Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מדי כמה ימים יוצא לי לקפוץ לבקר בלוח יד שנייה של הפורום וכל פעם עולות בי תהיות.

הכל טוב ויפה עד שמגיעה מודעה (לדוגמה) בנוסח "למכירה רדיו דיסק פ(א)יוניר בלי פאנל" שמועלה ע"י משתמש בעל רקורד של הודעה אחת בפורום.

אני מוכרח להגיד שהעניין נראה לי תמוהה. אולי באמת זוהי הודעה של מישהו תמים ש "איבד פאנל", אך יש כאן יותר מחשד סביר שזהו מכשיר גנוב. מה שיוצא הוא שהפורום הזה במקום לעזור, לקשר ולגשר בין חבריו, בעצם נותן פרסום חינם לגנבים שמתעשרים על חשבון האנשים שנפגעו מהפריצה + כספם של הקונים התמימים.

אותי זה מאוד מעצבן ומקומם. דווקא בפורום שלנו התופעה הזאת צריכה להיות ממוגרת ובמהירות. אני לא מזכיר אפילו את אתר לוח יד 2 ששם זה בכלל עולם תחתון, אך ללא ספק גם אצלנו בפורום יש בעייה.

 

פתרונות יש לרוב. הבעייה היא גם באנשים שחלקם חושבים "מה אכפת לי שזה גנוב? איכפת לי מהמרשרשים שיוצאים לי מהכיס". הגישה הזאת בעצם רק מוסיפה שמן למדורה ותמשיך לעודד את מכת הפריצות והגניבות.

 

תרשו לי להתחיל במתן 2 רעיונות למיגור תופעת היד-שנייה-גנוב.

 

1. לאשר הודעת מכירה רק למשתמש שפעיל מעל זמן מסויים בפורום (כמה חודשים טובים לפחות).

2. לאשר הודעת מכירה רק למשתמש שיש לו ברקורד כמה עשרות הודעות \ הודעות בפורום אודיו.

 

אני מאמין שככה נראה פחות ופחות הודעות משונות ו "מפתות" שיפלו ע"ג חברי הפורום.

 

בינתיים, עד שיקרה משהו (אם בכלל) אני מציע לכולם לחשוב פעמיים לפני כל ציוד משומש שהם קונים...

 

מצפה לתגובותיכם (כולל מנהלים),

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה צודק אבל אני לא חושב שצריך להכליל את כולם. לי יש בפורום רק הודעה אחת.. זה לא אומר כלום עלי. אני נמצא הרבה בפורום ולומד ממנו הרבה אני לא חושב שיש מקום להכליל את כולם בגלל אחד שפירסם משהו כזה. אני שוב חוזר ואומר שאתה צודק אבל צריך לחשוב על פתרון אחר שלא יפגע בכולם.

פורסם

אולי פשוט לדווח לאחד המנהלים ולבקש שימחק את ההודעה. חוץ מיזה שתיתפלא אבל לי יש כרגע מכשיר בלי פנאל ואני יכול להבטיח לך שהוא לא גנוב...

פורסם

מזכיר לי את הפעם היחידה בה מכרתי HU יד שניה.

התאמצתי למצוא בבית את כל החלקים המקוריים והקופסה כדי להוכיח שזה לא גנוב. פשוט הרגשתי רע מאיך שזה נראה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ברור שיש מקרים יוצאים מן הכלל ולמזלנו לא כל אחד כאן הוא פושע מצוי. יש אימרה "כבדהו וחשדהו", על אחת כמה וכמה מאחורי מסך ומקלדת.

 

***הקישורים נערכו, זה שאתה חושב שהן חשודות לא מוכיח שהן אכן כך.

 

אני חושב שאני לא היחידי שתוהה מה המקור של הציוד הזה. (אגב, הלינקים סתם מחיפוש אקראי בשני הדפים הראשונים של פורום יד שנייה)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לדעתי בכלל צריך לאסור פרסום מכשיר ללא פאנל. מי שמחזיק מכשיר והולך לו הפאניל מתחיל מלנסות למצוא פאנל ולא מלהיפטר ממכשיר טוב בסכום מגוכח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איתמר, אתה צודק, כ"כ צודק, אבל זה בעיה, אתה לא יכול סתם ליפול על אנשים בגלל הגניבות, אי אפשר לדעת מה גנוב ומה לא, אלא אם כן מפרסמים כאן משהו שבדיוק נגנב למכר שלך לאחרונה...

אני למשל מכרתי בעבר, מכשיר פיוניר 3550 ללא הפאנל, המכשיר הגיע אלי משכנה, שהרכב שלה נפרץ, ונלקח רק הפאנל, עלות פאנל חדש הייתה אז מעל 800 ש"ח, ומכשיר כזה חדש לגמרי, בדיוטי פרי, 200$, משמע, אותו כסף...

ההצעה שרק משתמשים עם וותק יוכלו לפרסם דברים למכירה, היא הצעה נחמדה מצד אחד, אבל מצד שני, לא חסרים מקרים שאנשים נכנסו לפורום רק למטרות פרסום ציוד, והוא לא היה גנוב, אז זה די לא פייר לחסום אותם מהאפשרות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

איזה שטויות אני פשוט לא מאמין איתמר אל תפגע מהבוטות שלי אבל באמת אני חייב לחלוק עלייך באמת שלא ראיתי בחיים ת'רד מבוזבז כמו זה...

אם מישהו מוכר משהו גנוב ניתן לראות את זה בקלות!

הצמה תיראה כאילו תלשו את אמא שלה כל התופעה של קניה של מכשירים גנובים וכולי יכולה להיות ממוגרת אך ורק אם מישהו שראה מכשיר גנוב מוצע לו למכירה ואני מדגיש ראה! לא שמע ציפור לחשה לו ועוד חרטות כאלה !ראה!

יודיע על כך בפורום ויזהיר שבחור X או בחור מוכר ציוד גנוב ובמידה ולמישהו נגנב המכשיר הנ"ל הם ימשיכו בהתקשרויות בינהם...

באמת שלא כל הודעה שמעלה חשד צריך לראות את האדם כגנב ונוכל...

באמת שזה שטויות...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לא השאמתי ולא באתי בטענות כלפי אף אחד, פשוט הצגתי דוגמאות של מודעות שנראות מחשידות.

 

אתה קורא לזה מבוזבז, אני קורא לזה להתעורר ולפתוח עיניים.

ואתה יודע מה, אין שום סיבה לתת למשתמש חדש להתחיל לפרסם ציוד למכירה בפורום. בשביל זה יש את הלוחות האחרים ברשת. הלוח שלנו צריך להיות לוח איכותי ואמין. לא לוח שכל ערס-וואנאבי-בן-16 שגילה בדיוק מה זה אינטרנט יבוא ויפרסם שם כל מה שהוא רוצה.

 

ועוד משהו, אני הייתי רוצה לראות אותך נוסע למקום מסויים (רחוק ממך לצורך העניין) כדי לקנות משהו ולגלות שריטות ומכות שמעידות על כך שהוא נעקר בברוטליות מרכבו של מישהו תמים כמה ימים לפני כן.

הרגשה טובה? לא. ממש לא.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כבר קרה לי לא נורא אלה החיים יש עליות ויש ירידות...

להפחית את הירידות בצורה כמו שאתה אומר זה ליפול על ההודעות המחשידות ולהתחיל לתחקר אותם זה לא ראלי ולא בר ביצוע באמת איתמר זו לא הדרך זה מה שאני בא להגיד לך...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לא דיברתי על לתחקר. אנחנו לא שב"כ.

 

אני בא לפתוח את העיניים של החברים כאן. אני חושב שמנגנון סינון פסיבי שיוקם בלוח יוכל להמעיט את תופעת המודעות החשודות.

ועוד משהו, אני יכול להבטיח לך שיש כאן הרבה יותר ציוד גנוב ממה שאתה חושב.

 

(מדברים מדברים והנה עוד מישהו עם שם תמים למדי "המאגר" בעל 0 הודעות רקורד מוכר מכשיר בלי פאנל.)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, אתה מדבר על הודעות מסוג :

 

***הלינק נמחק. הבא שיחליט לשפוט ולתת גזר דין "אשם" על הודעה כזו או אחרת יוכנס למעקב הודעות.

 

לפי דעתי, יש בזה משהו , אבל אכן אי אפשר לדעת וקשה לעצור דברים כאלה.

יש משתמשים שנרשמים לראשונה לפורום לצורך פרסום מכירה.. ולמרות שסיפורים כמו :"איבדתי את הפאנל ונשאר הHU" נשמעים פחות אמינים מאשר: "גנבו לי את הHU ונשאר הפאנל" שזה יותר סביר שיקרה... אי אפשר סתם למחוק אותם.

אני לא רואה כרגע דרך למנוע בלי לדעת בוודאות.

 

איציק.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם
שלום חברים.

 

מצפה לתגובותיכם (כולל מנהלים),

 

איתמר.

איתמר, אתה נשמע לי קצת חצוף

מי אתה שתרמוז שמישהו מפרסם משהו גנוב? מי שמך להחליט אם משתמש ששמע על הפורום מחבר [אני למשל] ונכנס ללוח פה כדי להפטר ממכשיר שנותר אצלו אחרי שפרצו לו לרכב והשאירו אותו בלי פאנל או לחלופין - הלך לו לאיבוד הפאנל הוא גנב או לא?

 

 

הכניסה הזו לחייהם של אנשים לכיסם ו\או למניעים שלהם נראית לי מאוד חצופה.

 

אתה לא רוצה? תתעלם אבל אל תבוא ותרמוז שאנשים שמפרסמים פה הם גנבים.

אם יש לך הוכחות - מה טוב - חשוב להראות ולחשוף, אבל להאשים קבוצה של אנשיבגלל ש"יש לך חשדות" נראה לי מופרך במקרה הטוב וגובל בלשון הרע במקרה הפחות נעים.

 

 

תתחיל להתעסק בעניינים שלך ולא לחפש אצל אחרים מניעים נסתרים

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

ערב טוב.

לפי דעתי הנקודה של איתמר נכונה - אבל אסור לנו לשפוט אנשים ספציפים.

מה שכולנו יכולים להפיק מהת'רד הזה הוא שהוא פקח את העיניים שלנו לתופעות כאלו ואנשים צריכים לחשוב פעמיים ולקחת בחשבון את מקורו של אותו HU שהם רוכשים לפני.

בברכה,

מתן.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...