Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוד שלי היום התקשר אלי מהעבודה והציע לי פונטו של חבר שלו שמקבל רכב מהחברה שם....

הרכב הוא פונטו שנת 2000 במצב מכני מצוין שנת 2000 פשוט הוא נקנה ע"י בעליו עם שאסי ללא ידיעה....

הוא מוכן לתת את האוטו ב23 אלף שקל והמחירון שלו הוא 37 אלף, האם זה שווה?

כמה אחוז מהמחירון מורידים על שאסי?

BMW

פורסם

תלוי מה זה שאסי לפי הגדרתו? עם זה קצה שילדה שלא משפיע על התנהגות הרכב לא הייתי שולל את ההצעה ואפילו היתי רוכש את הרכב אם מצב שאר מכלוליו טוב.

אם זו פגיעה חזקה בשאסי אשר גרמה לעיוותים/החלשות השילדה, שינוי בהתנהגות הרכב, אני אישית לא הייתי קונה רכב כזה.

פורסם

תראה, מה זה "שאסי"?

 

קח את האוטו למוסך ובדוק עד כמה (עם בכלל) הפגיעה משמעותית.

לפעמים הפגיעה היא זניחה ולא משפיעה כלל על התנהגות הרכב ואז כל הבעיה היא פסיכולוגית, אם אתה מוכן להתעלות מעל זה- קנית אוטו במחיר מצויין.

אם במוסך אומרים לך שהפגיעה כן משפיעה- למה להכניס ראש בריא למיטה חולה?

 

בכל אופן קח בחשבון שכשתמכור אותו יהיה לך בלאגן (בגלל אותו פחד פסיכולוגי מ"שאסי")

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

בלאגן, משמע, יורידו לך במחיר הרבה, כמו שאתה קונה הרבה מתחת למחירון.

 

אם זה קצה שילדה= בערך אמור לרדת 10% מינימום ממחירון הרכב.

פורסם

תראו אני לא קונה אוטו בשביל למכור....צריך לזרום מה אני יחשוב תמיד על איך ומתיי אני ימכור אני לא ככה.....

 

טוב הבנתי שזה משנה מה משמעות השאסי.....

 

אםנגיד החליפו קורה?

BMW

פורסם

צריך לבדוק כיצד תוקנה תאונת השילדה (שאסי), כי אם היא תוקנה היטב והרכב נמצא תקין בכל מידותיו

אז יש רק השפעה מסחרית על מחירו שיהיה נמוך.

יש מקומות טובים לבדיקה כזאת של השילדה ומידות הרכב, מהיכן אתה בארץ?.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

לצערי הרב אני מכיר מקום מתאים לבדיקות כאלו רק בחיפה ובבני-ברק אך מכון כווני מתלה (פרונט) טוב

ומצויד באוטודאטה יכול לבדוק את מידות הרכב ולהשוותן לנתוני היצרן. פחח טוב יכול לראות את מהות התקון בשילדה, מתיחה, הלחמה וחיתוך וכו' או רק קצה שילדה ואיכות העבודה שבוצעה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

דודי הוא פחח מחר אנחנו נבדוק את השלדה אם זה במשמעות נמוכה כמו קצה שלדה אני יחטוף את האוטו.....

 

ועם הולחם או תוקן משהו הוא יבדוק איך והאם סדרו את זה בצורה טוב וכו'....

 

 

רפי תודה

BMW

×
×
  • תוכן חדש...