Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טויוטה קורולה 2003 - כן כן מסתבר שגם לטויוטה יש תקלות לפעמים, כביש ת"א חיפה,יורד גשם,לפתע נדלקה מנורת מנוע (צבע צהוב), תוך כדיי נסיעה, ומאז היא דלוקה באופן קבוע.

הרכב עבר טיפול לפני חודש, אין שום הבדל בנסיעה גם כשהנורה דולקת = עצרתי בתחנת דלק,הכל תקין,שמן\מים\טמפרטורת עבודה,וגם לעולם לא היו חסרים שום נוזלים,...הכל על פניו נראה תקין, מכבה מנוע - מדליק.

ועדיין הנורה דולקת.

כיצד ניתן לאפס את המחשב?

האם ניתוק המצבר לזמן מסויים יאפס את העניין?

תודה.

פורסם

ייתכן וניתוק המצבר ייאפס את קריאת התקלה. לא מומלץ.

המטרה שלך היא לא לכבות את הנורה (הרי יכולת להדביק עליה מסקינדטייפ שחור) , אלא להבין מדוע נדלקה.

גש עם הרכב למוסך טויוטה, התחבר למחשב דיאגנוסטיקה וברר את סיבת הידלקות הנורה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

סליחה על היתעלקות , מדוע לא מומלץ לבצע ניתוק המינוס , על מנת לאפס תקלות ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

ניתוק המצבר אולי יאפס את קוד התקלה, אבל לא יפתור אותה. הנורה נדלקה כדי להתריע על בעיה, ולא כדי שאנשים יחפשו שיטות לכבות אותה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה , או.קי , באיזה מצבים כן נהוג לאפס את המחשב דרך ניתוק המינוס ?

מאחל לכולם המון בריאות וטוב.

פורסם

אולי בכל זאת שינסה קודם לאפס וזאת כי אולי היה מגע רופף רגעי ומאז המחשב ננעל עם הוא ינסה לאפס והנורה תכבה זאת אומרת שאין יותר תקלה ואם היא תדלק שוב אז באמת כדאי ללכת למוסך ורוב הסיכויים להכין את הארנק.

ואם הרכב עדיין באחריות 3 שנים אז גש ישר למוסך.

פורסם

למה לא לאפס את המחשב? ובכן מחר תגיע למוסך, ותספר את הסיפור שסיפרת לנו, המוסך יתחבר עם הסורק תקלות, ולא ימצא כלום!

 

 

אח"כ תגיד איזה חפרים,,, לא יודעים למצוא תקלה פשוטה.

פורסם

נורת תקלות, לא נדלקת סתם כך.

 

גם עם הייתה בעייה ריגעית, סביר להניח שהיא תחזור.

למה לנקות מהזכרון של המחשב הזרקה, את הרמז היחיד -מה גרם לתקלה?

 

כל פעם שמכבים את הסוייץ למספר שניות, מחשב ההזרקה מבצע ריסט, זה לא מוחק את התקלה מהזכרון, אבל אם הייתה בעייה ריגעית נורת התקלות לא תשוב לדלוק.

למעט תקלות שמשפיעות על זיהום אוויר באופן ישיר.

פורסם

לפני שתלך למוסך בדוק כמה דברים:

בטויטה נדלקת הנורה אם עברת את הק"מ של הטיפול, ייתכן ועברת אך לא אפסו במוסף את הטיפול

בדוק את כל מפלסי השמנים והמים, ייתכן שחסר לך מעט.

בכל מקרה אם אומרים לך שיש לך בעיה רצינית, בדוק במוסך אחר דרך מכשיר החליבה

בהצלחה

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

בספר רכב כתוב באם הנורה נדלקת - פנה למוסך מורשה.

 

אז לא פניתי.

 

יצאתי בחושך עם פנס, מפתח 12 ומפתח 10, ניתקתי מינוס מצבר לשתי דקות, החזרתי , והמנורה כבתה.

עשיתי סיבוב , אין זכר לנורה.

 

תודה ולילה טוב.

 

במקביל אני אשים לב לנורה הזאת, באם תידלק שוב , אחזור לדווח.

פורסם

הדלקות נורת מנוע בקורולה 2003 היא תקלה מוכרת וידועה. מקור התקלה הוא בממיר הקטליטי הדורש החלפה. אצלנו בחברה שרתו כ-15 קורולות 2003 (כולן כבר נמכרו) לפחות למחצית מהן הוחלף ממיר קטליטי במסגרת האחריות (לחלקן הוחלף גם חיישן חמצן).

 

אל דאגה, גם חברת הליסינג חשבו כמוך ונתקו את המצבר כדי לחסוך מהם את ההליכה למוסך.

מיותר לציין שזה לא בדיוק עזר, בממוצע לאחר 48 שעות הנורה נדלקת שוב...

 

גש למוסך מורשה, גם אם הרכב איננו באחריות סביר להניח שהיבואן ילך לקראתך כי מדובר בתקלה סדרתית בשנת הדגם הזאת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא מבין את פותח השרשור...:roll:

 

למה לשאול על תקלה בפורום ואח"כ לעשות את ההיפך מההמלצות של משתמים ???

 

*אתה כנראה מתקשה להאמין שגם טויוטה יכולה להיתקלקל...:?

Veni Vidi Vici

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...