Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודה שלי נכשלה בטסט אתמול והציעו לה בפנצריה ליד המכון 570 ש"ח לצמיג דאנלופ(היא צריכה להחליף 2)

היא סירבה לקנות אותם,השאלה שלי האם מישהו מכיר את המידה של הצמיגים שהיא צריכה, וטווחי מחירים לצמיגים סבירים ופשוטים(לא ספורטיבי).

אנחנו צריכים לנסוע עוד מעט לרכוש שניים כאלו.

תודה רבה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

מה זה צמיג פשוט מבחינתך?

 

אני לא יודע מה המידה שם אבל במזדה 6 צמיג סיני זול עולה 400 ש"ח מניסיון אישי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

היי תודה לכולם הבאתי את מידת הצמיג:

195\65 R15 91H

העניין המוזר הוא שפסלו לה צמיג שמאלי קידמי בלבד! כלומר שלחו אותה להחליף רק צמיג אחד בטענה שהוא שחוק מהצד .

כמה אמור לעלות צמיג TOYO או משהו סטנדרטי של חברה אחרת במידה שציינתי?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

אצל אנטון המידה הזאת עפה כמו לחמניות

 

מה שאומר שבאלפיה תוכל להביא רבעייה איכותית או אם בא לך להתפשר על צמיג בינוני ופשרני אז אתה יכול להביא קומוהו H16 עם קצת לחץ ב850 שקל (רביעיה...)

במחיר הזה שאתה אומר מעל 2000 שקל

כבר תיצור איתי קשר אני יכול אולי לארגן לך רבעיית מגנזיום עם צמיגים חדשים ב3

פורסם

אם רק צמיג אחד נשחק, וגם הוא מצד, הייתי ממליץ לשלוח את הבחורה לכיוון פרונט מיד לאחר החלפת הצמיג.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אצל אנטון המידה הזאת עפה כמו לחמניות

 

מה שאומר שבאלפיה תוכל להביא רבעייה איכותית או אם בא לך להתפשר על צמיג בינוני ופשרני אז אתה יכול להביא קומוהו H16 עם קצת לחץ ב850 שקל (רביעיה...)

במחיר הזה שאתה אומר מעל 2000 שקל

כבר תיצור איתי קשר אני יכול אולי לארגן לך רבעיית מגנזיום עם צמיגים חדשים ב3

חבל שלא קראתי את ההודעה שלך לפני שיצאתי לקנות צמיגים

קנינו שניים של אליאנס במחיר של 350 לאחד.

לפי מה שאתה אומר יצאנו ביוקר לא?

לפחות זה עדיף על 570 לאחד בפנצריה שליד הטסט

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...