Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה החדשה - 1.4 ליטר טורבו, אינוביישן - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז נכון שתואר "מכונית השנה" זה לא מה שהיה פעם, אבל בכל זאת - המעמד מחייב.

 

בעוד שבאירופה היא מתמודדת כבר שנים ראש בראש מול פולקסווגן גולף המוערכת והמצוינת, המעמד שלה בישראל ועיקר המכירות של רמות הגימור המיועדות לציי רכב - מעמידות אותה בתחרות אחרת, מול שלל מכונית הליסינג דוט קום.

אופל אסטרה החדשה ששיווקה החל לאחרונה בישראל, מתייצבת ברמת הגימור אינוביישן (הגבוהה מבין שלוש רמות הגימור) למבחן ובו עולה השאלה האם מסתתרת כאן עסקה של מכונית אירופית איכותית ומתקדמת במחיר אטרקטיבי?

 

חוות הדעת שלנו כאן

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לי עם החלק הכלכלי במכונית הזו.

היא נשמעת מאוד מהנה ואיכותית, אבל אם ניקח את זה שמדובר במשפחתית קטנה יחסית, יחד עם איבוד ערך גדול יחסית של אופל, יחד עם מחירי הטיפול היחסית גבוהים - הרי שקיבלנו (לדעתי) מחיר כלכלי כבד מדי עבורה.

 

אני מאמין שעם תמחור אגרסיבי יותר היא הייתה יכולה להיות אחלה תחליף למשפחתית קטנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

308 הרבה יותר קלה והיא גם מרגישה ככה.והמומנט כמעט זהה.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיווק האינוביישן יחל באוגוסט, כך נמסר מהיבואן.

העניין נשמט מהכתבה ויתווסף.

תודה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לדעתי ה 140 הוא מחיר גבוה ותמוהה. בייחוד אם הם רוצים לחדור לשוק. סה"כ הרכב טוב אבל הוא לא משדר ייחוד מסויים. VW יכולים להרשות לעצמם רכבים כאלו, אבל אופל? לא כל כך...

 

כמו כן רשום שיש גג פנורמי - זה לא כל כך נראה ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ניתן לדרג את נוקשות המתלים ביחס לאוקטביה?

 

גם אני חושב המחיר יותר מידי גבוה לרכב הזה. לאורך מחירי גולף זה אפילו מוזר להציע את הרכב במחיר כה גבוה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקווה שהיא שיפרה משמעותית את העידון הכללי שלה מול האסטה היוצאת, שסבלה ממנוע רועש ומחוספס, כנ"ל גיר ,ורעש כביש מוגזם. קורולה 2007RUNX עשתה את זה הרבה יותר טוב, ובזמנו שעברתי מהאופל לקורולה חשבתי שעברתי לקטגוריה אחת גבוהה יותר.

טוב, הקורולה היתה אחת הטובות ביותר , והיום על אירופאית שעולה 200 אלף אני עדיין מרגיש שיש לה מה ללמוד מהקורולה איך עושים מנוע וגיר חלקים ושקטים בעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לאיבזור, השאלה הכי חשובה היא האם שופרה תיבת ההילוכים, שבדגם היוצא פשוט סירסה את המנוע והצריכה אותך לנהוג על טורים גבוהים יחסית או להחליף הילוכים ידנית, מה שמצד שני הגביר את צריכת הדלק.

-----------------------------

אם נוהגים לא מסמסים. אל תצאו בלי מסמס תורן :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר גבוה משום שהוא לא רלבנטי לכלום. 90% יימכרו בגרסאות הזולות מנופחות המחיר לליסינג של אותו יבואן. מחיר מנופח של גרסת בסיס, נגזר גם מחיר גבוה בהכרח של הגרסא המאובזרת שאולי סבא של אחד מאיתנו יקנה כי פעם היתה לו אופל קדט :-) רואים את זה מצויין למשל אצל יונדאי, שהגרסה המאובזרת, שכוללת גג ועוד כמה דברים, עולה - 1K ש"ח (~) יותר מגרסת הליסינג, כאשר ברור ושהתוספות שוות הרבה יותר. למעשה, בסוכנות כלל לא מוכרים את הגרסא של הליסינג...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקווה שהיא שיפרה משמעותית את העידון הכללי שלה מול האסטה היוצאת, שסבלה ממנוע רועש ומחוספס, כנ"ל גיר ,ורעש כביש מוגזם. קורולה 2007RUNX עשתה את זה הרבה יותר טוב, ובזמנו שעברתי מהאופל לקורולה חשבתי שעברתי לקטגוריה אחת גבוהה יותר.

טוב, הקורולה היתה אחת הטובות ביותר , והיום על אירופאית שעולה 200 אלף אני עדיין מרגיש שיש לה מה ללמוד מהקורולה איך עושים מנוע וגיר חלקים ושקטים בעיר.

זה בערך הדור האחרון של קורולה שהיה מאד מוצלח.לדעתי שום דור לאחר מכן לא הצליח להיות כזה נעים.

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2903 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...