תלחץ כבר, תלחץ!... לא עוזר! אני מתחיל לדבר ולהוציא מהבטן את המחשבות ואומר לעזאזל !! תלחץ! אין עוד הרבה ! תלחץ!,, לא עוזר... אני מתחיל לצעוק מהחלון תלחץ כבר !! תלחץ!! .. לא עוזר :cry: .

 

מגיעים לרמזור אדום, אני נעמד לצידו ושואל אותו למה הוא לא לחץ :( .

 

הוא הגיב ב :?:wink: (זו הייתה הבעת הפנים המדוייקת)

 

הוא לא לחץ! :(

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
תעשה טובה ותשנה כותרת :) ללחוץ זה גם עם העכבר על הנושא שלך ;)

 

 

או בשירותים...

 

 

 

תלחץ..... נו תלחץ.... אררררר... אני לוחץ....

פצגגגגעעעצצצצצפלאטטטטט...

נלחץ.

פורסם
תעשה טובה ותשנה כותרת :) ללחוץ זה גם עם העכבר על הנושא שלך ;)

 

 

או בשירותים...

 

 

 

תלחץ..... נו תלחץ.... אררררר... אני לוחץ....

פצגגגגעעעצצצצצפלאטטטטט...

נלחץ.

 

בגללך לחצתי על הפיתה שאכלתי מול המחשב לארוחת הערב, וזרקתי לפח.

וואלה תודה....

Back to the original - NC again.

פורסם
StreetRacer, אתה גר בירושלים נכון ???

הקררה היתה 911 טרגה כסופה ???

(ראיתי כזאת חונה איפשהו... אוטו יפיפה...)

 

אכן נצפתה מספר פעמים.

לפני שבועיים במושבה הגרמנית.

 

וסתם התלהבות, שתיראה לכם מגוכחת:

סליקה ןGTV spider"יושנות" אחת ליד השניה מרחק הליכה מביתי הקט.

:shock:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...