שבת שלום לכולם
אתמול נסעתי באוטו ובאתי לתת גז על D, והאוטו נותן הרגשה שהוא נוסע עם חצי קלאטש כזה(האוטו אוטומטי).
כלומר אני נותן גז הטורים עולים והאוטו בקושי זז,מלאתי שמן גיר חשבתי זה יעזור שום דבר לא עוזר.
מה עוד שמתי לב שהטורים נמוכים על 800 סלד בערך אולי זה בגלל זה?
ניסיתי ליסוע על הילוך "4" ו"3" אותו דבר.
הרוורס תקין לגמרי.
אשמח למענה למי שבאמת מבין תודה..