Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

13/4/2006 יום חשוב שעברנו עליו בשקט.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמרו כולם.

אחד המפגשים הטובים (למרות שהייתי בו רק חצי שעה....).

שמחתי ליראות את שולחן ליל הסדר שנפתח. היו כולם מסביב לשולחן, היה יין. היתה אווירה חגיגית, היו אנשים שבאו מרחוק,רק אגדות משום מה לא היו :wink:...

 

חברים מה עם התמונות??

 

המשך חג שמיח.

משה אזולאי.

מוייש

בטח התכוונת להגדות, אבל גם אגדות לא היו, חשבתי לרגע שאחת הגיעה אבל נתברר מהר מאד שטעיתי:wink:

אירית

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום וחג-שמח.

 

 

אכשו תורי סס-אמק :-) .

 

אני מוכרח להודות שהייתי מופתע לטובה מכמות הדור הצעיר שהגיעו. פשוט 10, כי העולם שייך לצעירים ואם לא הם איין קיום עתידי למועדון הזה.

בנוסף אני חייב לציין כי ידוע שנשים זה עם שיודע להיכנס לוריד ואחד המיקרים היחידים שהצדיק את הכניסה האכזרית לוריד שלי היתה הכניסה של אירית!!!

היא החליטה שאני מגיע ולא יעזור לי כלום {אז הגעתי מהפחד 00020072.gif }

ואני מודה אירית את 10 וצדקת!!!

 

שמחתי לפגוש המון חברה שלמען האמת מזדהים בפורום בשמות מה זה מפגרים, אבל במציאות וואלה נחמדים .

היה מפגש יפה ומהנה. זכיתי להכיר ולפגוש הרבה חברה .

 

 

ולילדה החמודה Blue Jay שחגגה 19 אביבים הרבה מזל טוב 0002006C.gif .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
מוייש

בטח התכוונת להגדות,

אירית

צודקת.

אבל במחשבה שנייה היו שם הגדות:

(ציטוט מהמוסף לחג של ידיעות אחרונות מפי ליאור שליין):

"ההגדה תמיד מזכירה לי תפריט של מסעדה פלצנית. אנשים תקועים סביב השולחן, עם טקסט שהם לא מבינים בו אף מילה כשכל מה שהם רוצים זה להגיע לאוכל...."

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
באמת היה יופי של מיפגש.

שמחתי להכיר רבים מהחברים שאני פוגש בהם מאחורי המיקלדת כמו קובי מילוא,אירית המקסימה,יולייה(מזל טוב!שמחתי לגלות שאת באמת בחורה ניפלאה!),ירון פרץ,זאב טנדט ובנצי.

באמת היה כיף לפגוש בכם..

חנצ'וק

אתה יודע מה טוב בלהיות סנילי??? פוגשים כל פעם אנשים חדשים ......

אירית

פורסם
רזי

לא יכולה להגיב בפורום ההוא, אז תגובתי פה, המועדון כמו הפורום, מעבר לכל המטרות הנעלות שהוא עומד מאחוריהן יש לו גם פן חברתי נרחב וחשוב לא פחות, מפגשישי בכלל והאחרון בפרט נותן את התמונה המדוייקת, הרצון להשתייך לקבוצה אוהדת (גם אם לא תמיד מסכימים אחד עם השני וגם אם יש סערות) והנפלא הוא שאתה מוצא את עצמך מוקף באנשים שבאים מרקע שונה, (גיל, מעמד, מגדר וכו') ופתאום שם אין לזה כל משמעות.

העלתי בעבר שזה מזכיר לי סדרה לטעמי אחת הטובות CHEERS או כפי שזה נקרא אצלנו "חופשי על הבר", זהו בר בבעלות שחקן פוטבול "סאם מלון" רודף נשים "לוזר" שההתמכרות לטיפה המרה סיימה לו את הקריירה המפוארת, במסגרת תכנית הגמילה הוא מחליט לפתוח בר :-P לבר הזה באים יום יום , רואה חשבון "דלפון", פסיכיאטר "פסיכי" - פרייז'ר", דוור נאבך , סנובית "פלצנית" - דיאן (שלי לונג המקסימה) שהופכת להיות מלצרית, הסדרה מצחיקה בצורה היסטרית למי שזוכר ואוהב הנה שיר הפתיחה והמילים , לדעתי אומרות הכל:

http://www.cheersboston.com/

אירית

פורסם

אכן היה מפגש נהדר. חבל שהייתי צריך לחתוך כ"כ מוקדם. מהיום אני מקווה לראות את בני עמית וצביקה כל שבוע במפגש, היה ממש כיף לשבת כולנו ביחד.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...