Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסיכות לרכב(פורים מתקרב לא?..)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן וצהריים טובים לכל חברי הפורום שבמקום לעבוד גולשים באתרי אינטרנט.....

 

בימים האחרונים חשבתי על בנייה והתקנה של מסיכות קדמיות ואחוריות לרכב, קיבלתי הצעת מחיר מאחת החברות שמתעסקות בנושא אז ככה: זוג מסיכות לפנסים אחוריים-600 ש"ח, זוג מסיכות לפנסים קדמיים-600 ש"ח, ואם אני לוקח את כל הארבע-1000 ש"ח... מה?!?!?!???? מאיפה המחירים האלה, זה הגיוני שזה יעלה כל כך הרבה? הלפ!!

פורסם

זה לא זול זה בטוח.

המסיכות עשויות מקרבון/פיבר ואלה לא חומרים זולים, המחיר תלוי כמובן ברמת הגימור.

בזמנו כשביררתי לגבי גבות, בשוקי דרימס קאר המחיר לזוג גבות לפנים הקדמיים הוא 200-250 שקל(!).

פורסם
מי שקונה את הקיט המלא מקבל במתנה פרוות נמר (סינטטית) לדאשבורד וגורמט מוזהב ליד כדי להשלים את ההופעה

ומה הקשר בידיוק?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

בנאדם שואל שאלה שמעניינת אותו ברצינות ואנשים מנצלים את הבמה בשביל להיו מצחיקים/בדרנים/סטאנד-אפיסטים וכו'...

 

הערות כאלה באמת עדיף שתשמרו לעצמכם ותצחקו בלב!

זה פורום בנושא רכב עם כל מה שמשתמע מכך אז למי שאין תגובה עניינית עדיף שלא יגיב.

 

ולפותח השרשור, יש זולים יותר ויש יקרים יותר, כפי שציין השלד הכל תלוי בחומרים ובאיכות הייצור (ע"ע גימור) אם הרביעיה הזאת עשויה מקרבון פייבר ועשויה באיכות טובה (והכי חשוב נראית לך טוב בעין!) אז לך על זה ותהנה.

 

 

בהצלחה

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

כן, המסכות והכנפיים והחצאיות ולפעמים גם הספוילרים באמת מצחיקים אותי (פורים מתקרב, לא?)

 

אם מישהו נעלב אני מבטיח להבא לצחוק בשקט.

פורסם
בישביל מה לקנות מסכות מקרבון פיבר? זה כל כך משנה אם הן ישקלו 23.5 גרם או 26.8 גרם?

אם יש לך אופצייה אחרת להציע לי אשמח לשמוע את דעתך...

פורסם
אם יש לך אופצייה אחרת להציע לי אשמח לשמוע את דעתך...

באמת אין שום הגיון להכין מסכה מקרבון...מפיבר גלאס עדיף כבר זה לא טיסן שצריך לחסוך בגרמים..מה גם שפיבר גלאס יותר זול משמעותית מקרבון..

ולדעתי אתה יכול אפילו להכין לבד...מישהו עשה פה וצילם ...תנסה !

פורסם
בנאדם שואל שאלה שמעניינת אותו ברצינות ואנשים מנצלים את הבמה בשביל להיו מצחיקים/בדרנים/סטאנד-אפיסטים וכו'...

 

הערות כאלה באמת עדיף שתשמרו לעצמכם ותצחקו בלב!

זה פורום בנושא רכב עם כל מה שמשתמע מכך אז למי שאין תגובה עניינית עדיף שלא יגיב.

 

אלירן

 

כל הכבוד לך אלירן , כל מילה בסלע!

 

by028xf.jpg

 

 

 

 

ולפי דעתי תכין את הגבות לבד , הכי כיף הכי זול.

שחר.

פורסם
לדעתי , מסכות/ גבות לא מתאים בכלל

 

אם רוצים יחידות תאורה הולכים עד הסוף , קיימת חברה צרפתית בשם morette שעושים פנסים מדהימים ביופיים , לא יודע אם מייבאים אותם לפה אבל שווה לברר

 

http://www.morette.com/

העבודות שלהם באמת מאוד יפות ומעניינות... שווה לבדוק יותר לעומק!

×
×
  • תוכן חדש...