Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

13/4/2006 יום חשוב שעברנו עליו בשקט.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואותי מצחיקה התמונה הזאת שירון פרץ נראה בה כמו סבתא עם תלתלים....

 

attachment.php?attachmentid=58861

 

 

טוב עוד 5 ימים נפגשים... הספירה לאחור החלה. וירון אני מקווה שאתה מבין את הבדיחה - הרי חוש ההומר שלי כ"כ רדוד כי אני בת-ימי לא מפותח שיכלית. (בגלל זה רק אני צוחק מהתמונה ובגלל זה אני מסביר.)

haters will hate

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מספר 4

מתנצל שלא זכיתי להגיד לכולם שלום, הייתי באמצע דיון מעניין עם הסבתא עם התלתלים.

 

למי שלא זיהה, הנה תמונה שרמנטית ועדכנית (שצולמה בשעות הבוקר יש לציין...)

 

(כמובן שניתן לשלוח לי בדואר הצעות נישואין, מעטפות נפץ, זבל של יונים ובאנדים של בז'ו)

 

אבי .פ.

avi.jpg

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
אני מספר 4

מתנצל שלא זכיתי להגיד לכולם שלום, הייתי באמצע דיון מעניין עם הסבתא עם התלתלים.

 

למי שלא זיהה, הנה תמונה שרמנטית ועדכנית (שצולמה בשעות הבוקר יש לציין...)

 

(כמובן שניתן לשלוח לי בדואר הצעות נישואין, מעטפות נפץ, זבל של יונים ובאנדים של בז'ו)

 

אבי .פ.

הזקן אבו טייר סטייל? חשבת לצבוע בכתום?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
(כמובן שניתן לשלוח לי בדואר הצעות נישואין, מעטפות נפץ, זבל של יונים ובאנדים של בז'ו)

אזיקונים אתה לא רוצה?

 

 

:wink:

 

 

נ.ב

בנצי ביקש שתעשה לו ילד.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

סרג' - תודה מותק ודני יקבל את שלו כשאני אראה אותו ;) חוץ מזה - איך אני יכולה לא לסלוח לך? :) (למען האמת אני קצת מפחדת - אתה בחור גדול :hihi: )

 

אבי - אפשר לשלוח מעטפות אנתראקס?

 

ולמסדר זיהוי:

1. דימה - V8 וחצי

2. שביט - בפורום הוא "שביט"

3. אליה

4. אבי (המפלג)

5. ירון פ.

6. זאב (LOGO1)

8. אלעד (REDROZE)

9. צביקה קרבורטור

 

כמה הערות - בתמונות לא רואים את בני ל' שיושב ליד אלעד, לא רואים את ליאור ברוך (אני קצת מסתירה אותו...) ועוד כמה חברים נחמדים...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אנטראקס אני מקבל רק בדואר אויר. (המטוס עובר מעל איראן)

 

אם אני לא טועה אפשר לראות את בני ל הנחמד לאחר ששנורר ציגרה ממילוא אם לא מקובי.

 

וברוך (השם) ליאור גם היה.

 

אגב אני לא צריך אזיקונים כדי לעשות ילדים. החצוצרות שלי בסדר גמור....

 

אגב, ערב טוב-זאב, אם אתה קורא הודעה זו, יש לי הפתעה בשבילך במפגש הבא (הודעה זו תשמיד את עצמה בסוף השרשור)

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
אנטראקס אני מקבל רק בדואר אויר. (המטוס עובר מעל איראן)

 

אם אני לא טועה אפשר לראות את בני ל הנחמד לאחר ששנורר ציגרה ממילוא אם לא מקובי.

 

וברוך (השם) ליאור גם היה.

 

אגב אני לא צריך אזיקונים כדי לעשות ילדים. החצוצרות שלי בסדר גמור....

 

אגב, ערב טוב-זאב, אם אתה קורא הודעה זו, יש לי הפתעה בשבילך במפגש הבא (הודעה זו תשמיד את עצמה בסוף השרשור)

 

אבי .פ.

ערב טוב אבי.

אני במתח. להתראות-זאב

zeev

פורסם

קשה להעלות תמונות למחשב כשאתה לא מוצא את הכבל..

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...