Jump to content

SIMONSS

  • הודעות

    119
  • כאן מאז:

הנקודות של SIMONSS

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. שלום רציתי לדעת מה העונש על נהיגה ללא רשיון רכב מתחת לחצי שנה ראיתי מלא סברות והבנתי ששינו את החוקים בגלל זה אני שואל שוב למרות שיש פה בפורום מענה על זה! אשמח לדעת כי אני רוצה לנהוג היום באוטו שלי ולדעת אם זה שווה. יש לי בנוסף תיק שמתנהל על נהיגה בשכרות אז עוד הזמנה לדין לא תתאים לי אהה ושבת שלום!
  2. כן דיבורים לא יעזרו נראה לי הגיר אכל אותה וזהוו נקווה לטוב
  3. מזה נוזל ממסרה אוטומטית ? השמן גיר כאילו?
  4. ראיתי שחסר הנוזל atf של הגיר האדום... קניתי ומלאתי אותו עד לקו המקסימום וזה לא עוזר , השאלה היא האם הגיר הלך או שזה יכול להיות סתם איזה תקלה שולית
  5. שבת שלום לכולם אתמול נסעתי באוטו ובאתי לתת גז על D, והאוטו נותן הרגשה שהוא נוסע עם חצי קלאטש כזה(האוטו אוטומטי). כלומר אני נותן גז הטורים עולים והאוטו בקושי זז,מלאתי שמן גיר חשבתי זה יעזור שום דבר לא עוזר. מה עוד שמתי לב שהטורים נמוכים על 800 סלד בערך אולי זה בגלל זה? ניסיתי ליסוע על הילוך "4" ו"3" אותו דבר. הרוורס תקין לגמרי. אשמח למענה למי שבאמת מבין תודה..
  6. ואם כבר אתה אומר בומר תגיד צ'ורני בומר חחחח
  7. תודה רבההה לכם נראה שמצאתי משהו
  8. שלוםם אחרי תיקון טמבון וכנף לאחר תאונה יש לי בעיות חשמל. אני מחפש בנרות ולא מוצא צמת חוטים לכל הצד הימני של האוטו נאמר לי שרק של שנת 95-6 יתאים של אותו הדגם אם מישהו יודע באיזה פירוקיה יש דבר כזה אשמח לדעת תודה מראש
  9. תודה לכולם אני עדיין פתוח להצעות בפרטיי לגבי הטמבון
  10. אני חושב רק מקצוען אממיתי יוכל לתקן נזק כזה כי כל הלמטה שלו שקשורה לבטנה איפה שהגריל התפרק אם יש למישהו הצעות לפירוקיות או מוסכים של ב מ וו עם החלק אשמח
  11. ואלה אני מכיר תמוסכים האלה דיברתי איתם זה קצת בעייתי להשיג את הטמבון הזה.... אם יש עוד הצעות אשמח
  12. אני מחולון אין לי בעיה ליסוע אם יש את הטמבון
  13. שלום, אני מקווה שזה המקום המתאים להודעה יש לי ב מ וו 728 שנת 1996 ועשיתי איתה תאונה ומאז אני מחפש טמבון קדמי לאוטו מפירוק. כל מקום שאני הולך אין מענה אולי מישהו יוכל לעזור לי איפה להשיג את הטמבון הזה תודהה
  14. אפשר בבקשה המלצה למוסך אמין וזול כמובן באיזור תעשה חולון אם אפשר....... כי אני רוצה לקחת את האוטו מחר לעשות בלמים עד שיש לי זמן
  15. בבקשה מישהו יכול לעזור לי
×
×
  • תוכן חדש...