Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה

יש לי רנו קלאו שנת 92 140K

עכשיו שאני נותן כך גז בניוטריל חזק כך אוו כללי אחרי נסיעה יש ריח של דלק מהאגזוז

 

מה יכול להיות הבעיה?

 

ואגב הקרבורטור עבר שטיפה לא מיזמן (עם זה קשור ביכלל)

פורסם

יש לבדוק אפשרות שהקרבורטור לא מכוון וגורם לתערובת עשירה, אשר גורמת לחדירת גזים רעילים לתא הנהג, ובהתאם מעלה את תצרוכת הדלק!

ההקשר שהריח התחיל לאחר הטיפול בקרבורטור מחזק עובדה זאת, ומחייב לחזור למכון קרבורטורים שבחצע את העבודה, ולבדוק אפשרות של תערובת עשירה בקרבורטור,ו/או נזילת דלק מהקרבורטור, או מהצנרת דלק המחוברת אליו!

בנוסף יש לבדוק את כל הצנרת מטנק הדלק למשאבת הדלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה

 

ליפני כמה חודשים אבא שלי עשה לאוטו טיפול 10K שהוא היה צריך לעשות לו מיזמן בעצם.

האוטו היה מתחיל להיתכבות ברמזורים (אם לא היה נותנים גז) והאוטו לא היה סוחב כימאט ביגלל שכניראה הפילטר אוויר כבר היתמלא

באותו טיפול גם עשו שטיפה לקרבוראטור

ליפני הטיפול היה יותר ריח ביגלל שהצו"ק היה בדרך כלל למעלה בישביל לישמור על האוטו דלוק אבל גם עכשיו עדין שהצו"ק למאטה יש את הריח בעיקר שמתניעים את האוטו אוו נותנים הרבה גז

 

אולי טיפה אחרי שנוסעים מספר דקות באוטו עובר הריח אוו פוחת אבל זה מדאיג אותי כי גם היתי אומר יש צריכה של דלק קצת יותר ממה שאני מצפה מ 1400 סמק ליצרוך

פורסם

ליאור שלום רב!

על מנת לנסות לעזור לך, אתה אמור לתת פרטים רבים וברורים יותר:

כמו למשל מה תצרוכת הדלק הממוצעת עכשו?

מה תיבת ההילוכים ברכב רגיל או אוטמט?

האם הריח או של דלק, כמו הריח שכשאתה ממלא דלק בתחנת דלק, או ריח של תערובת עשירה, כמו ריח של דלק לא שרוף ומחניק?!

למה אתה קורה שטיפת קרבורטור?

אני מכיר את המושג ניקוי שיפוץ וכוון קרבורטור, האם זה מה שנעשה לקרבורטור?

אם כך מדוע אביך לא פונה למכון קרבורטורים שביצע זאת?!

מעל מסך המחשב לא ניתן לעזור לך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת אני לא מבין הרבה אבל אחרי שאבא שלי טיפל באוטו הוא אמר ששטתפו את הקרבורטור

תיבת ההיולכים היא ידנית אבל ניראה שהאוטו לוקח יותר דלק מהצפוי האפילו בתוך העיר אני נוסע אולי 8 קילומטר לליטר זה לאחר שאני ממלא איזה 4-5 ליטר דלק וזה בקושי לוקח אותי מהעיר לבית וחזור

הריח הוא בידיוק כמו של תחנת דלק

 

לבנתאים רק אני מיתיחס לזה כי אבא שלי לא ממש מטפל באזה

פורסם

לבינתים למד לנקד את תגובתיך הבאות ,והשתמש בפסיק, נקודה ,סימן שאלה, וסימן קריאה!

שנית גש למכון קרבורטורים, שבו אביך שטף , חפף ובישם את הקרבורטור, שיבדוק חשד

לנזילת דלק מהקרבורטור , או מצנרת הדלק המובילה אליו!

איתך הסליחה , על החזרה של הפרטים האלה שוב ושוב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...