Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

13/4/2006 יום חשוב שעברנו עליו בשקט.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חוכמה.

פגשת את בני ל בארוע חברתי.

כשהוא עובד על רכב הוא מקלל, ברגש ובהטעמות, כמו פייטן בבר מצווה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אצלנו הוא קילל ללא הפסקה - כיאה לתדמית שלו

 

סחתיק עליכום!!

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אם כך פספסתי בגדול, כי אתי הוא היה ג'נטלמן אמיתי...אוף!

ולמה לי ??? ובגללי?? הוא לא מדבר אתך יוליה?

אירית

פורסם

ברצוני לציין שבקרתי היום לראשונה במפגש מועדון ה-5, ואני חייב להדגיש שעברתי חוויה מרגשת מאין כמוה. אני ביקרתי במשפחה מלוכדת, ואני שם את הדגש על המלה משפחה, כולם מתנהגים כבני משפחה אחת גדולה וחמימה. למרות שנפגשתי לראשונה פנים אל פנים , עם חברי המועדון שאני מכיר אותם מאחורי המסך והמקלדת, חשתי כאילו אני מכיר אותם מזמן ,ומובן ששמחתי לפגוש את אירית ,ויוליה שחגגה את יום הולדתה ה-19 [מזל טוב] וכמובן את קובי מילוא ,רז, נחום קדמיאל, עמית, פרחי, בני ל., ליאור ברוך, משה והרפורמים, משה אזולאי, לירון, בנצי, עידן ב.מ, ועוד חברים רבים ויקרים, ששכחתי את שמם, ואבקש את סליחתם.

המפגש המשולב עם מכוניות אספנות מרשימות, היה כמו דובדבן על הקצפת!!

מי שלא היה הפסיד!

תודה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אם כך פספסתי בגדול, כי אתי הוא היה ג'נטלמן אמיתי...אוף!

ולמה לי ??? ובגללי?? הוא לא מדבר אתך יוליה?

אירית

בגלל המוסטנג :hihi: הבאת מוסטנג לסביבת GM - אבל זה מספיק טוב בשבילי :p

 

ולצביקה - נהננו לארח אותך ומקווים שתגיע בשבוע שבו יש בירה בקופי - כדי שתוכל לראות אותנו במצבנו הטבעי :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
ברצוני לציין שבקרתי היום לראשונה במפגש מועדון ה5,ואני חייב להדגיש שעברתי חוויה מרגשת מאין כמוה,

 

כתבתי לפניך:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=111613

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ברצוני לציין שבקרתי היום לראשונה במפגש מועדון ה-5, ואני חייב להדגיש שעברתי חוויה מרגשת מאין כמוה. אני ביקרתי במשפחה מלוכדת, ואני שם את הדגש על המלה משפחה, כולם מתנהגים כבני משפחה אחת גדולה וחמימה. למרות שנפגשתי לראשונה פנים אל פנים , עם חברי המועדון שאני מכיר אותם מאחורי המסך והמקלדת, חשתי כאילו אני מכיר אותם מזמן ,ומובן ששמחתי לפגוש את אירית ,ויוליה שחגגה את יום הולדתה ה-19 [מזל טוב] וכמובן את רז, נחום קדמיאל, עמית, פרחי, בני ל., ליאור ברוך, משה והרפורמים, משה אזולאי, לירון, בנצי, עידן ב.מ, ועוד חברים רבים ויקרים, ששכחתי את שמם, ואבקש את סליחתם.

המפגש המשולב עם מכוניות אספנות מרשימות, היה כמו דובדבן על הקצפת!!

מי שלא היה הפסיד!

תודה

צביקה

צביקה האם זה פתח לידידות חדשה??? (מתורגם מאנגלית והכוונה להמשכיות)

אירית

פורסם
צביקה האם זה פתח לידידות חדשה??? (מתורגם מאנגלית והכוונה להמשכיות)

אירית

האם זה לא היה ברור, האם זה לא משתמע מדבריי המגיעים מעומק לבי ?!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
האם זה לא היה ברור, האם זה לא משתמע מדבריי המגיעים מעומק לבי ?!!

בברכה

צביקה

הכוונה האם נראה אותך בכל מפגשישי? (העומק ברור...)

אירית

פורסם
הכוונה האם נראה אותך בכל מפגשישי? (העומק ברור...)

אירית

..על כך אני לא מוכן להתחייב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה האם זה פתח לידידות חדשה???

מה זה פתח... פעור! :-P

 

 

איך ידעתם שאני אוהב שווארמה?

המפגש הגדול בחאג' כאחיל, רחוב יפת, יפו.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

יוליה,

 

 

אומנם באיחור קל, אך הרי תמיד מוטב מאוחר מאשר . . .

 

שיהיו לך עוד 101 שנים טובות. רוב אושר ובריאות בכל אחת ואחת מהן.

 

חג שמח,

וכיף בלי סוף - מאבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

חג שמח ושבת שלום

ראשית יוליה יקירתי מאחל לך שוב המון המון מזל טוב

עד מאה כעשרים (ואפילו יותר)

 

אתמול המיפגש היה מיוחד מאוד לאור העובדה כי הגיעו המון חברים שמכירים אותם (לפחות אני)

מעל מסך המחשב.

 

הכרתי כמה חברים שאיתם דיברתי דרך המיקלדת .

 

עמית ,צביקה ,בני ל', חן פרחי, ועוד חברים...

 

מאוד שמחתי להיות אתמול באחד המיפגשים היפים שהיו .

מקווה להמשיך לראות אתכם בעוד מיפגשים רבים בהמשך .

ולקובי מילוא אני חייב תודה גדולה על מיבחן הדרך על ה MG

היה תענוג גדול לנהוג על איילון הפתוח .

חבל רק ששיערי (שאין לי הרבה) לא היתנופף ברוח :-P .

 

שבת שלום וחג שמח

ירון מאיר

פורסם

כמו שאמרו כולם.

אחד המפגשים הטובים (למרות שהייתי בו רק חצי שעה....).

שמחתי ליראות את שולחן ליל הסדר שנפתח. היו כולם מסביב לשולחן, היה יין, היתה אווירה חגיגית, היו אנשים שבאו מרחוק, רק אגדות משום מה לא היו :wink:...

 

חברים מה עם התמונות??

 

המשך חג שמיח.

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

באמת היה יופי של מיפגש.

שמחתי להכיר רבים מהחברים שאני פוגש בהם מאחורי המיקלדת כמו קובי מילוא,אירית המקסימה,יולייה(מזל טוב!שמחתי לגלות שאת באמת בחורה ניפלאה!),ירון פרץ,זאב טנדט ובנצי.

באמת היה כיף לפגוש בכם..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...